Hoort zo ook voor hare majesteit.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:06 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat was volgens mij dat tweepersoonsbed waar Milena in lag.
Zolang er gedacht wordt dat ze eieren nodig hebben voor het brood vraag ik mij af of ze echt gaan bakken.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:37 schreef Rhosyn het volgende:
Waar blijft het zelfgebakken brood.
Ze hebben een broodbakmachine.
Sharice zei vanochtend dat Pootje zou gaan uitzoeken hoe deze werkt. Dus ik denk voorlopig nog geen brood.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:37 schreef Rhosyn het volgende:
Waar blijft het zelfgebakken brood.
Ze hebben een broodbakmachine.
Wat? Eieren in het broodquote:Op maandag 17 februari 2025 08:39 schreef marky het volgende:
[..]
Zolang er gedacht wordt dat ze eieren nodig hebben voor het brood vraag ik mij af of ze echt gaan bakken.
Mwoahquote:Op maandag 17 februari 2025 08:36 schreef Rhosyn het volgende:
Vroeghar met de kinderen in het zwembad met afdrogen en aankleden stonden ze ook te bibberen van de kou he.
En in het zwembad is het niet koud.
Als je lijf nat is en je haren nat koel je af. Laat staan daar buiten.
Los van de straal warmte kachels want dat is alleen als je er onder staat.
In de douche zelf hangen ze niet.
Ik vind het bikkels.
Ze moet maar een troon aanvragen bij BB. Daar kan ze tenminste vanaf worden gestotenquote:Op maandag 17 februari 2025 08:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hoort zo ook voor hare majesteit.
quote:Op maandag 17 februari 2025 08:41 schreef Snensie het volgende:
[..]
Mwoah
Met die gasprijzen van het moment zijn er heel veel mensen die in een koud huis zitten.
Ja dat dacht ik ookal of een percolatorquote:Op maandag 17 februari 2025 08:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom geven ze die mensen niet gewoon een fatsoenlijk filterkoffie apparaat?
het zijn toch echt een stel ondankbare hondenquote:Op maandag 17 februari 2025 08:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sharice zei vanochtend dat Pootje zou gaan uitzoeken hoe deze werkt. Dus ik denk voorlopig nog geen brood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |