Kree kan fysiek niet teruglezenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat vroeg ik 20 posts terug ook dus.
Je krijgt nogal wat microplastics mee naar binnen als je uit plastic flesjes drinkt, wat daar precies de gevolgen van zijn weten we nog niet maar dat het niet best is kan je wel van uitgaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Water uit plastic flesjes was toch slecht voor je zaad ofzo ? Kon je onvruchtbaar van worden als man.
Schenk 's morgens een glas water in en neem daar 's middags een slok van.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Toch vraag ik mij af hoe het kan dat water zo kan veranderen van smaak (en dus ook tot op zekere hoogte van structuur?) als je 't in een dicht flesje in de koelkast bewaard?
40 jaar geleden zeiden ze bla bla bla gebruik plastic want papier is niet goed... Nu bla bla bla gebruik papier want plastic is niet goed... Over 20 jaar zeggen ze, vervang je ramen in je huis voor carbon platen want de straling van de zon door glas geeft je ballen teveel hitte daarom gaat je zaad dood. Soms word ik wel eens moe van dingenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Water uit plastic flesjes was toch slecht voor je zaad ofzo ? Kon je onvruchtbaar van worden als man.
Oa kanker en misvormde babies schijnbaar dus door pet en weekmakers.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je krijgt nogal wat microplastics mee naar binnen als je uit plastic flesjes drinkt, wat daar precies de gevolgen van zijn weten we nog niet maar dat het niet best is kan je wel van uitgaan.
Is ranzig.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:12 schreef maily het volgende:
[..]
Schenk 's morgens een glas water in en neem daar 's middags een slok van.
Dan smaakt het ook anders.
Klopt ja. Vraag mij af hoe dat kan dat 't zo snel wat smaak veranderd.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:12 schreef maily het volgende:
[..]
Schenk 's morgens een glas water in en neem daar 's middags een slok van.
Dan smaakt het ook anders.
dat is niet alleen van het water drinken uit plastic flesjes.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oa kanker en misvormde babies schijnbaar dus door pet en weekmakers.
is ook zo, ik ben er ook niet tegen, mits je zeg maar als je zelf nog wat doet met drinkwater. daarna meter is eigen verantwoording. Alles ervoor is strikt gecontroleerd en gemeten. alles na meter is eigen zaak.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, ik zeg ook niet dat er iets mis is met ons leidingwater. Het is gewoon bij de top 10 van de wereld. Maar dat er residu achter kan blijven en je leidingwater dan nog door een eigen filter haalt. En die filter ook op tijd vervangt kan geen kwaad.... Als je dat ook veilig doet. Ik heb daarvoor en gebruik hem ook alleen in de zomer hoor, nu is leidingwater koud zat een Berkeley en bij dagelijks gebruik moeten die filters gewoon iedere 6 maanden vervangen worden. En ik kook de ketels van het water ook eerst uit in een nog grotere pan zodat daar niks achter blijft. Maar dan blijft het water ook echt lekker fris in de zomer na een dag.
Coca Cola heeft mij een aanbod gedaan om mijn anus iets wijder te maken gezien al het plastic in mijn lichaam om iedere dag cola flesjes uit te poepen. Heb het aanbod in beraad.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:14 schreef maily het volgende:
[..]
dat is niet alleen van het water drinken uit plastic flesjes.
alles zit tegenwoordig in plastic.
en plastic zit tegenwoordig overal in. ook in mensen.
hopelijk MET statiegeldquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Coca Cola heeft mij een aanbod gedaan om mijn anus iets wijder te maken gezien al het plastic in mijn lichaam om iedere dag cola flesjes uit te poepen. Heb het aanbod in beraad.
Ik zit hier bij vitens, en nieuwe centrale hier vlakbij die het water uit dezelfde bron pompt als ik.... Ze moeten leveren dus dragen de boetes als ze teveel oppompen, maar daarom kan ik weer niet oppompen... Klojo'squote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:15 schreef kree het volgende:
[..]
is ook zo, ik ben er ook niet tegen, mits je zeg maar als je zelf nog wat doet met drinkwater. daarna meter is eigen verantwoording. Alles ervoor is strikt gecontroleerd en gemeten. alles na meter is eigen zaak.
Ik weet niet residu hebben we hier nooit zo, omdat via duin etc. ok het verschilt per drinkwater bedrijf. Ijzer in het water is vooral probleem met grondwater en rivierbedding infiltratie.
bij dunea zitten er stappen tussen nog waardoor niet zo snel hier.
maar het is informatief wel als het je boeit waterbedrijven doen.
https://www.ilent.nl/docu(...)kwaterbedrijven-2022
die zijn om de 5 jaar dus vandaar dit de meest recente. maar daar staat opzich hoop info in, drinkwaterbedrijven zijn die verplicht om te leveren enzo en ook door ministerie gecontroleerd, dus klopt wel wat erin staat.
maar daar kun je lezen ook voor jou regio hoe het zit etc.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:19 schreef HappyCharly het volgende:
Ik had te kleine gympen aan vandaag
Nieuw onderzoek lijkt erop te wijzen dat we allemaal met ongeveer de hoeveelheid plastic van een plastic lepel in onze hersenen rondlopen. Dat is echt taffus veel.....quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:14 schreef maily het volgende:
[..]
dat is niet alleen van het water drinken uit plastic flesjes.
alles zit tegenwoordig in plastic.
en plastic zit tegenwoordig overal in. ook in mensen.
Ik heb vandaag de nieuwe binnen gekregen, na werk ff aangetrokken om te shinen in de supermarkt. Toen ik thuis kwam meteen weer uitgetrokken....quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:19 schreef HappyCharly het volgende:
Vrijwillig? En waarom?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:19 schreef HappyCharly het volgende:
Ook te klein?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de nieuwe binnen gekregen, na werk ff aangetrokken om te shinen in de supermarkt. Toen ik thuis kwam meteen weer uitgetrokken....
Nee, zitten heerlijk. Maar op de fiets naar de Jumbo (500m) ben ik 3 tenen verloren door de kou. Die zijn niet geschikt voor dit weer.quote:
Jij stelt de juiste vragen op dit tijdstipquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:23 schreef Paul het volgende:
[..]
waarom ging je dan niet je eigen schoenmaat aandoen sgat
Engquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nieuw onderzoek lijkt erop te wijzen dat we allemaal met ongeveer de hoeveelheid plastic van een plastic lepel in onze hersenen rondlopen. Dat is echt taffus veel.....
Het is mijn maatquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:23 schreef Paul het volgende:
[..]
waarom ging je dan niet je eigen schoenmaat aandoen sgat
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het is mijn maat![]()
Weet ook niet.. hele dag werken doet best beetje pijn
oepsquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, zitten heerlijk. Maar op de fiets naar de Jumbo (500m) ben ik 3 tenen verloren door de kou. Die zijn niet geschikt voor dit weer.
quote:
Ik schrok er nogal van ja. Of het voor de hele populatie geldt is nog onzeker maar dat er überhaupt mensen overlijden die een lepel aan microplastics in hun hersenen hebben is al bizar.quote:
NWS / Als er 3000 kilo kunststofvezeltjes van hoofdveld PSV op de akker vanquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nieuw onderzoek lijkt erop te wijzen dat we allemaal met ongeveer de hoeveelheid plastic van een plastic lepel in onze hersenen rondlopen. Dat is echt taffus veel.....
Maar wat voor soort doodsoorzaak is er danquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik schrok er nogal van ja. Of het voor de hele populatie geldt is nog onzeker maar dat er überhaupt mensen overlijden die een lepel aan microplastics in hun hersenen hebben is al bizar.
Dit onderzoek werd dus uitgevoerd op recentelijk overleden mensen voor de duidelijkheid.
quote:
KUT PSVquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:26 schreef maily het volgende:
[..]
NWS / Als er 3000 kilo kunststofvezeltjes van hoofdveld PSV op de akker van
Van alles neem ik aan, maar ik heb het onderzoek niet uitgebreid bestudeerdquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar wat voor soort doodsoorzaak is er dan
Bah gelijk hoofdpijn van
H was benieuwdquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van alles neem ik aan, maar ik heb het onderzoek niet uitgebreid bestudeerd
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik las net Lieve HC het begint met honger en dorst![]()
Grapje skatje
nouja dit juist is niet weer de drinkwater bedrijven. maar degene die vergunningen afgeven, ministerie dus of bv natura 2000 etc.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zit hier bij vitens, en nieuwe centrale hier vlakbij die het water uit dezelfde bron pompt als ik.... Ze moeten leveren dus dragen de boetes als ze teveel oppompen, maar daarom kan ik weer niet oppompen... Klojo'sLoopt hier ondergrondse bron en dat is wel gewoon hier ook drinkwaterkwaliteit als ik het oppomp. Heb ik ook laten testen. En dat water smaakt de volgende dag na in eigen filter wel nog fris.
Natura 2000. Goede naam welquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:32 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dit juist is niet weer de drinkwater bedrijven. maar degene die vergunningen afgeven, ministerie dus of bv natura 2000 etc.
https://www.ad.nl/buitenl(...)stic-lepel~a9052418/quote:
Las ergens denk jaar terug dat het zich in de fijne aders in de hersenen "zou" kunnen ophopen en daarmee vanalles mogelijk is. Ze wisten toen niet welke gevolgen het kan gaan hebben of dat nou voor ieder mens hetzelfde is of voor een ieder ander verschillend? Denk dat ze nog niet genoeg van de hersenen zelf weten.quote:
Oh my godquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Las ergens denk jaar terug dat het zich in de fijne aders in de hersenen "zou" kunnen ophopen en daarmee vanalles mogelijk is. Ze wisten toen niet welke gevolgen het kan gaan hebben of dat nou voor ieder mens hetzelfde is of voor een ieder ander verschillend? Denk dat ze nog niet genoeg van de hersenen zelf weten.
Niet druk om maken denk ik, what's done is done. What happen will happen anywayquote:
Ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet druk om maken denk ik, what's done is done. What happen will happen anyway
Nu heb ik weer iets om toe te voegen aande ellendequote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet druk om maken denk ik, what's done is done. What happen will happen anyway
nouja ik weet al, uiteindelijk zeggen we als dunea gewoon kunnen geen aansluitingen meer bij. maar dat komt dan niet omdat de wil er niet is of budget. maar gewoon omdat het verboden wordt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Natura 2000. Goede naam wel
Doet me denken aan A2000 (later Chello en daarna UPC toch?)
Zou het plastic dan even vermijden de komende tijd want er komt nog meer ellendequote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nu heb ik weer iets om toe te voegen aande ellende
Ja, Zo zit ik er tegenwoordig ook in, vooral dan jouw eerste opmerking. Wat gebeurd is is gebeurd. Niet meer terug te draaien.quote:
Whutquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zou het plastic dan even vermijden de komende tijd want er komt nog meer ellende
En zo leef ik dus ook, heb nu echt zoiets van Fuck it. Laat me met rust en ik zie wel wat er komt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, Zo zit ik er tegenwoordig ook in, vooral dan jouw eerste opmerking. Wat gebeurd is is gebeurd. Niet meer terug te draaien.
tv aflevering gemist? hmm jammer. Maar even zuchten en verder.
Dance festival al uitverkocht? Niks meer aan te doen. Ik maak me er niet meer druk om.
Het gaat nog niet altijd goed, maar ik probeer dit wel zo aan te houden.
Vergeet het heden, focus op de toekomst want wat gedaan is kun je niet terugdraaienquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Whut
Wat dan
Er kan niet ve3l meer bij
dat is wel waar ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vergeet het heden, focus op de toekomst want wat gedaan is kun je niet terugdraaien
OR is dacht ik geen full-time job. Je gaat krijgen dat je zoveel uur per maand aan OR zaken mag besteden.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:41 schreef kree het volgende:
zat beetje te overwegen want weet ze zoeken. nog iemand voor in de ondernemingsraad en denk ik kan daar zo bij. maar ben er nog niet uit of ik dat wil. Heb nl nogal beetje dan van die punten enzo.
en dit is kantoor
/management die erbij zit. maar vind het soort van leuk wel om die dingen te doen.
ik overweeg het nog, want is denk goed keertje die zegt waar het op staat. maaaaaaaarja. ok jullie weten hoe ha
Stoorquote:
Er us geen toekomstquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vergeet het heden, focus op de toekomst want wat gedaan is kun je niet terugdraaien
OR is een 'prima' manier op promotie te makenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
OR is dacht ik geen full-time job. Je gaat krijgen dat je er zoveel uur per maand aan OR zaken mag besteden.
nee joh dat is nevenfunctie die dingen, met andere werkzaamheden. dus blijf hetzelfde doen, maar kom ik mss in de wat hogere regionen van de organisatie. ik zie hoop goed en fout gaan ook nl. maarja. LOL. Weet niet of ik er zo geschikt voor ben ben nl wel recht voor zijn raap enzo en totaal geen kantoor figuur.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
OR is dacht ik geen full-time job. Je gaat krijgen dat je er zoveel uur per maand aan OR zaken mag besteden.
Je komt wel in the picture inderdaad.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
OR is een 'prima' manier op promotie te maken
dat is wat zowel positief of negatief kan zijn voor mij denkquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je komt wel in the picture inderdaad.
Je wordt gebruiktquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je komt wel in the picture inderdaad.
De agenda voor de komende vergadering:quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:53 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh dat is nevenfunctie die dingen, met andere werkzaamheden. dus blijf hetzelfde doen, maar kom ik mss in de wat hogere regionen van de organisatie. ik zie hoop goed en fout gaan ook nl. maarja. LOL. Weet niet of ik er zo geschikt voor ben ben nl wel recht voor zijn raap enzo en totaal geen kantoor figuur.
idd ja vandaar mijn bedenkingen erover, want als ik zoiets doe dan wil ik het eigenlijk doen voor mijn sub groepje enzo die ver en ver onder dat valt. enne of ik dat waar kan maken weet ik niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je wordt gebruiktAlthans, zo zie ik het bij onze organisatie. Alle OR-leden krijgen flinke promoties om naar de pijpen van de directie te dansen. Terwijl ze er eigenlijk voor de collega's zitten...
Dat weten wij toch niet? OR is wel wat anders dan babbelen in DTSquote:
say no more....quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je wordt gebruiktAlthans, zo zie ik het bij onze organisatie. Alle OR-leden krijgen flinke promoties om naar de pijpen van de directie te dansen. Terwijl ze er eigenlijk voor de collega's zitten...
Hmja moeilijk is het niet. Ik zou het gewoon proberen kree.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet kunnen?
Nou ja heel eerlijk. Wij weten ook natuurlijk niet hoe hij is in het echt, en kennen 'm alleen van gesprekken in DTSquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat weten wij toch niet? OR is wel wat anders dan babbelen in DTS
En je moet eerst nog gekozen worden.
niet zo probleem. ik doe al vergaderingen voor deel groep enzo.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat weten wij toch niet? OR is wel wat anders dan babbelen in DTS
En je moet eerst nog gekozen worden.
Het enige wat je nodig hebt is een eerlijke mening en niet bang zijn die te etaleren. En bij voorkeur ruggegraatquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
idd ja vandaar mijn bedenkingen erover, want als ik zoiets doe dan wil ik het eigenlijk doen voor mijn sub groepje enzo die ver en ver onder dat valt. enne of ik dat waar kan maken weet ik niet eigenlijk.
Ja ik maakte me al geen illusies dat ons bedrijf de enige was waar het zo gaatquote:
werknemers mogen aangeven wel of niet te willen, maar niemand doet dat tochquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het enige wat je nodig hebt is een eerlijke mening en niet bang zijn die te etaleren. En bij voorkeur ruggegraat![]()
Normaal gesproken wordt je daar alleen lid van door middel van een stemming vanuit de werknemers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |