Er zijn toch 'verkiezingen' voor OR-kandidaten? Tenminste bij ons wel.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:59 schreef kree het volgende:
[..]
niet zo probleem. ik doe al vergaderingen voor deel groep enzo.
Het is niet als praten hier, want deel ik altijd maar ff wat op mijn hart komt. ik denk dat ik het opzich zou kunnen. maar ok gedoe allemaal weer ook.
Ze kiezen mij wel hoor ervoor. weet ik nu al, want ook niemand anders. mss moet ik het gewoon proberen, kan altijd kappen als het me niet zint lijkt me.
Als je dat moet vragen op een forum. Neequote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:01 schreef kree het volgende:
[..]
werknemers mogen aangeven wel of niet te willen, maar niemand doet dat toch
wat denken jullie dan, zou ik dat kunnen?
mss in ondernemingsraad maar die weet ik niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er zijn toch 'verkiezingen' voor OR-kandidaten? Tenminste bij ons wel.
Och joh ik heb deze week weer een staaltje meegemaaktquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja ik maakte me al geen illusies dat ons bedrijf de enige was waar het zo gaat
Wat wij hier in denken maakt niet echt uit. Wij kennen je alleen als user op FOK! En weten niet hoe jij in het echt bent, hoe jij persoonlijk bent, hoe jij bent in de omgang met anderen. Maar dat gaat die meet wel veranderenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:01 schreef kree het volgende:
[..]
werknemers mogen aangeven wel of niet te willen, maar niemand doet dat toch
wat denken jullie dan, zou ik dat kunnen?
Als ze je allemaal niet kennen gaan ze natuurlijk niet op je stemmen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:05 schreef kree het volgende:
ik ga me ervoor opgeven, boeie ook, zie wel wat t wordt.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:07 schreef Stoorzendert het volgende:
Ow, en vergeet niet je voortgang te delen hier! Of om tips en tricks te vragen
Dat klopt, het boeit ook niemand, maar er zijn wel verkiezingen. OR leden moeten wel gekozen worden.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:04 schreef kree het volgende:
kan nu al zeggen niemand boeit dat wat want ken nl 500 ervan niet. en hun mij niet en vinden het allemaal wel best/.
Goedzo! Nu posters en ander campagne materiaal makenquote:
er is hier geen stemming van iedereen van bedrijf hoor? of dat binnen OR gaat geen idee.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat klopt, het boeit ook niemand, maar er zijn wel verkiezingen. OR leden moeten wel gekozen worden.
Volgens mij moet elke kandidaat een verhaaltje over zichzelf schrijven en aangeven waarom medewerkers op jou zouden moeten stemmen.
Was dit nou wel zo slim?....quote:
verkiezingsslogan:quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Goedzo! Nu posters en ander campagne materiaal maken
Ja nou Enzo hihihiquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Was dit nou wel zo slim?....Weet niet wat jouw staat van zijn is op 't moment.
Misschien had je dit moeten doen als je minder in 't glaasje had gekeken eventueel?
Ja snapje wel maar boeiend he hahahaha lolquote:
nee ik kan dit wel. vind het ook leuk om te doen wel. ik heb alleen geen idee waar ik in ga verzweilen enzo. want kantoor mensen en management is slangenpit. en jullie weten ben daar niet handig in.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Was dit nou wel zo slim?....Weet niet wat jouw staat van zijn is op 't moment.
Misschien had je dit moeten doen als je minder in 't glaasje had gekeken eventueel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |