SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
En dan geen fatsoenlijke TT
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Pieter post?Well, life can be a riot
JiJij zat ook te azen op post #14 hequote:
Well, life can be a riot
Iemand laatste afleveringen cobra kai al checkt ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nopequote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand laatste afleveringen cobra kai al checkt ?![]()
Nopequote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand laatste afleveringen cobra kai al checkt ?♡♡♡♡![]()
vast wel iemandquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand laatste afleveringen cobra kai al checkt ?![]()
![]()
nou vind dat ook raar, maar zo werkt wetgeving, zou mijn geld vooral niet verspillen aan gekochte flesjes, want kun je net zo goed uit de kraan vullen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Toch raar dat die drinkwater wet niet van toepassing is op flesjes die ze hier verkopen en niet in kleine hoeveelheden ook.
Vind dat echt wel bijzonder eigenlijk
Hahaha "drink kraanwater - Veiliger kun je niet zijn"
Do what you love, love what you do!![]()
Maar hier niet?quote:
Ga zo even douchen en de eerste kijken denk ik.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die andere post was bij mij #14, na het verversen was dat #15.quote:~FEYENOORD~
raaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die andere post was bij mij #14, na het verversen was dat #15.
maar gefixt![]()
![]()
Was ook een mooie geweestquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die andere post was bij mij #14, na het verversen was dat #15.![]()
![]()
Flesjes doe ik sowieso niet aan. Geef mij maar gewoon een goed glas ijskoud kraanwater.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:37 schreef kree het volgende:
[..]
nou vind dat ook raar, maar zo werkt wetgeving, zou mijn geld vooral niet verspillen aan gekochte flesjes, want kun je net zo goed uit de kraan vullen.
Well, life can be a riot
heb er wel passie voor wat ik nu doe, en is het nog meer het elektra gedeelte ervan.
En instrumentatie enzo. Maar sowieso is het interessant vakgebied.
en vind het nog steeds leuk, beter als de laadpalen wat ik hiervoor deed.Do what you love, love what you do!![]()
M'n stem komt weer terug![]()
Hopelijk volgend weekend weer fatsoenlijk mee doen met backing vocals
Well, life can be a riot
juist !quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Flesjes doe ik sowieso niet aan. Geef mij maar gewoon een goed glas ijskoud kraanwater.
leg uit deze ff?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:39 schreef Grotetijd het volgende:
M'n stem komt weer terug![]()
Hopelijk volgend weekend weer fatsoenlijk mee doen met backing vocalsDo what you love, love what you do!![]()
Flesje Amstelquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Flesjes doe ik sowieso niet aan. Geef mij maar gewoon een goed glas ijskoud kraanwater.
@Zipportal @3rr0r~FEYENOORD~
owh vroeger dronken ze bier ipv kraanwater. want alcohol kilde de bacteriën enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Lekker man. Soms word ik 'S nachts wakker met echt intense dorst en dan is een grote theekop met koud water net een geschenk uit de hemelquote:
Well, life can be a riot
nee het drinkwater was zwaar verontreinigdquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:40 schreef kree het volgende:
owh vroeger dronken ze bier ipv kraanwater. want alcohol kilde de bacteriën enzo.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Was m'n stem kwijt door griep. M'n borststem is er weer praktisch volledig, alleen m'n kopstem/falsetto blijft wat achter.. Komt ook wel weer langzaam merk ik, maar wat trager.quote:
Zing in een band backing vocals en op jamsessies vind ik dat ook altijd wel lachen, dus verwacht dat 't voor die tijd wel weer terug is
En dan weer bleren! Want echt bijzonder zingen, neuh...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
dat is het ook en wat dat betreft iig doen ze dat in NL goed met regelgeving erover.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lekker man. Soms word ik 'S nachts wakker met echt intense dorst en dan is een grote theekop met koud water net een geschenk uit de hemel
het is politiek ding ook wel hoor, meer dan ooit waar waterbedrijven mee zitten. want wel meer vraag. maar niet de vergunningen ervoor kunnen krijgen.
Ja dan houdt t op gegeven moment op en stoppen met aansluitingen geven, zie elektriciteitsnet dus die hier sowieso al te laat mee was.Do what you love, love what you do!![]()
Hallo liefjelangtijdquote:Well, life can be a riot
ja daarom maakten ze bier met alcoholquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee het drinkwater was zwaar verontreinigd
5-10 jaar is het probleem bij Dunea volgens de prognose van verbruik weet ik.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:44 schreef kree het volgende:
[..]
ja daarom maakten ze bier met alcohol
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik flikkerde voorheen wel vaker oude flessen vol met kraanwater en dan in de koelkast in de zomer. Maar na een dag is dat eigenlijk niet meer te pruimen. Gebruik nu een waterfilter die iets van 12 liter per dag filtert door koolstof shit ofzo en dat water smaakt uit flessen de dag erop nog wel prima.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:44 schreef kree het volgende:
[..]
ja daarom maakten ze bier met alcoholLach met een schone bips![]()
dit is echt hoe het ging trouwens?quote:
Ik vertel geen sprookje ?Do what you love, love what you do!![]()
Wie was hier ook alweer bij sticks geweest van de week zie een mooi fragmentje voorbijkomen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Deze held hequote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik flikkerde voorheen wel vaker oude flessen vol met kraanwater en dan in de koelkast in de zomer. Maar na een dag is dat eigenlijk niet meer te pruimen. Gebruik nu een waterfilter die iets van 12 liter per dag filtert door koolstof shit ofzo en dat water smaakt uit flessen de dag erop nog wel prima.![]()
owhja ik vergat die te noemen, actieve kool? we moeten steeds meer toevoegen om verontreinigingen uit water te krijgen. kleur/smaakloos./. Ook probleem opzich
Maar dunea drinkwater komt vooral uit de Maas bij Brakel. en af entree uit uit de Lek wat meer een vervuilde rivier is. alsnog komt het er veilig altijd uit. Maar moeten er meer dingen aan gedaan worden dus.
het is niet de eerste keer dat we inname stop moesten zetten. en hebben we de duinen en meertjes als buffer, maar binnen een maand staan die droog als we niet meer uit die rivieren oppompen.Do what you love, love what you do!![]()
Ik las "een vervuilde kutrivier".quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:49 schreef kree het volgende:
owhja ik vergat die te noemen, actieve kool? we moeten steeds meer toevoegen om verontreinigingen uit water te krijgen. kleur/smaakloos./. Ook probleem opzich
Maar dunea drinkwater komt vooral uit de Maas bij Brakel. en af entree uit uit de Lek wat meer een vervuilde kustrivier is. alsnog komt het er veilig altijd uit. Maar moeten er meer dingen aan gedaan worden dus."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Die vervuiling in het kraanwater maakt dus dat het een dag later niet meer te zuipen is. Helderquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:49 schreef kree het volgende:
Maar dunea drinkwater komt vooral uit de Maas bij Brakel. en af entree uit uit de Lek wat meer een vervuilde kustrivier is. alsnog komt het er veilig altijd uit. Maar moeten er meer dingen aan gedaan worden dus.![]()
Helder was phun intended
Lach met een schone bips![]()
Been there done that, is niet fijn. Doet pijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik las "een vervuilde kutrivier".Lach met een schone bips![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik las "een vervuilde kutrivier".
Well, life can be a riot
Ja hallo, heb je zaterdag 31 mei al plannen trouwens?quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
haha zo bedoelde ik hem ook, maar had het nog netjes verbeterd evenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik las "een vervuilde kutrivier".
Jahaaaaa, ik vlieg 29 mei naar Thailandquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja hallo, heb je zaterdag 31 mei al plannen trouwens?Maar geen plannen direct voor de 31e daar
Als je dan de 30e meteen terug vliegt kan je mooi nog naar de grote DTS-meet op 31 in Tilburgquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jahaaaaa, ik vlieg 29 mei naar ThailandMaar geen plannen direct voor de 31e daar
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
nee hoor dat is meer perceptie van. denk dat je beter ff gewoon nieuw flesje kunt tappen uit de kraan.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die vervuiling in het kraanwater maakt dus dat het een dag later niet meer te zuipen is. Helder![]()
Helder was phun intended
maar als jij dat uit de kraan tapt en dan in koelkast/vriezer gaat leggen dan zal de kwaliteit opzich er niet zo over verminderen.
let wel, alles na meter is consument zijn verantwoording, waterbedrijven garanderen tot de meter zeg maar.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je dan de 30e meteen terug vliegt kan je mooi nog naar de grote DTS-meet op 31 in Tilburg
Well, life can be a riot
Hmmmz, zal ff checken of ik de terugdatum van 18 Juni kan verplaatsen naar 30 Meiquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je dan de 30e meteen terug vliegt kan je mooi nog naar de grote DTS-meet op 31 in Tilburg
Doen! Dit wil je echt niet missen namelijk!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hmmmz, zal ff checken of ik de terugdatum van 18 Juni kan verplaatsen naar 30 Mei"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wij van WC Eend geven dus de consument de schuld van bacterie groei en algensmaak aan het kraanwater omdat het ligt aan uw eigen leidingen. Helder.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:53 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor dat is meer perceptie van. denk dat je beter ff gewoon nieuw flesje kunt tappen uit de kraan.
maar als jij dat uit de kraan tapt en dan in koelkast/vriezer gaat leggen dan zal de kwaliteit opzich er niet zo over verminderen.
let wel, alles na meter is consument zijn verantwoording, waterbedrijven garanderen tot de meter zeg maar.
Ja, ik ga morgen meteen bellen... Pinky swear.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doen! Dit wil je echt niet missen namelijk!Lach met een schone bips![]()
zie trouwens dit voor wie meer info zoekt, daar staan ook alle jaarrapporten en prestatie vergelijkingen
https://www.vewin.nl
Ik denk heb er ff genoeg over gezegd, laat wel zeggen ook doe mijn best als werknemer van zo eentje van die bedrijven voor jullie goede drinkwater.
Het eindigt natuurlijk weer zo he:quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doen! Dit wil je echt niet missen namelijk!
Bekijk deze YouTube-videoWell, life can be a riot
Ik snap je wel maatje, maar kraanwater een dag of langer in de koelkast smaakt gewoon niet meer fris zoals het uit de kraan komtquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:57 schreef kree het volgende:
zie trouwens dit voor wie meer info zoekt, daar staan ook alle jaarrapporten en prestatie vergelijkingen
https://www.vewin.nl
Ik denk heb er ff genoeg over gezegd, laat wel zeggen ook doe mijn best als werknemer van zo eentje van die bedrijven voor jullie goede drinkwater.
Ik denk eigenlijk dat het eindigt met lapdances en slagroomtieten.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het eindigt natuurlijk weer zo he:
Bekijk deze YouTube-videoWat jij @hemarookworst ?
klopt daarom gewoon uit de kraan tappen, altijd beter als bewaren. of door eigen filters en shit, want ook daarover heb ik mening.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik snap je wel maatje, maar kraanwater een dag of langer in de koelkast smaakt gewoon niet meer fris zoals het uit de kraan komt
Doen mensen wel. ontharding dingen etc. maar vergeet niet dat is oorzaak van besmetting enzo. Maar achter de watermeter, dus niet zorg van drinkwaterbedrijven. Ik zou er wel beetje mee oppassen. mijn mening nu ik er meer over weet trouwens. want werk er bijna 3 jaar nu. dus ok expert in alles ben ik ook weer niet.
Toch vraag ik mij af hoe het kan dat water zo kan veranderen van smaak (en dus ook tot op zekere hoogte van structuur?) als je 't in een dicht flesje in de koelkast bewaard?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:01 schreef kree het volgende:
[..]
klopt daarom gewoon uit de kraan tappen, altijd beter als bewaren. of door eigen filters en shit, want ook daarover heb ik mening.
Doen mensen wel. ontharding dingen etc. maar vergeet niet dat is oorzaak van besmetting enzo. Maar achter de watermeter, dus niet zorg van drinkwaterbedrijven. Ik zou er wel beetje mee oppassen. mijn mening nu ik er meer over weet trouwens. want werk er bijna 3 jaar nu. dus ok expert in alles ben ik ook weer niet.
Well, life can be a riot
Met 1 dag verandert t niet echt debk ikquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Toch vraag ik mij af hoe het kan dat water zo kan veranderen van smaak (en dus ook tot op zekere hoogte van structuur?) als je 't in een dicht flesje in de koelkast bewaard?♡♡♡♡![]()
nou dat is een goede vraag, geen idee eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Toch vraag ik mij af hoe het kan dat water zo kan veranderen van smaak (en dus ook tot op zekere hoogte van structuur?) als je 't in een dicht flesje in de koelkast bewaard?
mss smaakt het alleen anders omdat het kouder is?
Ik kan me niet echt iets logisch bedenken waarom dat water dan ineens anders zou zijn?
Iig niet aan stoffen die erin zitten? want dat kan niet veranderen?
ja smaak van je plastic flesje ofzo die wat afgeeft?Do what you love, love what you do!![]()
Nou ja, ik zeg ook niet dat er iets mis is met ons leidingwater. Het is gewoon bij de top 10 van de wereld. Maar dat er residu achter kan blijven en je leidingwater dan nog door een eigen filter haalt. En die filter ook op tijd vervangt kan geen kwaad.... Als je dat ook veilig doet. Ik heb daarvoor en gebruik hem ook alleen in de zomer hoor, nu is leidingwater koud zat een Berkeley en bij dagelijks gebruik moeten die filters gewoon iedere 6 maanden vervangen worden. En ik kook de ketels van het water ook eerst uit in een nog grotere pan zodat daar niks achter blijft. Maar dan blijft het water ook echt lekker fris in de zomer na een dag.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:01 schreef kree het volgende:
[..]
klopt daarom gewoon uit de kraan tappen, altijd beter als bewaren. of door eigen filters en shit, want ook daarover heb ik mening.
Dat vroeg ik 20 posts terug ook dus.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:08 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat is een goede vraag, geen idee eigenlijk?
Ik kan me niet echt iets logisch bedenken waarom dat water dan ineens anders zou zijn?
ja smaak van je plastic flesje ofzo die wat afgeeft?Lach met een schone bips![]()
Water uit plastic flesjes was toch slecht voor je zaad ofzo ? Kon je onvruchtbaar van worden als man.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Denken dat kree iets leestquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat vroeg ik 20 posts terug ook dus.![]()
![]()
Omdat het koud is is op zich wel een goede.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:08 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat is een goede vraag, geen idee eigenlijk?
ja smaak van je plastic flesje ofzo die wat afgeeft?
Valt mij ook op dat kraanwater anders smaakt uit een kopje dan uit m'n dopper fles, niet heel erg anders, maar je proeft het wel. Gek dat dat toch invloed heeft.Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: