En morgen twijfelt hij weerquote:Op maandag 17 februari 2025 01:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij heeft eindelijk zichzelf gevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Kodiak100 op 17-02-2025 01:45:14 ]
echt triest vind ik ik ikquote:Op maandag 17 februari 2025 01:39 schreef Flory- het volgende:
Bij Keanu is echt alleen maar constant ik ik ik
Die vindt het sowieso raar als een van de mannen op haar zou kunnen gaan.quote:Op maandag 17 februari 2025 01:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien vindt het raar dat Axel mogelijk op haar zou gaan
Dat is Jordyquote:Op maandag 17 februari 2025 07:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
Stream 1 iemand in beeld.... nieuwe bewoner?? Ik herken deze niet
Dat was volgens mij dat tweepersoonsbed waar Milena in lag.quote:Op maandag 17 februari 2025 07:39 schreef Rhosyn het volgende:
Op stream 1 de bedden van ik denk Charice en Milena, Dat zijn drie bedden tegen elkaar geschoven. En ze liggen heel ver van elkaar af. Het middelste bed leeg.
Moeten alle lege bedden niet ingeleverd worden? Of is dit nog steeds het wisselbed?
Ik vroeg me al af waarom.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
Lichten aan, en Pootje heeft op de bank geslapen bij de knop
Nee daar liggen nu anderen dat is in de suite.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:06 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat was volgens mij dat tweepersoonsbed waar Milena in lag.
Er was toch een tweepersoonsbed op de gewone slaapkamer waar Jolien en Jeffrey in sliepen? Of is die weggehaald? Het leek niet alsof het een apart bed was die er tussenstond iig, meer echt dat tweepersoonsbed.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee daar liggen nu anderen dat is in de suite.
Jolien en Jeffrey hadden hun bedden tegen elkaar geschoven. Ik weet niks van een tweepersoonsbed in die tentkamer.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:09 schreef Willewa het volgende:
[..]
Er was toch een tweepersoonsbed op de gewone slaapkamer waar Jolien en Jeffrey in sliepen? Of is die weggehaald? Het leek niet alsof het een apart bed was die er tussenstond iig, meer echt dat tweepersoonsbed.
Huh, ik zou toch zweren dat die een tweepersoonsbed/twijfelaar hadden in diezelfde hoekquote:Op maandag 17 februari 2025 08:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jolien en Jeffrey hadden hun bedden tegen elkaar geschoven. Ik weet niks van een tweepersoonsbed in die tentkamer.
Ja tochquote:Op maandag 17 februari 2025 08:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja.. daar is een 2-persoons bed. Was vanochtend goed te zien op de nachtbeelden.
Ik dacht dat het over het douchen gingquote:Op maandag 17 februari 2025 08:12 schreef Snensie het volgende:
[..]
Nee die gaat niet zo vaak. ‘s morgens te vroeg n ‘s avonds te lui.
Dus Jeffrey en Jolien kregen een 2persoonbed omdat ze een setje waren?quote:
En dan zullen mensen hier wel reageren met dat er warmtelampen hangen maar het blijft koud hoor.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:22 schreef Willewa het volgende:
Zal wel goed koud daar zijn bij die douches trouwens. -3 daar nu, gevoelstemperatuur -7 zegt weeronline.
True ik hou ook niet van dat publieke ruftenquote:Op maandag 17 februari 2025 08:23 schreef Snensie het volgende:
Als je zoveel scheten moet laten zit er iets dwars wat je op een toilet zou kunnen lozen. Ik vind het zo goor die lui die altijd tot het uiterste wachten en hun kak al de ruimte in smijten. Ga naar de plee goorlappen.
Gek genoeg heb ik nog niemand gehoord erover volgens mij. Lijkt me echt koud brrquote:Op maandag 17 februari 2025 08:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En dan zullen mensen hier wel reageren met dat er warmtelampen hangen maar het blijft koud hoor.
Ik heb jaren gewoond zonder cv en met douchen zo'n warmte straal kachel ding boven mij en het was nog steeds koud.
En daar staan ze buiten in de vrieskou.
Er hangen onder het afdak warmte lampen Als het douchealarm gaat gaan die ook aan. In het begin vergat BB die nog wel eens uit te zetten en dan stonden ze daar lekker warm.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:28 schreef Willewa het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik nog niemand gehoord erover volgens mij. Lijkt me echt koud brr
Nou ik wel hoor. Maar sommigen zijn er aan gewend en klagen er niet meer over.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:28 schreef Willewa het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik nog niemand gehoord erover volgens mij. Lijkt me echt koud brr
Ohh dat heb ik gemist wtf. Ik las het net ook niet goed bij Rhosyn. Dat scheelt dan vast ja.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:31 schreef marky het volgende:
[..]
Er hangen onder het afdak warmte lampen Als het douchealarm gaat gaan die ook aan. In het begin vergat BB die nog wel eens uit te zetten en dan stonden ze daar lekker warm.
En ik hoor ze nu met bibberende stem roepen brrr het is echt koud.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:31 schreef Snensie het volgende:
[..]
Nou ik wel hoor. Maar sommigen zijn er aan gewend en klagen er niet meer over.
Het zal ook niet heel veel doen nu het echt koud is.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ohh dat heb ik gemist wtf. Ik las het net ook niet goed bij Rhosyn. Dat scheelt dan vast ja.
Maar Jordy zegt nu ook wel ‘oehhh echt heel koud’.
Hoort zo ook voor hare majesteit.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:06 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat was volgens mij dat tweepersoonsbed waar Milena in lag.
Zolang er gedacht wordt dat ze eieren nodig hebben voor het brood vraag ik mij af of ze echt gaan bakken.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:37 schreef Rhosyn het volgende:
Waar blijft het zelfgebakken brood.
Ze hebben een broodbakmachine.
Sharice zei vanochtend dat Pootje zou gaan uitzoeken hoe deze werkt. Dus ik denk voorlopig nog geen brood.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:37 schreef Rhosyn het volgende:
Waar blijft het zelfgebakken brood.
Ze hebben een broodbakmachine.
Wat? Eieren in het broodquote:Op maandag 17 februari 2025 08:39 schreef marky het volgende:
[..]
Zolang er gedacht wordt dat ze eieren nodig hebben voor het brood vraag ik mij af of ze echt gaan bakken.
Mwoahquote:Op maandag 17 februari 2025 08:36 schreef Rhosyn het volgende:
Vroeghar met de kinderen in het zwembad met afdrogen en aankleden stonden ze ook te bibberen van de kou he.
En in het zwembad is het niet koud.
Als je lijf nat is en je haren nat koel je af. Laat staan daar buiten.
Los van de straal warmte kachels want dat is alleen als je er onder staat.
In de douche zelf hangen ze niet.
Ik vind het bikkels.
Ze moet maar een troon aanvragen bij BB. Daar kan ze tenminste vanaf worden gestotenquote:Op maandag 17 februari 2025 08:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hoort zo ook voor hare majesteit.
quote:Op maandag 17 februari 2025 08:41 schreef Snensie het volgende:
[..]
Mwoah
Met die gasprijzen van het moment zijn er heel veel mensen die in een koud huis zitten.
Ja dat dacht ik ookal of een percolatorquote:Op maandag 17 februari 2025 08:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom geven ze die mensen niet gewoon een fatsoenlijk filterkoffie apparaat?
het zijn toch echt een stel ondankbare hondenquote:Op maandag 17 februari 2025 08:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sharice zei vanochtend dat Pootje zou gaan uitzoeken hoe deze werkt. Dus ik denk voorlopig nog geen brood.
Ik hoorde Axel ook zeggen: jij bent een bestellerquote:Op maandag 17 februari 2025 08:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane : 500 g tarwebloem [in de maatbeker]
Axel : Maar dat is milliliter
Jane zoekt andere maatbeker.
Axel : Maar we hebben toch een weegschaal, lieve schat.
ze hebben nu lekker vers brood voor de lunchquote:Op maandag 17 februari 2025 08:51 schreef Rhosyn het volgende:
Een broodbakmachine duurt toch wel even voor dat dat brood klaar is?
Kneden. Rijzen. Kneden. Rijzen. Kneden. Rijzen en bakken. Afkoelen.
Dat moet je de avond er voor doen en een timer instellen. Dan wordt je wakker met de geur van brood.
Het zal ook niet zo'n heel groot brood worden. Allemaal 1 klein stukje.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:52 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben nu lekker vers brood voor de lunch
Of gewoon programmerenquote:Op maandag 17 februari 2025 08:51 schreef Rhosyn het volgende:
Een broodbakmachine duurt toch wel even voor dat dat brood klaar is?
Kneden. Rijzen. Kneden. Rijzen. Kneden. Rijzen en bakken. Afkoelen.
Dat moet je de avond er voor doen en een timer instellen. Dan wordt je wakker met de geur van brood.
Die hopen dat daar gewoon een brood uitvalt zoals uit de vendingmachine.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:45 schreef Verida het volgende:
[..]
het zijn toch echt een stel ondankbare honden
wekenlang met die slob gezeten, krijgen ze eindelijk een broodmachine en dan zijn ze te belazerd om uit te zoeken hoe dat moet.
Had je iets anders verwacht danquote:Op maandag 17 februari 2025 08:59 schreef Dotteke het volgende:
Jane bakt een brood, althans ze doet alles wat Axel zegt want ze kan er niets van
Ik zit echt met stomme verbazing te kijken hoe dom ze is in deze.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht dan![]()
Deze generatie loopt liever naar de supermarkt
Machine doet alles. Maar je kan 15 uur van te voren instellen.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
Moet je het niet met de hand kneden of doet die machine het
Aha ok wist ik niet thnxquote:Op maandag 17 februari 2025 09:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Machine doet alles. Maar je kan 15 uur van te voren instellen.
Morgen.quote:
Ja vreselijkquote:Op maandag 17 februari 2025 09:06 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Morgen.
Echt niet normaal.
Jane mag geen brood bakken want dat zou Charice doen, maar vanmiddag.
Mattie mag geen zout van de grote pot want moet van het kleine buisje.
Ik zou zo een ruzie krijgen met haar, dat gecommandeer sjees.
Zonder te douchen zoals meestal.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Iedereen ergens mee bezig, alleen Milena en Sharice, die net uit bed gerold zijn, moeten eerst een uur in het boudoir zitten, aan de make-up.
De broodbakmachinequote:Op maandag 17 februari 2025 09:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat is dat voor een alarmgeluid op de achtergrond?
Die heeft vannacht al lopen jatten, zou niks moeten krijgenquote:Op maandag 17 februari 2025 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
Mattheus staat eten voor zichzelf te maken.
Jane zegt: gaan we niet samen ontbijten dan? Axel zegt jawel. Jane wijst met haar hoofd naar Mattheus en Mattheus zegt: straks komt er een game en dan ben ik de enig die heeft gegeten. ready for war. Of zoiets.
Hopelijk moeten ze op hun kop hangen of zo een afwikkeldingspel...
Inderdaad, zo laag bij de grond. En dat terwijl ze genoeg hadden gisteren maar ze willen het gewoon voor de eigen kop. Zo iemand zou ook nooit moeten kunnen winnen lijkt me.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Die heeft vannacht al lopen jatten, zou niks moeten krijgen
Ja iddquote:Op maandag 17 februari 2025 09:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Elsa observeert de keuken als een havik
Dit telt trouwens ook voor Jordy die ook meedeedquote:Op maandag 17 februari 2025 09:16 schreef Snensie het volgende:
[..]
Inderdaad, zo laag bij de grond. En dat terwijl ze genoeg hadden gisteren maar ze willen het gewoon voor de eigen kop. Zo iemand zou ook nooit moeten kunnen winnen lijkt me.
Ligt al weer in de kastquote:Op maandag 17 februari 2025 09:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Haal dat zout maar uit je zak hypocriet mens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |