Toen waren ze nog met 9 ???quote:Op maandag 17 februari 2025 09:36 schreef Rhosyn het volgende:
David nu al voor de 4e keer naar de DBK in een uur tijd?
Weird
Misschien voor de dokter?quote:Op maandag 17 februari 2025 09:36 schreef Rhosyn het volgende:
David nu al voor de 4e keer naar de DBK in een uur tijd?
Weird
duidelijk dusquote:Op maandag 17 februari 2025 09:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De grote pot is voor enkel het brood volgens de instructie van BB
hahaha zit jij te fokken op het werk ?quote:Op maandag 17 februari 2025 09:23 schreef Jockari het volgende:
Ik heb deze morgen niet ontbeten toen ik naar werk vertrok, maar krijg nu wel honger...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 februari 2025 09:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
hahaha zit jij te fokken op het werk ?
Hier in Brabant wordt het toch ook vaak gezegd. Een tas koffie vinden ze hier heel normaalquote:Op maandag 17 februari 2025 09:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel melk in een tas, ik zou geen melk in een tas doen
Matt komt niets te kort daar...quote:Op maandag 17 februari 2025 09:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Toch iedereen aan tafel. Mattheus eet gewoon nog een keer.
Dit is toch belachelijk....het zoutquote:Op maandag 17 februari 2025 08:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Els legt het zout terug voor de eieren
Sorry hoor maar die honger heeft niets gebracht. Ze werden er helemaal lamlendig van.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Mag ik alvast een suggestie doen voor volgende week.
Hell week enkel slob
Nou ze heeft op haar 1e dag veel gewonnen door over een kringspier te beginnenquote:Op maandag 17 februari 2025 09:45 schreef Droopie het volgende:
Ik vind Jane best een leuke en mooie vrouw zo zonder haar makeup.
Als die vanaf dag 1 haar eigen kleding en makeup had gehad, was ze nooit zo populair geweest denk ik.
Ze legt het nu terug maar ze hield het achter voor het avondeten omdat daar gisteren dus geen smaak aan zat. Waarom ze het nu terug legt weet ik niet. Ms krijgen ze meer zout.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit is toch belachelijk....het zout
is voor de eieren met spek.....wat al zout genoeg is maar de pasta mocht geen zout terwijl dat wel nodig is.....
Wie en wat is Elsa meer dat zij uitmaakt dat ze zout nodig heeft terwijl ze er spek bij eet. En speciaal dat apart houdt.
Elsa is heilig bij een groot deel van de groep.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit is toch belachelijk....het zout
is voor de eieren met spek.....wat al zout genoeg is maar de pasta mocht geen zout terwijl dat wel nodig is.....
Wie en wat is Elsa meer dat zij uitmaakt dat ze zout nodig heeft terwijl ze er spek bij eet. En speciaal dat apart houdt.
Gister mocht er van haar geen zout gebruikt worden want dat was voor de eieren...quote:Op maandag 17 februari 2025 09:51 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ze legt het nu terug maar ze hield het achter voor het avondeten omdat daar gisteren dus geen smaak aan zat. Waarom ze het nu terug legt weet ik niet. Ms krijgen ze meer zout.
En voor de warme maaltijd niks....????quote:Op maandag 17 februari 2025 09:38 schreef Verida het volgende:
[..]
duidelijk dus
grote pot voor het brood
buisje voor de eieren.
Heeft het ook niet maar naar een week overdaad geeft het denkt ik wel leuke tv als weer een week het minimum staanquote:Op maandag 17 februari 2025 09:44 schreef marky het volgende:
[..]
Sorry hoor maar die honger heeft niets gebracht. Ze werden er helemaal lamlendig van.
Er zijn heel veel andere kruiden voor de warme maaltijdquote:Op maandag 17 februari 2025 09:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
En voor de warme maaltijd niks....????
Waarom zei Jolien dan tegen Jordy.....jammer dat we geen zout hebben.....quote:Op maandag 17 februari 2025 09:51 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ze legt het nu terug maar ze hield het achter voor het avondeten omdat daar gisteren dus geen smaak aan zat. Waarom ze het nu terug legt weet ik niet. Ms krijgen ze meer zout.
Nee, zo is ze volgens mij absoluut niet.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom zei Jolien dan tegen Jordy.....jammer dat we geen zout hebben.....
Wilde Elsa dat Jordy's pasta zou mislukken??
Toch is zout heel erg belangrijk bij de maaltijd, eitje kan ook zonder zout kruiden genoeg zou je zeggen beetje paprika peper.......noem maar op. Maar zonder zout in het brood en maaltijden is moeilijk.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Er zijn heel veel andere kruiden voor de warme maaltijd
Het zout lag gisterenavond tijdens het koken nog gewoon in de kast.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom zei Jolien dan tegen Jordy.....jammer dat we geen zout hebben.....
Wilde Elsa dat Jordy's pasta zou mislukken??
Zonder een beetje zout is daar ook met andere kruiden niets aan. Zout is een smaakversterker. Als je wat zout gebruokt worden de smaken van de andere kruiden ook versterkt.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Er zijn heel veel andere kruiden voor de warme maaltijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |