Dat is Jordyquote:Op maandag 17 februari 2025 07:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
Stream 1 iemand in beeld.... nieuwe bewoner?? Ik herken deze niet
Dat was volgens mij dat tweepersoonsbed waar Milena in lag.quote:Op maandag 17 februari 2025 07:39 schreef Rhosyn het volgende:
Op stream 1 de bedden van ik denk Charice en Milena, Dat zijn drie bedden tegen elkaar geschoven. En ze liggen heel ver van elkaar af. Het middelste bed leeg.
Moeten alle lege bedden niet ingeleverd worden? Of is dit nog steeds het wisselbed?
Ik vroeg me al af waarom.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
Lichten aan, en Pootje heeft op de bank geslapen bij de knop
Nee daar liggen nu anderen dat is in de suite.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:06 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat was volgens mij dat tweepersoonsbed waar Milena in lag.
Er was toch een tweepersoonsbed op de gewone slaapkamer waar Jolien en Jeffrey in sliepen? Of is die weggehaald? Het leek niet alsof het een apart bed was die er tussenstond iig, meer echt dat tweepersoonsbed.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee daar liggen nu anderen dat is in de suite.
Jolien en Jeffrey hadden hun bedden tegen elkaar geschoven. Ik weet niks van een tweepersoonsbed in die tentkamer.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:09 schreef Willewa het volgende:
[..]
Er was toch een tweepersoonsbed op de gewone slaapkamer waar Jolien en Jeffrey in sliepen? Of is die weggehaald? Het leek niet alsof het een apart bed was die er tussenstond iig, meer echt dat tweepersoonsbed.
Huh, ik zou toch zweren dat die een tweepersoonsbed/twijfelaar hadden in diezelfde hoekquote:Op maandag 17 februari 2025 08:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jolien en Jeffrey hadden hun bedden tegen elkaar geschoven. Ik weet niks van een tweepersoonsbed in die tentkamer.
Ja tochquote:Op maandag 17 februari 2025 08:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja.. daar is een 2-persoons bed. Was vanochtend goed te zien op de nachtbeelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |