Nopequote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand laatste afleveringen cobra kai al checkt ?
Nopequote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
vast wel iemandquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
nou vind dat ook raar, maar zo werkt wetgeving, zou mijn geld vooral niet verspillen aan gekochte flesjes, want kun je net zo goed uit de kraan vullen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Toch raar dat die drinkwater wet niet van toepassing is op flesjes die ze hier verkopen en niet in kleine hoeveelheden ook.
Vind dat echt wel bijzonder eigenlijk
Hahaha "drink kraanwater - Veiliger kun je niet zijn"
Maar hier niet?quote:
Die andere post was bij mij #14, na het verversen was dat #15.quote:
raaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die andere post was bij mij #14, na het verversen was dat #15.
Was ook een mooie geweestquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die andere post was bij mij #14, na het verversen was dat #15.
Flesjes doe ik sowieso niet aan. Geef mij maar gewoon een goed glas ijskoud kraanwater.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:37 schreef kree het volgende:
[..]
nou vind dat ook raar, maar zo werkt wetgeving, zou mijn geld vooral niet verspillen aan gekochte flesjes, want kun je net zo goed uit de kraan vullen.
juist !quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Flesjes doe ik sowieso niet aan. Geef mij maar gewoon een goed glas ijskoud kraanwater.
leg uit deze ff?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:39 schreef Grotetijd het volgende:
M'n stem komt weer terug![]()
Hopelijk volgend weekend weer fatsoenlijk mee doen met backing vocals
Flesje Amstelquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Flesjes doe ik sowieso niet aan. Geef mij maar gewoon een goed glas ijskoud kraanwater.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |