Wie? Heeft die bewoner ook een naam?quote:Op maandag 17 februari 2025 09:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Haal dat zout maar uit je zak hypocriet mens
ze had het ook niet gejat voor zichzelf maar veilig gesteld voor waar het voor was bedoeldquote:Op maandag 17 februari 2025 09:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik reageerde op een stukje van Elsa dus ik bedoel Elsa, ik zal dat de volgende keer erbij vermelden mijn foutquote:Op maandag 17 februari 2025 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie? Heeft die bewoner ook een naam?
Ja dat had ze al gedaan ,matti wou zout uit de grote pot pakken maar dat mocht niet moest uit het buisjequote:Op maandag 17 februari 2025 09:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
dan hadden ze gisteren ook niet hoeven zeiken over geen zout bij de pasta.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:23 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja dat had ze al gedaan ,matti wou zout uit de grote pot pakken maar dat mocht niet moest uit het buisje
Ze vinden het ook supergrappig allemaal, wat had ze gelet om het gisteren even te vertellen in de groep.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:16 schreef Snensie het volgende:
[..]
Inderdaad, zo laag bij de grond. En dat terwijl ze genoeg hadden gisteren maar ze willen het gewoon voor de eigen kop. Zo iemand zou ook nooit moeten kunnen winnen lijkt me.
De grote pot is voor enkel het brood volgens de instructie van BBquote:Op maandag 17 februari 2025 09:23 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja dat had ze al gedaan ,matti wou zout uit de grote pot pakken maar dat mocht niet moest uit het buisje
Ja snap ik ook nietquote:Op maandag 17 februari 2025 09:24 schreef Verida het volgende:
[..]
dan hadden ze gisteren ook niet hoeven zeiken over geen zout bij de pasta.
Ooo okquote:Op maandag 17 februari 2025 09:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De grote pot is voor enkel het brood volgens de instructie van BB
quote:Op maandag 17 februari 2025 09:27 schreef Cupfighter het volgende:
Mijn ergernis is dat Elsa dat wel allemaal zelf bepaald alsof zij de chef eten en keuken is
Uiteraardquote:Op maandag 17 februari 2025 09:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dit telt trouwens ook voor Jordy die ook meedeed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |