Machine doet alles. Maar je kan 15 uur van te voren instellen.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
Moet je het niet met de hand kneden of doet die machine het
Aha ok wist ik niet thnxquote:Op maandag 17 februari 2025 09:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Machine doet alles. Maar je kan 15 uur van te voren instellen.
Morgen.quote:
Ja vreselijkquote:Op maandag 17 februari 2025 09:06 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Morgen.
Echt niet normaal.
Jane mag geen brood bakken want dat zou Charice doen, maar vanmiddag.
Mattie mag geen zout van de grote pot want moet van het kleine buisje.
Ik zou zo een ruzie krijgen met haar, dat gecommandeer sjees.
Zonder te douchen zoals meestal.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Iedereen ergens mee bezig, alleen Milena en Sharice, die net uit bed gerold zijn, moeten eerst een uur in het boudoir zitten, aan de make-up.
De broodbakmachinequote:Op maandag 17 februari 2025 09:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat is dat voor een alarmgeluid op de achtergrond?
Die heeft vannacht al lopen jatten, zou niks moeten krijgenquote:Op maandag 17 februari 2025 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
Mattheus staat eten voor zichzelf te maken.
Jane zegt: gaan we niet samen ontbijten dan? Axel zegt jawel. Jane wijst met haar hoofd naar Mattheus en Mattheus zegt: straks komt er een game en dan ben ik de enig die heeft gegeten. ready for war. Of zoiets.
Hopelijk moeten ze op hun kop hangen of zo een afwikkeldingspel...
Inderdaad, zo laag bij de grond. En dat terwijl ze genoeg hadden gisteren maar ze willen het gewoon voor de eigen kop. Zo iemand zou ook nooit moeten kunnen winnen lijkt me.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Die heeft vannacht al lopen jatten, zou niks moeten krijgen
Ja iddquote:Op maandag 17 februari 2025 09:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Elsa observeert de keuken als een havik
Dit telt trouwens ook voor Jordy die ook meedeedquote:Op maandag 17 februari 2025 09:16 schreef Snensie het volgende:
[..]
Inderdaad, zo laag bij de grond. En dat terwijl ze genoeg hadden gisteren maar ze willen het gewoon voor de eigen kop. Zo iemand zou ook nooit moeten kunnen winnen lijkt me.
Ligt al weer in de kastquote:Op maandag 17 februari 2025 09:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Haal dat zout maar uit je zak hypocriet mens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |