Er zijn toch 'verkiezingen' voor OR-kandidaten? Tenminste bij ons wel.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:59 schreef kree het volgende:
[..]
niet zo probleem. ik doe al vergaderingen voor deel groep enzo.
Het is niet als praten hier, want deel ik altijd maar ff wat op mijn hart komt. ik denk dat ik het opzich zou kunnen. maar ok gedoe allemaal weer ook.
Ze kiezen mij wel hoor ervoor. weet ik nu al, want ook niemand anders. mss moet ik het gewoon proberen, kan altijd kappen als het me niet zint lijkt me.
Als je dat moet vragen op een forum. Neequote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:01 schreef kree het volgende:
[..]
werknemers mogen aangeven wel of niet te willen, maar niemand doet dat toch
wat denken jullie dan, zou ik dat kunnen?
mss in ondernemingsraad maar die weet ik niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er zijn toch 'verkiezingen' voor OR-kandidaten? Tenminste bij ons wel.
Och joh ik heb deze week weer een staaltje meegemaaktquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja ik maakte me al geen illusies dat ons bedrijf de enige was waar het zo gaat
Wat wij hier in denken maakt niet echt uit. Wij kennen je alleen als user op FOK! En weten niet hoe jij in het echt bent, hoe jij persoonlijk bent, hoe jij bent in de omgang met anderen. Maar dat gaat die meet wel veranderenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:01 schreef kree het volgende:
[..]
werknemers mogen aangeven wel of niet te willen, maar niemand doet dat toch
wat denken jullie dan, zou ik dat kunnen?
Als ze je allemaal niet kennen gaan ze natuurlijk niet op je stemmen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:05 schreef kree het volgende:
ik ga me ervoor opgeven, boeie ook, zie wel wat t wordt.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:07 schreef Stoorzendert het volgende:
Ow, en vergeet niet je voortgang te delen hier! Of om tips en tricks te vragen
Dat klopt, het boeit ook niemand, maar er zijn wel verkiezingen. OR leden moeten wel gekozen worden.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:04 schreef kree het volgende:
kan nu al zeggen niemand boeit dat wat want ken nl 500 ervan niet. en hun mij niet en vinden het allemaal wel best/.
Goedzo! Nu posters en ander campagne materiaal makenquote:
er is hier geen stemming van iedereen van bedrijf hoor? of dat binnen OR gaat geen idee.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat klopt, het boeit ook niemand, maar er zijn wel verkiezingen. OR leden moeten wel gekozen worden.
Volgens mij moet elke kandidaat een verhaaltje over zichzelf schrijven en aangeven waarom medewerkers op jou zouden moeten stemmen.
Was dit nou wel zo slim?....quote:
verkiezingsslogan:quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Goedzo! Nu posters en ander campagne materiaal maken
Ja nou Enzo hihihiquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Was dit nou wel zo slim?....Weet niet wat jouw staat van zijn is op 't moment.
Misschien had je dit moeten doen als je minder in 't glaasje had gekeken eventueel?
Ja snapje wel maar boeiend he hahahaha lolquote:
nee ik kan dit wel. vind het ook leuk om te doen wel. ik heb alleen geen idee waar ik in ga verzweilen enzo. want kantoor mensen en management is slangenpit. en jullie weten ben daar niet handig in.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Was dit nou wel zo slim?....Weet niet wat jouw staat van zijn is op 't moment.
Misschien had je dit moeten doen als je minder in 't glaasje had gekeken eventueel?
Bedoel meer van.. Is dit niet een beetje impulsief zo op de vrijdagavond?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:15 schreef kree het volgende:
[..]
nee ik kan dit wel. vind het ook leuk om te doen wel. ik heb alleen geen idee waar ik in ga verzweilen enzo. want kantoor mensen en management is slangenpit. en jullie weten ben daar niet handig in.
Maar kan geen kwaad om te proberen lijkt me.
Gewoon proberenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:17 schreef kree het volgende:
jullie onderschatten me soms gewoon, maarja komt ook wel beetje omdat ik altijd op slechts mogelijke momenten van mezelf hier post.
Hahaha. ik moet doelen hebben en dit lijkt mij wel ok om te doen. neem ook geen hand voor de mond, maarja als ik verkozen word. mooi dan.
nee dat lijkt, omdat ik het opbreng. maar zat er al tijdje over te denken. meer in uitvoering moet daar bij. want die zien ze over het hoofd lijkt het. nouja daar wil ik ff wat meer nadruk op leggen, als dat al kan. want doe dit vo0or het eerst dan ook.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Bedoel meer van.. Is dit niet een beetje impulsief zo op de vrijdagavond?
Of jij het kan geen idee, zijn wij niet voor om te beoordelen. Gun het je van harte
Dat is zeker niet de bedoelingquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:17 schreef kree het volgende:
jullie onderschatten me soms gewoon, maarja komt ook wel beetje omdat ik altijd op slechts mogelijke momenten van mezelf hier post.
Hahaha. ik moet doelen hebben en dit lijkt mij wel ok om te doen. neem ook geen hand voor de mond, maarja als ik verkozen word. mooi dan.
Mooi ook wat blauw erin want dat is kree zijn lievelingskleur....quote:
Hij heeft hiermee zeker z'n zin geKreegenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mooi ook wat blauw erin want dat is kree zijn lievelingskleur....
weet wel, dit is dan meer principe ook van mezelf alsdan ik denk dat ik het hiermee ga maken ofzo binnen dat bedrijf. Maar denk dat t kan en missen ze iemand. an uitvoerende dus vooral. dus ok.quote:
Kan HappyCharly een puntje aan blazenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:18 schreef Grotetijd het volgende:
Hand voor de mond moet je doen als je gaapt. Kree
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan HappyCharly een puntje aan blazen
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan HappyCharly een puntje aan blazen
Ik neem je in de zeik kree, het is een blad voor de mond en niet een hand voor de mondquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:21 schreef kree het volgende:
[..]
weet wel, dit is dan meer principe ook van mezelf alsdan ik denk dat ik het hiermee ga maken ofzo binnen dat bedrijf. Maar denk dat t kan en missen ze iemand. an uitvoerende dus vooral. dus ok.
maar weet niet he, nu al gedaan? ik wacht de mail maar af.
Fixed. Heb 'm ook een wat betere uitstraling gegevenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, rechtsboven staat kee ipv kree
Zo is dat. Niet geschoten is sowieso mis.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:21 schreef kree het volgende:
[..]
weet wel, dit is dan meer principe ook van mezelf alsdan ik denk dat ik het hiermee ga maken ofzo binnen dat bedrijf. Maar denk dat t kan en missen ze iemand. an uitvoerende dus vooral. dus ok.
maar weet niet he, nu al gedaan? ik wacht de mail maar af.
Spijt krijgen vast niet. Maar het tijdstip + misschien mate van promillage is wel een dingetje? Weet niet of je een nette mail hebt geschreven of 't net zo is getypt als je dit typt?... Komt een beetje impulsief overquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:22 schreef kree het volgende:
haha hoop zo geen spijt van ga krijgen dit,. maar ken mezelf. moet mezelf dwingen tot uitdagingen enzo, naja als dit er niet eentje is dan weet ik het ook niet meer.
weet ik wel, maar toch is dit iets voor mij waarvan ik dan mss wat subtieler moet zijn ofzo. of mss valt dat mee.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem je in de zeik kree, het is een blad voor de mond en niet een hand voor de mond
Ja nu staat er rechtsonder in "ree"quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Fixed. Heb 'm ook een wat betere uitstraling gegeven
[ afbeelding ]
Er gebeurt niks. Het is niet zo dat als jij als OR-lid niet bevalt ze je eruit gooien....Dat gaat zomaar niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:24 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik wel, maar toch is dit iets voor mij waarvan ik dan mss wat subtieler moet zijn ofzo. of mss valt dat mee.
Maar met bedrijf van 600 mensen mss iets minder als ik gewend ben van 20 ofzo. maar wie weet. wat is ergste wat kan gebeuren he
ik heb nette mail getypeerd.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Spijt krijgen vast niet. Maar het tijdstip + misschien mate van promillage is wel een dingetje? Weet niet of je een nette mail hebt geschreven of 't net zo is getypt als je dit typt?... Komt een beetje impulsief over![]()
Maar oprecht gun ik je wel dat er wat leuks in zitJe bent een toffe vent verder en zou mooi zijn als je die opstap kunt krijgen
Daar staat Kree zelf voor toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja nu staat er rechtsonder in "ree"
Oh ja goed puntquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Daar staat Kree zelf voor toch?
nou lijkt me prima plan, ik denk dat het zal meevallen wel. maar geen idee waar ze het daar over hebben behalve wat ik nu al doe als voorzitter met vergaderingen. maar dat is 10 man mssquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er gebeurt niks. Het is niet zo dat als jij als OR-lid niet bevalt ze je eruit gooien....Dat gaat zomaar niet.
Je OR-lidmaatschap wordt hoogstens niet verlengd.
Er moet dan ook een hoop tijd in worden gestoken he? Ook naast je werkuren, het is nogal een commitment. Ik zie het jou dat niet doen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:24 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik wel, maar toch is dit iets voor mij waarvan ik dan mss wat subtieler moet zijn ofzo. of mss valt dat mee.
Maar met bedrijf van 600 mensen mss iets minder als ik gewend ben van 20 ofzo. maar wie weet. wat is ergste wat kan gebeuren he
nee hoor ik ben er gewoonn 40 uur per week, en kan zelf inplannen indien zoiets nodig is. en bovendien meoten werkvoorbereiders er ook rekening mee houden.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Er moet dan ook een hoop tijd in worden gestoken he? Ook naast je werkuren, het is nogal een commitment. Ik zie het jou dat niet doen.
Kummenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:31 schreef kree het volgende:
bovendien las ik in dat de tijdverplichting paar uur per maand is 2x ofzo met vergadering. en paar bullshit cursussen dagjes.
Je ziet dat toch te luchtig, het is zeker wel iets waar je thuis ook mee aan de slag moet. Nu trek je de deur achter je dicht (behalve met storing dienst) Je krijgt een extra verantwoordingquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:30 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor ik ben er gewoonn 40 uur per week, en kan zelf inplannen indien zoiets nodig is. en bovendien meoten werkvoorbereiders er ook rekening mee houden.
Dat is het laatste waar ik probleem in zie?
ik durf het aan om het te proberen iig. verder zien we wel. geen idee of het uiteindelijk leuk is of niet. maargoed ze vragen openbaar, dus mag net zo goed reageren.quote:
Prima iddquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:33 schreef kree het volgende:
[..]
ik durf het aan om het te proberen iig. verder zien we wel. geen idee of het uiteindelijk leuk is of niet. maargoed ze vragen openbaar, dus mag net zo goed reageren.
waar maar dat snap ik ook. maar wil het toch proberen en denk dat ik het wel kan ook. of leuk vinden is tweede. maarja moet je het toch proberen he?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Je ziet dat toch te luchtig, het is zeker wel iets waar je thuis ook mee aan de slag moet. Nu trek je de deur achter je dicht (behalve met storing dienst) Je krijgt een extra verantwoording
Je moet niks, je hebt een leuke baan. Laat de rest aan andere over, mits het bedrijf zo onwijs kut is dat je ermee wil bemoeien. Soms maakt het je ook kwetsbaar.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:35 schreef kree het volgende:
[..]
waar maar dat snap ik ook. maar wil het toch proberen en denk dat ik het wel kan ook. of leuk vinden is tweede. maarja moet je het toch proberen he?
precies en dat waarom juist. daarom meld ik me aan ervoorquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat is idd goed, mensen die echt uitvoerend zijn, die hebben nuttige input voor "het management", want het management heeft vaak geen enkel idee hoe het er op de werkvloer echt aan toegaat en doet alleen maar aannames.
dat is de simpele gedachte. enne ben het daar mee eens wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet niks, je hebt een leuke baan. Laat de rest aan andere over, mits het bedrijf zo onwijs kut is dat je ermee wil bemoeien. Soms maakt het je ook kwetsbaar.
En wij haten jou niet om hoe je bent, we omarmen je.. Beetje als Rivella, beetje vreemd maar wel lekkerquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:36 schreef kree het volgende:
het ergste wat kan gebeuren is dat ze me haten gelijk enzo. enne ja dan doe ik nog weer zelfde als nu, wat btw prima is. dus ok zie er niet onwijs risico in.
Is dat goed of juist slecht?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:44 schreef hemarookworst het volgende:
Avocado's die ik paar dagen geleden nog een gat in iemands hoofd kan gooien zijn nu helemaal zacht
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En wij haten jou niet om hoe je bent, we omarmen je.. Beetje als Rivella, beetje vreemd maar wel lekker
Op zich goed maar had niet zo snel verwacht, zacht zijn ze pas goed eetbaarquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is dat goed of juist slecht?
Hahaha preciesquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En wij haten jou niet om hoe je bent, we omarmen je.. Beetje als Rivella, beetje vreemd maar wel lekker
Het valt me op dat die AI plaatjesgeneratoren vaak moeite hebben met letters en woorden.quote:
Ja je moet AI corrigeren wat de namen betreft. En dan krijg je vaak een ander plaatje terwijl je om hetzelfde vraagt met een andere naam. Maar het is een slim programmaquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het valt me op dat die AI plaatjesgeneratoren vaak moeite hebben met letters en woorden.
Bij jou gebeurt dat, ik heb het ook. Een kopje koffie genereren vergt ook meerdere pogingen.
Ik vind die plaatjes vreselijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja je moet AI corrigeren wat de namen betreft. En dan krijg je vaak een ander plaatje terwijl je om hetzelfde vraagt met een andere naam. Maar het is een slim programma
Ik gebruik het vooral voor het checken van berekeningen enz. Maar dit is gewoon grappig
Een hulp als je weet hoe je er mee om moet gaan?quote:
het heeft twee kanten idd, kan ook handig zijn. maarre ik ben er niet zo fan van. zeker niet met die zelflerende dingenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Een hulp als je weet hoe je er mee om moet gaan?
Ik snap die Terminator / Skynet gedachte wel, maar stel ChatGPT een gerichte vraag en je krijgt het antwoord wat je zoekt en anders ga je gewoon in 'discussie' met dat programma, stel Google een vraag en je krijgt alleen een berg reclamequote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:59 schreef kree het volgende:
[..]
het heeft twee kanten idd, kan ook handig zijn. maarre ik ben er niet zo fan van. zeker niet met die zelflerende dingen
Ik mot er niks van hebben al die AI.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik snap die Terminator / Skynet gedachte wel, maar stel ChatGPT een gerichte vraag en je krijgt het antwoord wat je zoekt en anders ga je gewoon in 'discussie' met dat programma, stel Google een vraag en je krijgt alleen een berg reclame
Ik gebruik wel AI, ook als ondersteuning bij het programmeren. Het is heel handig wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Een hulp als je weet hoe je er mee om moet gaan?
snap je wel, maar dat is het punt niet, AI gaat heel snel slimmer worden als mensen die het maakte. dat dus het probleem wmb.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik snap die Terminator / Skynet gedachte wel, maar stel ChatGPT een gerichte vraag en je krijgt het antwoord wat je zoekt en anders ga je gewoon in 'discussie' met dat programma, stel Google een vraag en je krijgt alleen een berg reclame
Oeh nieuwe TT wie o wie?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:02 schreef kree het volgende:
[..]
snap je wel, maar dat is het punt niet, AI gaat heel snel slimmer worden als mensen die het maakte. dat Ius het probleem wmb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |