Ik heb vandaag de nieuwe binnen gekregen, na werk ff aangetrokken om te shinen in de supermarkt. Toen ik thuis kwam meteen weer uitgetrokken....quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:19 schreef HappyCharly het volgende:
Ik had te kleine gympen aan vandaag
Vrijwillig? En waarom?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:19 schreef HappyCharly het volgende:
Ik had te kleine gympen aan vandaag
Ook te klein?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de nieuwe binnen gekregen, na werk ff aangetrokken om te shinen in de supermarkt. Toen ik thuis kwam meteen weer uitgetrokken....
Nee, zitten heerlijk. Maar op de fiets naar de Jumbo (500m) ben ik 3 tenen verloren door de kou. Die zijn niet geschikt voor dit weer.quote:
Jij stelt de juiste vragen op dit tijdstipquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:23 schreef Paul het volgende:
[..]
waarom ging je dan niet je eigen schoenmaat aandoen sgat
Engquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nieuw onderzoek lijkt erop te wijzen dat we allemaal met ongeveer de hoeveelheid plastic van een plastic lepel in onze hersenen rondlopen. Dat is echt taffus veel.....
Het is mijn maatquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:23 schreef Paul het volgende:
[..]
waarom ging je dan niet je eigen schoenmaat aandoen sgat
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het is mijn maat![]()
Weet ook niet.. hele dag werken doet best beetje pijn
oepsquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, zitten heerlijk. Maar op de fiets naar de Jumbo (500m) ben ik 3 tenen verloren door de kou. Die zijn niet geschikt voor dit weer.
quote:
Ik schrok er nogal van ja. Of het voor de hele populatie geldt is nog onzeker maar dat er überhaupt mensen overlijden die een lepel aan microplastics in hun hersenen hebben is al bizar.quote:
NWS / Als er 3000 kilo kunststofvezeltjes van hoofdveld PSV op de akker vanquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nieuw onderzoek lijkt erop te wijzen dat we allemaal met ongeveer de hoeveelheid plastic van een plastic lepel in onze hersenen rondlopen. Dat is echt taffus veel.....
Maar wat voor soort doodsoorzaak is er danquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik schrok er nogal van ja. Of het voor de hele populatie geldt is nog onzeker maar dat er überhaupt mensen overlijden die een lepel aan microplastics in hun hersenen hebben is al bizar.
Dit onderzoek werd dus uitgevoerd op recentelijk overleden mensen voor de duidelijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |