Ik dacht dat het over het douchen gingquote:Op maandag 17 februari 2025 08:12 schreef Snensie het volgende:
[..]
Nee die gaat niet zo vaak. ‘s morgens te vroeg n ‘s avonds te lui.
Dus Jeffrey en Jolien kregen een 2persoonbed omdat ze een setje waren?quote:
En dan zullen mensen hier wel reageren met dat er warmtelampen hangen maar het blijft koud hoor.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:22 schreef Willewa het volgende:
Zal wel goed koud daar zijn bij die douches trouwens. -3 daar nu, gevoelstemperatuur -7 zegt weeronline.
True ik hou ook niet van dat publieke ruftenquote:Op maandag 17 februari 2025 08:23 schreef Snensie het volgende:
Als je zoveel scheten moet laten zit er iets dwars wat je op een toilet zou kunnen lozen. Ik vind het zo goor die lui die altijd tot het uiterste wachten en hun kak al de ruimte in smijten. Ga naar de plee goorlappen.
Gek genoeg heb ik nog niemand gehoord erover volgens mij. Lijkt me echt koud brrquote:Op maandag 17 februari 2025 08:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En dan zullen mensen hier wel reageren met dat er warmtelampen hangen maar het blijft koud hoor.
Ik heb jaren gewoond zonder cv en met douchen zo'n warmte straal kachel ding boven mij en het was nog steeds koud.
En daar staan ze buiten in de vrieskou.
Er hangen onder het afdak warmte lampen Als het douchealarm gaat gaan die ook aan. In het begin vergat BB die nog wel eens uit te zetten en dan stonden ze daar lekker warm.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:28 schreef Willewa het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik nog niemand gehoord erover volgens mij. Lijkt me echt koud brr
Nou ik wel hoor. Maar sommigen zijn er aan gewend en klagen er niet meer over.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:28 schreef Willewa het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik nog niemand gehoord erover volgens mij. Lijkt me echt koud brr
Ohh dat heb ik gemist wtf. Ik las het net ook niet goed bij Rhosyn. Dat scheelt dan vast ja.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:31 schreef marky het volgende:
[..]
Er hangen onder het afdak warmte lampen Als het douchealarm gaat gaan die ook aan. In het begin vergat BB die nog wel eens uit te zetten en dan stonden ze daar lekker warm.
En ik hoor ze nu met bibberende stem roepen brrr het is echt koud.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:31 schreef Snensie het volgende:
[..]
Nou ik wel hoor. Maar sommigen zijn er aan gewend en klagen er niet meer over.
Het zal ook niet heel veel doen nu het echt koud is.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ohh dat heb ik gemist wtf. Ik las het net ook niet goed bij Rhosyn. Dat scheelt dan vast ja.
Maar Jordy zegt nu ook wel ‘oehhh echt heel koud’.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |