Denk je......heb mijn twijfels....ze vond het ook heel niet leuk dat Jordy geen kerrie bij de pasta deed terwijl ze dat zei.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, zo is ze volgens mij absoluut niet.
Nou sorry maar ik zie haar er wel voor aan, Elsa dusquote:Op maandag 17 februari 2025 09:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, zo is ze volgens mij absoluut niet.
Zoutloos eten is echt geen pretje zout arm is prima te doen. Als ze gister de pasta met zout erbij hadden gekook hadden ze veel meer smaak gehad. Ze hadden nu spek bij de eieren dat geeft al een zoute smaak dat is voor de eieren genoeg.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het zout lag gisterenavond tijdens het koken nog gewoon in de kast.
Gisterenochtend tijdens het ontbijt is met de hele groep afgesproken, dat het buisje zout zou worden gebruikt voor de eieren. Vervolgens gaat matttheus zijn eten opbakken en pakt het zout, daarna heeft Elsa het gepakt en bij zich gehouden.
Er zit in de kipkruiden die ze gebruiken ook ook zoutquote:Op maandag 17 februari 2025 10:04 schreef marky het volgende:
[..]
Zoutloos eten is echt geen pretje zout arm is prima te doen. Als ze gister de pasta met zout erbij hadden gekook hadden ze veel meer smaak gehad. Ze hadden nu spek bij de eieren dat geeft al een zoute smaak dat is voor de eieren genoeg.
ze hebben peper en knoflook en paprika poeder door de kip gedaanquote:Op maandag 17 februari 2025 10:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Er zit in de kipkruiden die ze gebruiken ook ook zout
Nee. Elsa doet heel veel in het algemeen belang. Een soort behoefte om dingen goed te laten verlopen en vooral eerlijk.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:03 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nou sorry maar ik zie haar er wel voor aan, Elsa dus
Hhmm.. zoveel mensen, zoveel inzichten, zoveel meningen. Naar mijn idee doet Elsa voornamelijk dingen in het belang van Elsa...quote:Op maandag 17 februari 2025 10:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee. Elsa doet heel veel in het algemeen belang. Een soort behoefte om dingen goed te laten verlopen en vooral eerlijk.
Een vorm van goedbedoelde zorgzaamheid/bemoeizucht die bij bepaalde mensen irritatie kan opleveren en gezien wordt als bemoeizucht.
Ik zie dat echter liever in een mens dan onverschilligheid en eigen belang.
Dat kan.....maar zie liever een die voor iedereen zo is en niet dat ze de bewoners er op uitkiest.....zoals de mensen die bij haar mogen slapen....en lievelingetjes heeft.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee. Elsa doet heel veel in het algemeen belang. Een soort behoefte om dingen goed te laten verlopen en vooral eerlijk.
Een vorm van goedbedoelde zorgzaamheid die bij bepaalde mensen irritatie kan opleveren en gezien wordt als bemoeizucht.
Ik zie dat echter liever in een mens dan onverschilligheid en eigen belang.
Daar ben ik het niet mee eens. Ze houdt van orde en overzicht met haar defensie achtergrond. In groepen zonder een beetje leiding wordt het een zootje. Niet iedereen kan dat accepteren zonder een bepaalde groepservaring.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:08 schreef greysbones het volgende:
Elsa heeft aan een aantal het buisje zout laten zien
en weer in haar broekzak gestoken
of het haar goud was
en zij bepaald wie het kan krijgen
niks algemeen belang
Grappig, Michel met zijn militaire achtergrond werd gezien als een voorkruiper, betweter en alles-beslisserquote:Op maandag 17 februari 2025 10:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Ze houdt van orde en overzicht met haar defensie achtergrond. In groepen zonder een beetje leiding wordt het een zootje. Niet iedereen kan dat accepteren zonder een bepaalde groepservaring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |