Daar staat Kree zelf voor toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja nu staat er rechtsonder in "ree"
Oh ja goed puntquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Daar staat Kree zelf voor toch?
nou lijkt me prima plan, ik denk dat het zal meevallen wel. maar geen idee waar ze het daar over hebben behalve wat ik nu al doe als voorzitter met vergaderingen. maar dat is 10 man mssquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er gebeurt niks. Het is niet zo dat als jij als OR-lid niet bevalt ze je eruit gooien....Dat gaat zomaar niet.
Je OR-lidmaatschap wordt hoogstens niet verlengd.
Er moet dan ook een hoop tijd in worden gestoken he? Ook naast je werkuren, het is nogal een commitment. Ik zie het jou dat niet doen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:24 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik wel, maar toch is dit iets voor mij waarvan ik dan mss wat subtieler moet zijn ofzo. of mss valt dat mee.
Maar met bedrijf van 600 mensen mss iets minder als ik gewend ben van 20 ofzo. maar wie weet. wat is ergste wat kan gebeuren he
nee hoor ik ben er gewoonn 40 uur per week, en kan zelf inplannen indien zoiets nodig is. en bovendien meoten werkvoorbereiders er ook rekening mee houden.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Er moet dan ook een hoop tijd in worden gestoken he? Ook naast je werkuren, het is nogal een commitment. Ik zie het jou dat niet doen.
Kummenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:31 schreef kree het volgende:
bovendien las ik in dat de tijdverplichting paar uur per maand is 2x ofzo met vergadering. en paar bullshit cursussen dagjes.
Je ziet dat toch te luchtig, het is zeker wel iets waar je thuis ook mee aan de slag moet. Nu trek je de deur achter je dicht (behalve met storing dienst) Je krijgt een extra verantwoordingquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:30 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor ik ben er gewoonn 40 uur per week, en kan zelf inplannen indien zoiets nodig is. en bovendien meoten werkvoorbereiders er ook rekening mee houden.
Dat is het laatste waar ik probleem in zie?
ik durf het aan om het te proberen iig. verder zien we wel. geen idee of het uiteindelijk leuk is of niet. maargoed ze vragen openbaar, dus mag net zo goed reageren.quote:
Prima iddquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:33 schreef kree het volgende:
[..]
ik durf het aan om het te proberen iig. verder zien we wel. geen idee of het uiteindelijk leuk is of niet. maargoed ze vragen openbaar, dus mag net zo goed reageren.
waar maar dat snap ik ook. maar wil het toch proberen en denk dat ik het wel kan ook. of leuk vinden is tweede. maarja moet je het toch proberen he?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Je ziet dat toch te luchtig, het is zeker wel iets waar je thuis ook mee aan de slag moet. Nu trek je de deur achter je dicht (behalve met storing dienst) Je krijgt een extra verantwoording
Je moet niks, je hebt een leuke baan. Laat de rest aan andere over, mits het bedrijf zo onwijs kut is dat je ermee wil bemoeien. Soms maakt het je ook kwetsbaar.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:35 schreef kree het volgende:
[..]
waar maar dat snap ik ook. maar wil het toch proberen en denk dat ik het wel kan ook. of leuk vinden is tweede. maarja moet je het toch proberen he?
precies en dat waarom juist. daarom meld ik me aan ervoorquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat is idd goed, mensen die echt uitvoerend zijn, die hebben nuttige input voor "het management", want het management heeft vaak geen enkel idee hoe het er op de werkvloer echt aan toegaat en doet alleen maar aannames.
dat is de simpele gedachte. enne ben het daar mee eens wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet niks, je hebt een leuke baan. Laat de rest aan andere over, mits het bedrijf zo onwijs kut is dat je ermee wil bemoeien. Soms maakt het je ook kwetsbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |