Ging over Jane die de giftige appel aan Mattie gaf in de DR.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:04 schreef Rhosyn het volgende:
Milena is zwaar geïrriteerd. Niet duidelijk op wie maar iets met: als je zegt ik stem niet op uw maar geeft u dan een appel
??
magquote:Op maandag 17 februari 2025 10:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Ze houdt van orde en overzicht met haar defensie achtergrond. In groepen zonder een beetje leiding wordt het een zootje. Niet iedereen kan dat accepteren zonder een bepaalde groepservaring.
Dus dan is het niet erg dat ze het achterhoudt.....????quote:Op maandag 17 februari 2025 10:12 schreef mazaru het volgende:
Die pasta was echt niet alleen niet te eten omdat er geen zout in zat, wat trouwens makkelijk met andere kruiden opgelost had kunnen worden. Het was 1 grote, kleffe, overgare, kleverige, bulk pasta met zompige champignons.
waarom nu weerquote:
Die wil je toch niet met Elsa vergelijken.....die was niet opdringerig .stond achter iemand als die het wou.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Grappig, Michel met zijn militaire achtergrond werd gezien als een voorkruiper, betweter en alles-beslisser
Jolien : ik weet niet wat er met haar aan de hand isquote:Op maandag 17 februari 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom nu weer
als ze zelf hierin besluiteloos doet
ze had weer dat stemmetjequote:Op maandag 17 februari 2025 10:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jolien : ik weet niet wat er met haar aan de hand is
Axel : ze zit er niet lekker in
Sowieso duurde het te lang bij dat teamquote:Op maandag 17 februari 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom nu weer
als ze zelf hierin besluiteloos doet
Ja, dat kan ook gebeuren als je leiding niet wordt geaccepteerd door figuren die het denken beter te weten. En het is hier natuurlijk niet het leger, dat vergeet ik ook nietquote:Op maandag 17 februari 2025 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
mag![]()
ik zie vooral iemand die zoals @:Ireth al zei
dingen graag bepaald en boos wordt als anderen die rol pakken
Axel hakte de knoop door, hij zei : ik ga wel met Jolienquote:Op maandag 17 februari 2025 10:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sowieso duurde het te lang bij dat team
Niveautje van "ja maar ik heb toen ik 4 was een puzzel van 6 stukjes gedaan dat ging niet zo goed, maar toen ik 7 was ging het wel goed bij een puzzel van 24 stukjes. "
Kies gewoon joh!
Nee maar die werd wel dingen verweten door velen, wat bij Elsa door velen bejubeld wordt!quote:Op maandag 17 februari 2025 10:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die wil je toch niet met Elsa vergelijken.....die was niet opdringerig .stond achter iemand als die het wou.
Ja anders hadden ze nog zitten bakkeleienquote:Op maandag 17 februari 2025 10:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Axel hakte de knoop door, hij zei : ik ga wel met Jolien
Toen stond Elsa op en liep weg
Het zijn toch geen geestelijk beperkten daar? Ze kunnen toch gewoon zeggen dat ze het zout nodig hebben voor die bal brei? Maar ik kan me best voorstellen dat ze dingen apart houdt omdat er bepaalde mensen anders graaien wat ze graaien kunnen. Ze is dat gaan doen omdat er eten gestolen werd. Ik vind dat kwalijker dan zout achterhouden voor de groep.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus dan is het niet erg dat ze het achterhoudt.....????
Dat is onzin. Zout is een wezelijk onderdeel in alles wat je eet. Pasta heeft van zichzelf geen zout. Kip heeft heel weinig zout Champignons hebben geen zout. Dan kan je er nog een berg andere kruiden ingooien maar dan blijft het een waterig hapje. Er hoeft niet veel zout in maar geen is echt nooit lekker.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:12 schreef mazaru het volgende:
Die pasta was echt niet alleen niet te eten omdat er geen zout in zat, wat trouwens makkelijk met andere kruiden opgelost had kunnen worden. Het was 1 grote, kleffe, overgare, kleverige, bulk pasta met zompige champignons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |