SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
En dan geen fatsoenlijke TT
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Pieter post?Well, life can be a riot
JiJij zat ook te azen op post #14 hequote:
Well, life can be a riot
Iemand laatste afleveringen cobra kai al checkt ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nopequote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand laatste afleveringen cobra kai al checkt ?![]()
Nopequote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand laatste afleveringen cobra kai al checkt ?Trust nobody![]()
vast wel iemandquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand laatste afleveringen cobra kai al checkt ?![]()
![]()
nou vind dat ook raar, maar zo werkt wetgeving, zou mijn geld vooral niet verspillen aan gekochte flesjes, want kun je net zo goed uit de kraan vullen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Toch raar dat die drinkwater wet niet van toepassing is op flesjes die ze hier verkopen en niet in kleine hoeveelheden ook.
Vind dat echt wel bijzonder eigenlijk
Hahaha "drink kraanwater - Veiliger kun je niet zijn"
Do what you love, love what you do!![]()
Maar hier niet?quote:
Ga zo even douchen en de eerste kijken denk ik.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die andere post was bij mij #14, na het verversen was dat #15.quote:~FEYENOORD~
raaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die andere post was bij mij #14, na het verversen was dat #15.
maar gefixt![]()
![]()
Was ook een mooie geweestquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die andere post was bij mij #14, na het verversen was dat #15.![]()
![]()
Flesjes doe ik sowieso niet aan. Geef mij maar gewoon een goed glas ijskoud kraanwater.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:37 schreef kree het volgende:
[..]
nou vind dat ook raar, maar zo werkt wetgeving, zou mijn geld vooral niet verspillen aan gekochte flesjes, want kun je net zo goed uit de kraan vullen.
Well, life can be a riot
heb er wel passie voor wat ik nu doe, en is het nog meer het elektra gedeelte ervan.
En instrumentatie enzo. Maar sowieso is het interessant vakgebied.
en vind het nog steeds leuk, beter als de laadpalen wat ik hiervoor deed.Do what you love, love what you do!![]()
M'n stem komt weer terug![]()
Hopelijk volgend weekend weer fatsoenlijk mee doen met backing vocals
Well, life can be a riot
juist !quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Flesjes doe ik sowieso niet aan. Geef mij maar gewoon een goed glas ijskoud kraanwater.
leg uit deze ff?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:39 schreef Grotetijd het volgende:
M'n stem komt weer terug![]()
Hopelijk volgend weekend weer fatsoenlijk mee doen met backing vocalsDo what you love, love what you do!![]()
Flesje Amstelquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Flesjes doe ik sowieso niet aan. Geef mij maar gewoon een goed glas ijskoud kraanwater.
@Zipportal @3rr0r~FEYENOORD~
owh vroeger dronken ze bier ipv kraanwater. want alcohol kilde de bacteriën enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Lekker man. Soms word ik 'S nachts wakker met echt intense dorst en dan is een grote theekop met koud water net een geschenk uit de hemelquote:
Well, life can be a riot
nee het drinkwater was zwaar verontreinigdquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:40 schreef kree het volgende:
owh vroeger dronken ze bier ipv kraanwater. want alcohol kilde de bacteriën enzo.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Was m'n stem kwijt door griep. M'n borststem is er weer praktisch volledig, alleen m'n kopstem/falsetto blijft wat achter.. Komt ook wel weer langzaam merk ik, maar wat trager.quote:
Zing in een band backing vocals en op jamsessies vind ik dat ook altijd wel lachen, dus verwacht dat 't voor die tijd wel weer terug is
En dan weer bleren! Want echt bijzonder zingen, neuh...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
dat is het ook en wat dat betreft iig doen ze dat in NL goed met regelgeving erover.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lekker man. Soms word ik 'S nachts wakker met echt intense dorst en dan is een grote theekop met koud water net een geschenk uit de hemel
het is politiek ding ook wel hoor, meer dan ooit waar waterbedrijven mee zitten. want wel meer vraag. maar niet de vergunningen ervoor kunnen krijgen.
Ja dan houdt t op gegeven moment op en stoppen met aansluitingen geven, zie elektriciteitsnet dus die hier sowieso al te laat mee was.Do what you love, love what you do!![]()
Hallo liefjelangtijdquote:Well, life can be a riot
ja daarom maakten ze bier met alcoholquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee het drinkwater was zwaar verontreinigd
5-10 jaar is het probleem bij Dunea volgens de prognose van verbruik weet ik.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:44 schreef kree het volgende:
[..]
ja daarom maakten ze bier met alcohol
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik flikkerde voorheen wel vaker oude flessen vol met kraanwater en dan in de koelkast in de zomer. Maar na een dag is dat eigenlijk niet meer te pruimen. Gebruik nu een waterfilter die iets van 12 liter per dag filtert door koolstof shit ofzo en dat water smaakt uit flessen de dag erop nog wel prima.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:44 schreef kree het volgende:
[..]
ja daarom maakten ze bier met alcoholLach met een schone bips![]()
dit is echt hoe het ging trouwens?quote:
Ik vertel geen sprookje ?Do what you love, love what you do!![]()
Wie was hier ook alweer bij sticks geweest van de week zie een mooi fragmentje voorbijkomen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Deze held hequote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik flikkerde voorheen wel vaker oude flessen vol met kraanwater en dan in de koelkast in de zomer. Maar na een dag is dat eigenlijk niet meer te pruimen. Gebruik nu een waterfilter die iets van 12 liter per dag filtert door koolstof shit ofzo en dat water smaakt uit flessen de dag erop nog wel prima.![]()
owhja ik vergat die te noemen, actieve kool? we moeten steeds meer toevoegen om verontreinigingen uit water te krijgen. kleur/smaakloos./. Ook probleem opzich
Maar dunea drinkwater komt vooral uit de Maas bij Brakel. en af entree uit uit de Lek wat meer een vervuilde rivier is. alsnog komt het er veilig altijd uit. Maar moeten er meer dingen aan gedaan worden dus.
het is niet de eerste keer dat we inname stop moesten zetten. en hebben we de duinen en meertjes als buffer, maar binnen een maand staan die droog als we niet meer uit die rivieren oppompen.Do what you love, love what you do!![]()
Ik las "een vervuilde kutrivier".quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:49 schreef kree het volgende:
owhja ik vergat die te noemen, actieve kool? we moeten steeds meer toevoegen om verontreinigingen uit water te krijgen. kleur/smaakloos./. Ook probleem opzich
Maar dunea drinkwater komt vooral uit de Maas bij Brakel. en af entree uit uit de Lek wat meer een vervuilde kustrivier is. alsnog komt het er veilig altijd uit. Maar moeten er meer dingen aan gedaan worden dus."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Die vervuiling in het kraanwater maakt dus dat het een dag later niet meer te zuipen is. Helderquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:49 schreef kree het volgende:
Maar dunea drinkwater komt vooral uit de Maas bij Brakel. en af entree uit uit de Lek wat meer een vervuilde kustrivier is. alsnog komt het er veilig altijd uit. Maar moeten er meer dingen aan gedaan worden dus.![]()
Helder was phun intended
Lach met een schone bips![]()
Been there done that, is niet fijn. Doet pijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik las "een vervuilde kutrivier".Lach met een schone bips![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik las "een vervuilde kutrivier".
Well, life can be a riot
Ja hallo, heb je zaterdag 31 mei al plannen trouwens?quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
haha zo bedoelde ik hem ook, maar had het nog netjes verbeterd evenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik las "een vervuilde kutrivier".
Jahaaaaa, ik vlieg 29 mei naar Thailandquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja hallo, heb je zaterdag 31 mei al plannen trouwens?Maar geen plannen direct voor de 31e daar
Als je dan de 30e meteen terug vliegt kan je mooi nog naar de grote DTS-meet op 31 in Tilburgquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jahaaaaa, ik vlieg 29 mei naar ThailandMaar geen plannen direct voor de 31e daar
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
nee hoor dat is meer perceptie van. denk dat je beter ff gewoon nieuw flesje kunt tappen uit de kraan.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die vervuiling in het kraanwater maakt dus dat het een dag later niet meer te zuipen is. Helder![]()
Helder was phun intended
maar als jij dat uit de kraan tapt en dan in koelkast/vriezer gaat leggen dan zal de kwaliteit opzich er niet zo over verminderen.
let wel, alles na meter is consument zijn verantwoording, waterbedrijven garanderen tot de meter zeg maar.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je dan de 30e meteen terug vliegt kan je mooi nog naar de grote DTS-meet op 31 in Tilburg
Well, life can be a riot
Hmmmz, zal ff checken of ik de terugdatum van 18 Juni kan verplaatsen naar 30 Meiquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je dan de 30e meteen terug vliegt kan je mooi nog naar de grote DTS-meet op 31 in Tilburg
Doen! Dit wil je echt niet missen namelijk!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hmmmz, zal ff checken of ik de terugdatum van 18 Juni kan verplaatsen naar 30 Mei"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wij van WC Eend geven dus de consument de schuld van bacterie groei en algensmaak aan het kraanwater omdat het ligt aan uw eigen leidingen. Helder.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:53 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor dat is meer perceptie van. denk dat je beter ff gewoon nieuw flesje kunt tappen uit de kraan.
maar als jij dat uit de kraan tapt en dan in koelkast/vriezer gaat leggen dan zal de kwaliteit opzich er niet zo over verminderen.
let wel, alles na meter is consument zijn verantwoording, waterbedrijven garanderen tot de meter zeg maar.
Ja, ik ga morgen meteen bellen... Pinky swear.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doen! Dit wil je echt niet missen namelijk!Lach met een schone bips![]()
zie trouwens dit voor wie meer info zoekt, daar staan ook alle jaarrapporten en prestatie vergelijkingen
https://www.vewin.nl
Ik denk heb er ff genoeg over gezegd, laat wel zeggen ook doe mijn best als werknemer van zo eentje van die bedrijven voor jullie goede drinkwater.
Het eindigt natuurlijk weer zo he:quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doen! Dit wil je echt niet missen namelijk!
Bekijk deze YouTube-videoWell, life can be a riot
Ik snap je wel maatje, maar kraanwater een dag of langer in de koelkast smaakt gewoon niet meer fris zoals het uit de kraan komtquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:57 schreef kree het volgende:
zie trouwens dit voor wie meer info zoekt, daar staan ook alle jaarrapporten en prestatie vergelijkingen
https://www.vewin.nl
Ik denk heb er ff genoeg over gezegd, laat wel zeggen ook doe mijn best als werknemer van zo eentje van die bedrijven voor jullie goede drinkwater.
Ik denk eigenlijk dat het eindigt met lapdances en slagroomtieten.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het eindigt natuurlijk weer zo he:
Bekijk deze YouTube-videoWat jij @hemarookworst ?
klopt daarom gewoon uit de kraan tappen, altijd beter als bewaren. of door eigen filters en shit, want ook daarover heb ik mening.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik snap je wel maatje, maar kraanwater een dag of langer in de koelkast smaakt gewoon niet meer fris zoals het uit de kraan komt
Doen mensen wel. ontharding dingen etc. maar vergeet niet dat is oorzaak van besmetting enzo. Maar achter de watermeter, dus niet zorg van drinkwaterbedrijven. Ik zou er wel beetje mee oppassen. mijn mening nu ik er meer over weet trouwens. want werk er bijna 3 jaar nu. dus ok expert in alles ben ik ook weer niet.
Toch vraag ik mij af hoe het kan dat water zo kan veranderen van smaak (en dus ook tot op zekere hoogte van structuur?) als je 't in een dicht flesje in de koelkast bewaard?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:01 schreef kree het volgende:
[..]
klopt daarom gewoon uit de kraan tappen, altijd beter als bewaren. of door eigen filters en shit, want ook daarover heb ik mening.
Doen mensen wel. ontharding dingen etc. maar vergeet niet dat is oorzaak van besmetting enzo. Maar achter de watermeter, dus niet zorg van drinkwaterbedrijven. Ik zou er wel beetje mee oppassen. mijn mening nu ik er meer over weet trouwens. want werk er bijna 3 jaar nu. dus ok expert in alles ben ik ook weer niet.
Well, life can be a riot
Met 1 dag verandert t niet echt debk ikquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Toch vraag ik mij af hoe het kan dat water zo kan veranderen van smaak (en dus ook tot op zekere hoogte van structuur?) als je 't in een dicht flesje in de koelkast bewaard?Trust nobody![]()
nou dat is een goede vraag, geen idee eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Toch vraag ik mij af hoe het kan dat water zo kan veranderen van smaak (en dus ook tot op zekere hoogte van structuur?) als je 't in een dicht flesje in de koelkast bewaard?
mss smaakt het alleen anders omdat het kouder is?
Ik kan me niet echt iets logisch bedenken waarom dat water dan ineens anders zou zijn?
Iig niet aan stoffen die erin zitten? want dat kan niet veranderen?
ja smaak van je plastic flesje ofzo die wat afgeeft?Do what you love, love what you do!![]()
Nou ja, ik zeg ook niet dat er iets mis is met ons leidingwater. Het is gewoon bij de top 10 van de wereld. Maar dat er residu achter kan blijven en je leidingwater dan nog door een eigen filter haalt. En die filter ook op tijd vervangt kan geen kwaad.... Als je dat ook veilig doet. Ik heb daarvoor en gebruik hem ook alleen in de zomer hoor, nu is leidingwater koud zat een Berkeley en bij dagelijks gebruik moeten die filters gewoon iedere 6 maanden vervangen worden. En ik kook de ketels van het water ook eerst uit in een nog grotere pan zodat daar niks achter blijft. Maar dan blijft het water ook echt lekker fris in de zomer na een dag.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:01 schreef kree het volgende:
[..]
klopt daarom gewoon uit de kraan tappen, altijd beter als bewaren. of door eigen filters en shit, want ook daarover heb ik mening.
Dat vroeg ik 20 posts terug ook dus.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:08 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat is een goede vraag, geen idee eigenlijk?
Ik kan me niet echt iets logisch bedenken waarom dat water dan ineens anders zou zijn?
ja smaak van je plastic flesje ofzo die wat afgeeft?Lach met een schone bips![]()
Water uit plastic flesjes was toch slecht voor je zaad ofzo ? Kon je onvruchtbaar van worden als man.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Denken dat kree iets leestquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat vroeg ik 20 posts terug ook dus.![]()
![]()
Omdat het koud is is op zich wel een goede.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:08 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat is een goede vraag, geen idee eigenlijk?
ja smaak van je plastic flesje ofzo die wat afgeeft?
Valt mij ook op dat kraanwater anders smaakt uit een kopje dan uit m'n dopper fles, niet heel erg anders, maar je proeft het wel. Gek dat dat toch invloed heeft.Well, life can be a riot
Kree kan fysiek niet teruglezenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat vroeg ik 20 posts terug ook dus.
Well, life can be a riot
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je krijgt nogal wat microplastics mee naar binnen als je uit plastic flesjes drinkt, wat daar precies de gevolgen van zijn weten we nog niet maar dat het niet best is kan je wel van uitgaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Water uit plastic flesjes was toch slecht voor je zaad ofzo ? Kon je onvruchtbaar van worden als man."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Schenk 's morgens een glas water in en neem daar 's middags een slok van.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Toch vraag ik mij af hoe het kan dat water zo kan veranderen van smaak (en dus ook tot op zekere hoogte van structuur?) als je 't in een dicht flesje in de koelkast bewaard?
Dan smaakt het ook anders.![]()
40 jaar geleden zeiden ze bla bla bla gebruik plastic want papier is niet goed... Nu bla bla bla gebruik papier want plastic is niet goed... Over 20 jaar zeggen ze, vervang je ramen in je huis voor carbon platen want de straling van de zon door glas geeft je ballen teveel hitte daarom gaat je zaad dood. Soms word ik wel eens moe van dingenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Water uit plastic flesjes was toch slecht voor je zaad ofzo ? Kon je onvruchtbaar van worden als man.
Oa kanker en misvormde babies schijnbaar dus door pet en weekmakers.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je krijgt nogal wat microplastics mee naar binnen als je uit plastic flesjes drinkt, wat daar precies de gevolgen van zijn weten we nog niet maar dat het niet best is kan je wel van uitgaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is ranzig.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:12 schreef maily het volgende:
[..]
Schenk 's morgens een glas water in en neem daar 's middags een slok van.
Dan smaakt het ook anders.![]()
Klopt ja. Vraag mij af hoe dat kan dat 't zo snel wat smaak veranderd.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:12 schreef maily het volgende:
[..]
Schenk 's morgens een glas water in en neem daar 's middags een slok van.
Dan smaakt het ook anders.
Witchcraft
Well, life can be a riot
dat is niet alleen van het water drinken uit plastic flesjes.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oa kanker en misvormde babies schijnbaar dus door pet en weekmakers.
alles zit tegenwoordig in plastic.
en plastic zit tegenwoordig overal in. ook in mensen.![]()
is ook zo, ik ben er ook niet tegen, mits je zeg maar als je zelf nog wat doet met drinkwater. daarna meter is eigen verantwoording. Alles ervoor is strikt gecontroleerd en gemeten. alles na meter is eigen zaak.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, ik zeg ook niet dat er iets mis is met ons leidingwater. Het is gewoon bij de top 10 van de wereld. Maar dat er residu achter kan blijven en je leidingwater dan nog door een eigen filter haalt. En die filter ook op tijd vervangt kan geen kwaad.... Als je dat ook veilig doet. Ik heb daarvoor en gebruik hem ook alleen in de zomer hoor, nu is leidingwater koud zat een Berkeley en bij dagelijks gebruik moeten die filters gewoon iedere 6 maanden vervangen worden. En ik kook de ketels van het water ook eerst uit in een nog grotere pan zodat daar niks achter blijft. Maar dan blijft het water ook echt lekker fris in de zomer na een dag.
Ik weet niet residu hebben we hier nooit zo, omdat via duin etc. ok het verschilt per drinkwater bedrijf. Ijzer in het water is vooral probleem met grondwater en rivierbedding infiltratie.
bij dunea zitten er stappen tussen nog waardoor niet zo snel hier.
maar het is informatief wel als het je boeit waterbedrijven doen.
https://www.ilent.nl/docu(...)kwaterbedrijven-2022
die zijn om de 5 jaar dus vandaar dit de meest recente. maar daar staat opzich hoop info in, drinkwaterbedrijven zijn die verplicht om te leveren enzo en ook door ministerie gecontroleerd, dus klopt wel wat erin staat.
maar daar kun je lezen ook voor jou regio hoe het zit etc.Do what you love, love what you do!![]()
Coca Cola heeft mij een aanbod gedaan om mijn anus iets wijder te maken gezien al het plastic in mijn lichaam om iedere dag cola flesjes uit te poepen. Heb het aanbod in beraad.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:14 schreef maily het volgende:
[..]
dat is niet alleen van het water drinken uit plastic flesjes.
en plastic zit tegenwoordig overal in. ook in mensen.Lach met een schone bips![]()
hopelijk MET statiegeldquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Coca Cola heeft mij een aanbod gedaan om mijn anus iets wijder te maken gezien al het plastic in mijn lichaam om iedere dag cola flesjes uit te poepen. Heb het aanbod in beraad.![]()
![]()
Ik zit hier bij vitens, en nieuwe centrale hier vlakbij die het water uit dezelfde bron pompt als ik.... Ze moeten leveren dus dragen de boetes als ze teveel oppompen, maar daarom kan ik weer niet oppompen... Klojo'squote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:15 schreef kree het volgende:
[..]
is ook zo, ik ben er ook niet tegen, mits je zeg maar als je zelf nog wat doet met drinkwater. daarna meter is eigen verantwoording. Alles ervoor is strikt gecontroleerd en gemeten. alles na meter is eigen zaak.
Ik weet niet residu hebben we hier nooit zo, omdat via duin etc. ok het verschilt per drinkwater bedrijf. Ijzer in het water is vooral probleem met grondwater en rivierbedding infiltratie.
bij dunea zitten er stappen tussen nog waardoor niet zo snel hier.
maar het is informatief wel als het je boeit waterbedrijven doen.
https://www.ilent.nl/docu(...)kwaterbedrijven-2022
die zijn om de 5 jaar dus vandaar dit de meest recente. maar daar staat opzich hoop info in, drinkwaterbedrijven zijn die verplicht om te leveren enzo en ook door ministerie gecontroleerd, dus klopt wel wat erin staat.
maar daar kun je lezen ook voor jou regio hoe het zit etc.Loopt hier ondergrondse bron en dat is wel gewoon hier ook drinkwaterkwaliteit als ik het oppomp. Heb ik ook laten testen. En dat water smaakt de volgende dag na in eigen filter wel nog fris.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:19 schreef HappyCharly het volgende:
Ik had te kleine gympen aan vandaag
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Me
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Nieuw onderzoek lijkt erop te wijzen dat we allemaal met ongeveer de hoeveelheid plastic van een plastic lepel in onze hersenen rondlopen. Dat is echt taffus veel.....quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:14 schreef maily het volgende:
[..]
dat is niet alleen van het water drinken uit plastic flesjes.
en plastic zit tegenwoordig overal in. ook in mensen.
Bedje toe
.
Ik heb vandaag de nieuwe binnen gekregen, na werk ff aangetrokken om te shinen in de supermarkt. Toen ik thuis kwam meteen weer uitgetrokken....quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:19 schreef HappyCharly het volgende:
Ik had te kleine gympen aan vandaagLach met een schone bips![]()
Vrijwillig? En waarom?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:19 schreef HappyCharly het volgende:
Ik had te kleine gympen aan vandaag![]()
Ook te klein?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de nieuwe binnen gekregen, na werk ff aangetrokken om te shinen in de supermarkt. Toen ik thuis kwam meteen weer uitgetrokken....Trust nobody![]()
Hi paulThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee, zitten heerlijk. Maar op de fiets naar de Jumbo (500m) ben ik 3 tenen verloren door de kou. Die zijn niet geschikt voor dit weer.quote:Lach met een schone bips![]()
Jij stelt de juiste vragen op dit tijdstipquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:23 schreef Paul het volgende:
[..]
waarom ging je dan niet je eigen schoenmaat aandoen sgatWell, life can be a riot
Engquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nieuw onderzoek lijkt erop te wijzen dat we allemaal met ongeveer de hoeveelheid plastic van een plastic lepel in onze hersenen rondlopen. Dat is echt taffus veel.....Trust nobody![]()
Het is mijn maatquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:23 schreef Paul het volgende:
[..]
waarom ging je dan niet je eigen schoenmaat aandoen sgat![]()
Weet ook niet.. hele dag werken doet best beetje pijnTrust nobody![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het is mijn maat![]()
Weet ook niet.. hele dag werken doet best beetje pijn
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
oepsquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, zitten heerlijk. Maar op de fiets naar de Jumbo (500m) ben ik 3 tenen verloren door de kou. Die zijn niet geschikt voor dit weer.Trust nobody![]()
quote:
.
Ik schrok er nogal van ja. Of het voor de hele populatie geldt is nog onzeker maar dat er überhaupt mensen overlijden die een lepel aan microplastics in hun hersenen hebben is al bizar.quote:
Dit onderzoek werd dus uitgevoerd op recentelijk overleden mensen voor de duidelijkheid."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
NWS / Als er 3000 kilo kunststofvezeltjes van hoofdveld PSV op de akker vanquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nieuw onderzoek lijkt erop te wijzen dat we allemaal met ongeveer de hoeveelheid plastic van een plastic lepel in onze hersenen rondlopen. Dat is echt taffus veel.....![]()
Blk
.
Maar wat voor soort doodsoorzaak is er danquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik schrok er nogal van ja. Of het voor de hele populatie geldt is nog onzeker maar dat er überhaupt mensen overlijden die een lepel aan microplastics in hun hersenen hebben is al bizar.
Dit onderzoek werd dus uitgevoerd op recentelijk overleden mensen voor de duidelijkheid.
Bah gelijk hoofdpijn vanTrust nobody![]()
quote:
Well, life can be a riot
KUT PSVquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:26 schreef maily het volgende:
[..]
NWS / Als er 3000 kilo kunststofvezeltjes van hoofdveld PSV op de akker van![]()
Maar blijft toch mijn cluppie
Van alles neem ik aan, maar ik heb het onderzoek niet uitgebreid bestudeerdquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar wat voor soort doodsoorzaak is er dan
Bah gelijk hoofdpijn van
OH was benieuwdquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van alles neem ik aan, maar ik heb het onderzoek niet uitgebreid bestudeerdTrust nobody![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik las net Lieve HC het begint met honger en dorst![]()
Grapje skatje![]()
Trust nobody![]()
nouja dit juist is niet weer de drinkwater bedrijven. maar degene die vergunningen afgeven, ministerie dus of bv natura 2000 etc.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zit hier bij vitens, en nieuwe centrale hier vlakbij die het water uit dezelfde bron pompt als ik.... Ze moeten leveren dus dragen de boetes als ze teveel oppompen, maar daarom kan ik weer niet oppompen... Klojo'sLoopt hier ondergrondse bron en dat is wel gewoon hier ook drinkwaterkwaliteit als ik het oppomp. Heb ik ook laten testen. En dat water smaakt de volgende dag na in eigen filter wel nog fris.
Natura 2000. Goede naam welquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:32 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dit juist is niet weer de drinkwater bedrijven. maar degene die vergunningen afgeven, ministerie dus of bv natura 2000 etc.
Doet me denken aan A2000 (later Chello en daarna UPC toch?)Well, life can be a riot
https://www.ad.nl/buitenl(...)stic-lepel~a9052418/quote:
Er worden nog wat kanttekeningen bij gezet maar zelfs als het onderzoek er een factor 100 naast zou zitten vind ik het nog schokkend veel
Las ergens denk jaar terug dat het zich in de fijne aders in de hersenen "zou" kunnen ophopen en daarmee vanalles mogelijk is. Ze wisten toen niet welke gevolgen het kan gaan hebben of dat nou voor ieder mens hetzelfde is of voor een ieder ander verschillend? Denk dat ze nog niet genoeg van de hersenen zelf weten.quote:Lach met een schone bips![]()
Oh my godquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Las ergens denk jaar terug dat het zich in de fijne aders in de hersenen "zou" kunnen ophopen en daarmee vanalles mogelijk is. Ze wisten toen niet welke gevolgen het kan gaan hebben of dat nou voor ieder mens hetzelfde is of voor een ieder ander verschillend? Denk dat ze nog niet genoeg van de hersenen zelf weten.
Trust nobody![]()
Niet druk om maken denk ik, what's done is done. What happen will happen anywayquote:
Ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet druk om maken denk ik, what's done is done. What happen will happen anywayAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Nu heb ik weer iets om toe te voegen aande ellendequote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet druk om maken denk ik, what's done is done. What happen will happen anyway
Trust nobody![]()
nouja ik weet al, uiteindelijk zeggen we als dunea gewoon kunnen geen aansluitingen meer bij. maar dat komt dan niet omdat de wil er niet is of budget. maar gewoon omdat het verboden wordt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Natura 2000. Goede naam wel
Doet me denken aan A2000 (later Chello en daarna UPC toch?)
Tis wel de politiek trouwens die hier wat over te zeggen heeft uiteindelijk.Do what you love, love what you do!![]()
Zou het plastic dan even vermijden de komende tijd want er komt nog meer ellendequote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nu heb ik weer iets om toe te voegen aande ellende
Ja, Zo zit ik er tegenwoordig ook in, vooral dan jouw eerste opmerking. Wat gebeurd is is gebeurd. Niet meer terug te draaien.quote:
tv aflevering gemist? hmm jammer. Maar even zuchten en verder.
Dance festival al uitverkocht? Niks meer aan te doen. Ik maak me er niet meer druk om.
Het gaat nog niet altijd goed, maar ik probeer dit wel zo aan te houden.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Whutquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zou het plastic dan even vermijden de komende tijd want er komt nog meer ellende
Wat dan
Er kan niet ve3l meer bij
Trust nobody![]()
zat beetje te overwegen want weet ze zoeken. nog iemand voor in de ondernemingsraad en denk ik kan daar zo bij. maar ben er nog niet uit of ik dat wil. Heb nl nogal beetje dan van die punten enzo.
en dit is kantoor
/management die erbij zit. maar vind het soort van leuk wel om die dingen te doen.
ik overweeg het nog, want is denk goed keertje die zegt waar het op staat. maaaaaaaarja. ok jullie weten hoe haDo what you love, love what you do!![]()
En zo leef ik dus ook, heb nu echt zoiets van Fuck it. Laat me met rust en ik zie wel wat er komt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, Zo zit ik er tegenwoordig ook in, vooral dan jouw eerste opmerking. Wat gebeurd is is gebeurd. Niet meer terug te draaien.
tv aflevering gemist? hmm jammer. Maar even zuchten en verder.
Dance festival al uitverkocht? Niks meer aan te doen. Ik maak me er niet meer druk om.
Het gaat nog niet altijd goed, maar ik probeer dit wel zo aan te houden.Lach met een schone bips![]()
Vergeet het heden, focus op de toekomst want wat gedaan is kun je niet terugdraaienquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Whut
Wat dan
Er kan niet ve3l meer bij
dat is wel waar ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vergeet het heden, focus op de toekomst want wat gedaan is kun je niet terugdraaien
OR is dacht ik geen full-time job. Je gaat krijgen dat je zoveel uur per maand aan OR zaken mag besteden.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:41 schreef kree het volgende:
zat beetje te overwegen want weet ze zoeken. nog iemand voor in de ondernemingsraad en denk ik kan daar zo bij. maar ben er nog niet uit of ik dat wil. Heb nl nogal beetje dan van die punten enzo.
en dit is kantoor
/management die erbij zit. maar vind het soort van leuk wel om die dingen te doen.
ik overweeg het nog, want is denk goed keertje die zegt waar het op staat. maaaaaaaarja. ok jullie weten hoe haAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Stoorquote:
Well, life can be a riot
GET BACK HONKY CAT
Well, life can be a riot
Er us geen toekomstquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vergeet het heden, focus op de toekomst want wat gedaan is kun je niet terugdraaienTrust nobody![]()
OR is een 'prima' manier op promotie te makenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
OR is dacht ik geen full-time job. Je gaat krijgen dat je er zoveel uur per maand aan OR zaken mag besteden.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
nee joh dat is nevenfunctie die dingen, met andere werkzaamheden. dus blijf hetzelfde doen, maar kom ik mss in de wat hogere regionen van de organisatie. ik zie hoop goed en fout gaan ook nl. maarja. LOL. Weet niet of ik er zo geschikt voor ben ben nl wel recht voor zijn raap enzo en totaal geen kantoor figuur.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
OR is dacht ik geen full-time job. Je gaat krijgen dat je er zoveel uur per maand aan OR zaken mag besteden.Do what you love, love what you do!![]()
Je komt wel in the picture inderdaad.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
OR is een 'prima' manier op promotie te makenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
dat is wat zowel positief of negatief kan zijn voor mij denkquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je komt wel in the picture inderdaad.
Je wordt gebruiktquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je komt wel in the picture inderdaad.Althans, zo zie ik het bij onze organisatie. Alle OR-leden krijgen flinke promoties om naar de pijpen van de directie te dansen. Terwijl ze er eigenlijk voor de collega's zitten...
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
De agenda voor de komende vergadering:quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:53 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh dat is nevenfunctie die dingen, met andere werkzaamheden. dus blijf hetzelfde doen, maar kom ik mss in de wat hogere regionen van de organisatie. ik zie hoop goed en fout gaan ook nl. maarja. LOL. Weet niet of ik er zo geschikt voor ben ben nl wel recht voor zijn raap enzo en totaal geen kantoor figuur.
• Opening
• Terugkoppeling op de notulen van de vorige vergadering
• Ingebrachte stukken Kree
• wvttk
• SluitingAutocorrect
(zelfst. naamw.)
idd ja vandaar mijn bedenkingen erover, want als ik zoiets doe dan wil ik het eigenlijk doen voor mijn sub groepje enzo die ver en ver onder dat valt. enne of ik dat waar kan maken weet ik niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je wordt gebruiktAlthans, zo zie ik het bij onze organisatie. Alle OR-leden krijgen flinke promoties om naar de pijpen van de directie te dansen. Terwijl ze er eigenlijk voor de collega's zitten...
Dat weten wij toch niet? OR is wel wat anders dan babbelen in DTSquote:
En je moet eerst nog gekozen worden.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
say no more....quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je wordt gebruiktAlthans, zo zie ik het bij onze organisatie. Alle OR-leden krijgen flinke promoties om naar de pijpen van de directie te dansen. Terwijl ze er eigenlijk voor de collega's zitten...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hmja moeilijk is het niet. Ik zou het gewoon proberen kree.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet kunnen?
Sowieso is het maar voor een bepaalde periode, een paar jaar. En het is altijd nuttig zoiets te doen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou ja heel eerlijk. Wij weten ook natuurlijk niet hoe hij is in het echt, en kennen 'm alleen van gesprekken in DTSquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat weten wij toch niet? OR is wel wat anders dan babbelen in DTS
En je moet eerst nog gekozen worden.Well, life can be a riot
niet zo probleem. ik doe al vergaderingen voor deel groep enzo.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat weten wij toch niet? OR is wel wat anders dan babbelen in DTS
En je moet eerst nog gekozen worden.
Het is niet als praten hier, want deel ik altijd maar ff wat op mijn hart komt. ik denk dat ik het opzich zou kunnen. maar ok gedoe allemaal weer ook.
Ze kiezen mij wel hoor ervoor. weet ik nu al, want ook niemand anders. mss moet ik het gewoon proberen, kan altijd kappen als het me niet zint lijkt me.Do what you love, love what you do!![]()
Het enige wat je nodig hebt is een eerlijke mening en niet bang zijn die te etaleren. En bij voorkeur ruggegraatquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
idd ja vandaar mijn bedenkingen erover, want als ik zoiets doe dan wil ik het eigenlijk doen voor mijn sub groepje enzo die ver en ver onder dat valt. enne of ik dat waar kan maken weet ik niet eigenlijk.![]()
Normaal gesproken wordt je daar alleen lid van door middel van een stemming vanuit de werknemers“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ja ik maakte me al geen illusies dat ons bedrijf de enige was waar het zo gaatquote:
werknemers mogen aangeven wel of niet te willen, maar niemand doet dat tochquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het enige wat je nodig hebt is een eerlijke mening en niet bang zijn die te etaleren. En bij voorkeur ruggegraat![]()
Normaal gesproken wordt je daar alleen lid van door middel van een stemming vanuit de werknemers
wat denken jullie dan, zou ik dat kunnen?Do what you love, love what you do!![]()
Jawel in tunnels onder de grond want de aarde is bedekt met giftige stoffen, alleen door genetische manipulatie kan de mensheid overlevenquote:![]()
Maak je niet druk joh, shit happens when it happens. En als die shit happens is het al te laat om er nog iets aan te veranderen
Er zijn toch 'verkiezingen' voor OR-kandidaten? Tenminste bij ons wel.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:59 schreef kree het volgende:
[..]
niet zo probleem. ik doe al vergaderingen voor deel groep enzo.
Het is niet als praten hier, want deel ik altijd maar ff wat op mijn hart komt. ik denk dat ik het opzich zou kunnen. maar ok gedoe allemaal weer ook.
Ze kiezen mij wel hoor ervoor. weet ik nu al, want ook niemand anders. mss moet ik het gewoon proberen, kan altijd kappen als het me niet zint lijkt me.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Als je dat moet vragen op een forum. Neequote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:01 schreef kree het volgende:
[..]
werknemers mogen aangeven wel of niet te willen, maar niemand doet dat toch
wat denken jullie dan, zou ik dat kunnen?
Werknemers stemmen voor de leden van de OR. Dus je moet jezelf kandidaat stellen“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
mss in ondernemingsraad maar die weet ik niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er zijn toch 'verkiezingen' voor OR-kandidaten? Tenminste bij ons wel.
Voor de rest 600 werknemers wordt t gepubliceerd en mogen ze zeggen tegen of voorDo what you love, love what you do!![]()
Och joh ik heb deze week weer een staaltje meegemaaktquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja ik maakte me al geen illusies dat ons bedrijf de enige was waar het zo gaat![]()
Vandaar ook ingaan op die opmerking van daarnet: wat gebeurd is is gebeurd.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
kan nu al zeggen niemand boeit dat wat want ken nl 500 ervan niet. en hun mij niet en vinden het allemaal wel best/.Do what you love, love what you do!![]()
Wat wij hier in denken maakt niet echt uit. Wij kennen je alleen als user op FOK! En weten niet hoe jij in het echt bent, hoe jij persoonlijk bent, hoe jij bent in de omgang met anderen. Maar dat gaat die meet wel veranderenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:01 schreef kree het volgende:
[..]
werknemers mogen aangeven wel of niet te willen, maar niemand doet dat toch
wat denken jullie dan, zou ik dat kunnen?![]()
Jij moet vooral nagaan bij jezelf wat jij jezelf waard vind hier in. En ik zou bijna adviseren joh, gooi het eens op! Nee heb je, ja kan je krijgen.Well, life can be a riot
Als ze je allemaal niet kennen gaan ze natuurlijk niet op je stemmen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:05 schreef kree het volgende:
ik ga me ervoor opgeven, boeie ook, zie wel wat t wordt.
Geef je op, ga volgende week flink campagne voeren op het werk en zie dan wat ervan komt. Dan heb je in ieder geval je best gedaan toch?
Ow, en vergeet niet je voortgang te delen hier! Of om tips en tricks te vragen
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:07 schreef Stoorzendert het volgende:
Ow, en vergeet niet je voortgang te delen hier! Of om tips en tricks te vragen
Trust nobody![]()
Dat klopt, het boeit ook niemand, maar er zijn wel verkiezingen. OR leden moeten wel gekozen worden.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:04 schreef kree het volgende:
kan nu al zeggen niemand boeit dat wat want ken nl 500 ervan niet. en hun mij niet en vinden het allemaal wel best/.
Volgens mij moet elke kandidaat een verhaaltje over zichzelf schrijven en aangeven waarom medewerkers op jou zouden moeten stemmen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Goedzo! Nu posters en ander campagne materiaal makenquote:
er is hier geen stemming van iedereen van bedrijf hoor? of dat binnen OR gaat geen idee.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat klopt, het boeit ook niemand, maar er zijn wel verkiezingen. OR leden moeten wel gekozen worden.
Volgens mij moet elke kandidaat een verhaaltje over zichzelf schrijven en aangeven waarom medewerkers op jou zouden moeten stemmen.
Voor de rest wordt er vooral alleen berichtje gepost. die is kandidaat als je tegen bent laat het weten.Do what you love, love what you do!![]()
Was dit nou wel zo slim?....quote:Weet niet wat jouw staat van zijn is op 't moment.
Misschien had je dit moeten doen als je minder in 't glaasje had gekeken eventueel?Well, life can be a riot
verkiezingsslogan:quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Goedzo! Nu posters en ander campagne materiaal maken
Ik ben kree
doe er je voordeel meeAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja nou Enzo hihihiquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Was dit nou wel zo slim?....Weet niet wat jouw staat van zijn is op 't moment.
Misschien had je dit moeten doen als je minder in 't glaasje had gekeken eventueel?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Sla geen flater
met onze core business: water
Kies daarom kree
Al onze werknemers tevreeAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja snapje wel maar boeiend he hahahaha lolquote:Well, life can be a riot
nee ik kan dit wel. vind het ook leuk om te doen wel. ik heb alleen geen idee waar ik in ga verzweilen enzo. want kantoor mensen en management is slangenpit. en jullie weten ben daar niet handig in.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Was dit nou wel zo slim?....Weet niet wat jouw staat van zijn is op 't moment.
Misschien had je dit moeten doen als je minder in 't glaasje had gekeken eventueel?
Maar kan geen kwaad om te proberen lijkt me.Do what you love, love what you do!![]()
Bedoel meer van.. Is dit niet een beetje impulsief zo op de vrijdagavond?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:15 schreef kree het volgende:
[..]
nee ik kan dit wel. vind het ook leuk om te doen wel. ik heb alleen geen idee waar ik in ga verzweilen enzo. want kantoor mensen en management is slangenpit. en jullie weten ben daar niet handig in.
Maar kan geen kwaad om te proberen lijkt me.
Of jij het kan geen idee, zijn wij niet voor om te beoordelen. Gun het je van harte
Well, life can be a riot
jullie onderschatten me soms gewoon, maarja komt ook wel beetje omdat ik altijd op slechts mogelijke momenten van mezelf hier post.
Hahaha. ik moet doelen hebben en dit lijkt mij wel ok om te doen. neem ook geen hand voor de mond, maarja als ik verkozen word. mooi dan.Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon proberenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:17 schreef kree het volgende:
jullie onderschatten me soms gewoon, maarja komt ook wel beetje omdat ik altijd op slechts mogelijke momenten van mezelf hier post.
Hahaha. ik moet doelen hebben en dit lijkt mij wel ok om te doen. neem ook geen hand voor de mond, maarja als ik verkozen word. mooi dan.![]()
![]()
En niks van ons aantrekken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hand voor de mond moet je doen als je gaapt. Kree
Well, life can be a riot
nee dat lijkt, omdat ik het opbreng. maar zat er al tijdje over te denken. meer in uitvoering moet daar bij. want die zien ze over het hoofd lijkt het. nouja daar wil ik ff wat meer nadruk op leggen, als dat al kan. want doe dit vo0or het eerst dan ook.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Bedoel meer van.. Is dit niet een beetje impulsief zo op de vrijdagavond?
Of jij het kan geen idee, zijn wij niet voor om te beoordelen. Gun het je van harteDo what you love, love what you do!![]()
Dat is zeker niet de bedoelingquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:17 schreef kree het volgende:
Hahaha. ik moet doelen hebben en dit lijkt mij wel ok om te doen. neem ook geen hand voor de mond, maarja als ik verkozen word. mooi dan.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Mooi ook wat blauw erin want dat is kree zijn lievelingskleur....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hij heeft hiermee zeker z'n zin geKreegenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mooi ook wat blauw erin want dat is kree zijn lievelingskleur....Well, life can be a riot
Oh, rechtsboven staat kee ipv kreequote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
weet wel, dit is dan meer principe ook van mezelf alsdan ik denk dat ik het hiermee ga maken ofzo binnen dat bedrijf. Maar denk dat t kan en missen ze iemand. an uitvoerende dus vooral. dus ok.quote:
maar weet niet he, nu al gedaan? ik wacht de mail maar af.Do what you love, love what you do!![]()
Kan HappyCharly een puntje aan blazenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:18 schreef Grotetijd het volgende:
Hand voor de mond moet je doen als je gaapt. Kree
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan HappyCharly een puntje aan blazen
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
haha hoop zo geen spijt van ga krijgen dit,. maar ken mezelf. moet mezelf dwingen tot uitdagingen enzo, naja als dit er niet eentje is dan weet ik het ook niet meer.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan HappyCharly een puntje aan blazen![]()
Well, life can be a riot
Ik neem je in de zeik kree, het is een blad voor de mond en niet een hand voor de mondquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:21 schreef kree het volgende:
[..]
weet wel, dit is dan meer principe ook van mezelf alsdan ik denk dat ik het hiermee ga maken ofzo binnen dat bedrijf. Maar denk dat t kan en missen ze iemand. an uitvoerende dus vooral. dus ok.
maar weet niet he, nu al gedaan? ik wacht de mail maar af.
Fixed. Heb 'm ook een wat betere uitstraling gegevenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, rechtsboven staat kee ipv kree
Zo is dat. Niet geschoten is sowieso mis.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:21 schreef kree het volgende:
[..]
weet wel, dit is dan meer principe ook van mezelf alsdan ik denk dat ik het hiermee ga maken ofzo binnen dat bedrijf. Maar denk dat t kan en missen ze iemand. an uitvoerende dus vooral. dus ok.
maar weet niet he, nu al gedaan? ik wacht de mail maar af.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Spijt krijgen vast niet. Maar het tijdstip + misschien mate van promillage is wel een dingetje? Weet niet of je een nette mail hebt geschreven of 't net zo is getypt als je dit typt?... Komt een beetje impulsief overquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:22 schreef kree het volgende:
haha hoop zo geen spijt van ga krijgen dit,. maar ken mezelf. moet mezelf dwingen tot uitdagingen enzo, naja als dit er niet eentje is dan weet ik het ook niet meer.![]()
Maar oprecht gun ik je wel dat er wat leuks in zitJe bent een toffe vent verder en zou mooi zijn als je die opstap kunt krijgen
Well, life can be a riot
weet ik wel, maar toch is dit iets voor mij waarvan ik dan mss wat subtieler moet zijn ofzo. of mss valt dat mee.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem je in de zeik kree, het is een blad voor de mond en niet een hand voor de mond
Maar met bedrijf van 600 mensen mss iets minder als ik gewend ben van 20 ofzo. maar wie weet. wat is ergste wat kan gebeuren he
Ja nu staat er rechtsonder in "ree"quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Fixed. Heb 'm ook een wat betere uitstraling gegeven
[ afbeelding ]
Well, life can be a riot
Er gebeurt niks. Het is niet zo dat als jij als OR-lid niet bevalt ze je eruit gooien....Dat gaat zomaar niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:24 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik wel, maar toch is dit iets voor mij waarvan ik dan mss wat subtieler moet zijn ofzo. of mss valt dat mee.
Maar met bedrijf van 600 mensen mss iets minder als ik gewend ben van 20 ofzo. maar wie weet. wat is ergste wat kan gebeuren he
Je OR-lidmaatschap wordt hoogstens niet verlengd.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik heb nette mail getypeerd.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Spijt krijgen vast niet. Maar het tijdstip + misschien mate van promillage is wel een dingetje? Weet niet of je een nette mail hebt geschreven of 't net zo is getypt als je dit typt?... Komt een beetje impulsief over![]()
Maar oprecht gun ik je wel dat er wat leuks in zitJe bent een toffe vent verder en zou mooi zijn als je die opstap kunt krijgen
Daar staat Kree zelf voor toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja nu staat er rechtsonder in "ree"“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Oh ja goed puntquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Daar staat Kree zelf voor toch?![]()
Well, life can be a riot
nou lijkt me prima plan, ik denk dat het zal meevallen wel. maar geen idee waar ze het daar over hebben behalve wat ik nu al doe als voorzitter met vergaderingen. maar dat is 10 man mssquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er gebeurt niks. Het is niet zo dat als jij als OR-lid niet bevalt ze je eruit gooien....Dat gaat zomaar niet.
Je OR-lidmaatschap wordt hoogstens niet verlengd.
denk goed juist van onder af mensen daarin te hebben. Maar heb geen idee he, dit is eerste voor mijDo what you love, love what you do!![]()
Er moet dan ook een hoop tijd in worden gestoken he? Ook naast je werkuren, het is nogal een commitment. Ik zie het jou dat niet doen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:24 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik wel, maar toch is dit iets voor mij waarvan ik dan mss wat subtieler moet zijn ofzo. of mss valt dat mee.
Maar met bedrijf van 600 mensen mss iets minder als ik gewend ben van 20 ofzo. maar wie weet. wat is ergste wat kan gebeuren heIedereen is een kutlultrut
nee hoor ik ben er gewoonn 40 uur per week, en kan zelf inplannen indien zoiets nodig is. en bovendien meoten werkvoorbereiders er ook rekening mee houden.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Er moet dan ook een hoop tijd in worden gestoken he? Ook naast je werkuren, het is nogal een commitment. Ik zie het jou dat niet doen.
Dat is het laatste waar ik probleem in zie?Do what you love, love what you do!![]()
bovendien las ik in dat de tijdverplichting paar uur per maand is 2x ofzo met vergadering. en paar bullshit cursussen dagjes.Do what you love, love what you do!![]()
MoetKummenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:31 schreef kree het volgende:
bovendien las ik in dat de tijdverplichting paar uur per maand is 2x ofzo met vergadering. en paar bullshit cursussen dagjes.Trust nobody![]()
Je ziet dat toch te luchtig, het is zeker wel iets waar je thuis ook mee aan de slag moet. Nu trek je de deur achter je dicht (behalve met storing dienst) Je krijgt een extra verantwoordingquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:30 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor ik ben er gewoonn 40 uur per week, en kan zelf inplannen indien zoiets nodig is. en bovendien meoten werkvoorbereiders er ook rekening mee houden.
Dat is het laatste waar ik probleem in zie?Iedereen is een kutlultrut
ik durf het aan om het te proberen iig. verder zien we wel. geen idee of het uiteindelijk leuk is of niet. maargoed ze vragen openbaar, dus mag net zo goed reageren.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Prima iddquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:33 schreef kree het volgende:
[..]
ik durf het aan om het te proberen iig. verder zien we wel. geen idee of het uiteindelijk leuk is of niet. maargoed ze vragen openbaar, dus mag net zo goed reageren.Trust nobody![]()
Weltrusten lieve mensen
Well, life can be a riot
waar maar dat snap ik ook. maar wil het toch proberen en denk dat ik het wel kan ook. of leuk vinden is tweede. maarja moet je het toch proberen he?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Je ziet dat toch te luchtig, het is zeker wel iets waar je thuis ook mee aan de slag moet. Nu trek je de deur achter je dicht (behalve met storing dienst) Je krijgt een extra verantwoordingDo what you love, love what you do!![]()
.
[ Bericht 99% gewijzigd door gebrokenglas op 15-02-2025 00:41:55 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
het ergste wat kan gebeuren is dat ze me haten gelijk enzo. enne ja dan doe ik nog weer zelfde als nu, wat btw prima is. dus ok zie er niet onwijs risico in.Do what you love, love what you do!![]()
Je moet niks, je hebt een leuke baan. Laat de rest aan andere over, mits het bedrijf zo onwijs kut is dat je ermee wil bemoeien. Soms maakt het je ook kwetsbaar.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:35 schreef kree het volgende:
[..]
waar maar dat snap ik ook. maar wil het toch proberen en denk dat ik het wel kan ook. of leuk vinden is tweede. maarja moet je het toch proberen he?Iedereen is een kutlultrut
precies en dat waarom juist. daarom meld ik me aan ervoorquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat is idd goed, mensen die echt uitvoerend zijn, die hebben nuttige input voor "het management", want het management heeft vaak geen enkel idee hoe het er op de werkvloer echt aan toegaat en doet alleen maar aannames.Do what you love, love what you do!![]()
dat is de simpele gedachte. enne ben het daar mee eens wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet niks, je hebt een leuke baan. Laat de rest aan andere over, mits het bedrijf zo onwijs kut is dat je ermee wil bemoeien. Soms maakt het je ook kwetsbaar.
Maar ok het is kans en vraag? ze sluiten niemand zo uit en weet zeker dat ze dit gaan bespreken en met mijn manager voor ze erop terugkomen. maar denk opzich die doet wel goed woordje voor mij.Do what you love, love what you do!![]()
Avocado's die ik paar dagen geleden nog een gat in iemands hoofd kan gooien zijn nu helemaal zachtUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
En wij haten jou niet om hoe je bent, we omarmen je.. Beetje als Rivella, beetje vreemd maar wel lekkerquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:36 schreef kree het volgende:
het ergste wat kan gebeuren is dat ze me haten gelijk enzo. enne ja dan doe ik nog weer zelfde als nu, wat btw prima is. dus ok zie er niet onwijs risico in.
Is dat goed of juist slecht?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:44 schreef hemarookworst het volgende:
Avocado's die ik paar dagen geleden nog een gat in iemands hoofd kan gooien zijn nu helemaal zachtAutocorrect
(zelfst. naamw.)
mijn directe collega's zullen niet tegen stemmen. want zo goed ken ik ze wel.
ok vanuit kantoor en die ik allemaal niet ken, geen idee. maargoed ze vragen meld je aan. dus we zien wel hoe het loopt.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En wij haten jou niet om hoe je bent, we omarmen je.. Beetje als Rivella, beetje vreemd maar wel lekker. Prachtig omschreven.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Op zich goed maar had niet zo snel verwacht, zacht zijn ze pas goed eetbaarquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is dat goed of juist slecht?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hahaha preciesquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En wij haten jou niet om hoe je bent, we omarmen je.. Beetje als Rivella, beetje vreemd maar wel lekker
Het valt me op dat die AI plaatjesgeneratoren vaak moeite hebben met letters en woorden.quote:
Bij jou gebeurt dat, ik heb het ook. Een kopje koffie genereren vergt ook meerdere pogingen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
mss is dat wel waar ook, haha
tis nu niet zo dat het bij mij van standaard verhaaltje en leien dakje gaat bij wijze van spreken.Do what you love, love what you do!![]()
Ja je moet AI corrigeren wat de namen betreft. En dan krijg je vaak een ander plaatje terwijl je om hetzelfde vraagt met een andere naam. Maar het is een slim programmaquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het valt me op dat die AI plaatjesgeneratoren vaak moeite hebben met letters en woorden.
Bij jou gebeurt dat, ik heb het ook. Een kopje koffie genereren vergt ook meerdere pogingen.
Ik gebruik het vooral voor het checken van berekeningen enz. Maar dit is gewoon grappig
Ik vind die plaatjes vreselijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja je moet AI corrigeren wat de namen betreft. En dan krijg je vaak een ander plaatje terwijl je om hetzelfde vraagt met een andere naam. Maar het is een slim programma
Ik gebruik het vooral voor het checken van berekeningen enz. Maar dit is gewoon grappigIedereen is een kutlultrut
OkeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een hulp als je weet hoe je er mee om moet gaan?quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
het heeft twee kanten idd, kan ook handig zijn. maarre ik ben er niet zo fan van. zeker niet met die zelflerende dingenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Een hulp als je weet hoe je er mee om moet gaan?Do what you love, love what you do!![]()
jullie moeten allemaal black mirror kijken, ok die geeft het extreme. maarrre zo heel ver weg is het neit eens wat ze toen in die serie lieten zien als fictie.Do what you love, love what you do!![]()
Ik snap die Terminator / Skynet gedachte wel, maar stel ChatGPT een gerichte vraag en je krijgt het antwoord wat je zoekt en anders ga je gewoon in 'discussie' met dat programma, stel Google een vraag en je krijgt alleen een berg reclamequote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:59 schreef kree het volgende:
[..]
het heeft twee kanten idd, kan ook handig zijn. maarre ik ben er niet zo fan van. zeker niet met die zelflerende dingen“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik mot er niks van hebben al die AI.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik snap die Terminator / Skynet gedachte wel, maar stel ChatGPT een gerichte vraag en je krijgt het antwoord wat je zoekt en anders ga je gewoon in 'discussie' met dat programma, stel Google een vraag en je krijgt alleen een berg reclameLach met een schone bips![]()
Ik gebruik wel AI, ook als ondersteuning bij het programmeren. Het is heel handig wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Een hulp als je weet hoe je er mee om moet gaan?
Maar AI baart mij ook zorgen ja.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
snap je wel, maar dat is het punt niet, AI gaat heel snel slimmer worden als mensen die het maakte. dat dus het probleem wmb.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik snap die Terminator / Skynet gedachte wel, maar stel ChatGPT een gerichte vraag en je krijgt het antwoord wat je zoekt en anders ga je gewoon in 'discussie' met dat programma, stel Google een vraag en je krijgt alleen een berg reclameDo what you love, love what you do!![]()
Oeh nieuwe TT wie o wie?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:02 schreef kree het volgende:
[..]
snap je wel, maar dat is het punt niet, AI gaat heel snel slimmer worden als mensen die het maakte. dat Ius het probleem wmb.Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: