SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
En dan geen fatsoenlijke TT
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Pieter post?Well, life can be a riot
JiJij zat ook te azen op post #14 hequote:
Well, life can be a riot
Iemand laatste afleveringen cobra kai al checkt ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nopequote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand laatste afleveringen cobra kai al checkt ?![]()
Nopequote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand laatste afleveringen cobra kai al checkt ?Trust nobody![]()
vast wel iemandquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand laatste afleveringen cobra kai al checkt ?![]()
![]()
nou vind dat ook raar, maar zo werkt wetgeving, zou mijn geld vooral niet verspillen aan gekochte flesjes, want kun je net zo goed uit de kraan vullen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Toch raar dat die drinkwater wet niet van toepassing is op flesjes die ze hier verkopen en niet in kleine hoeveelheden ook.
Vind dat echt wel bijzonder eigenlijk
Hahaha "drink kraanwater - Veiliger kun je niet zijn"
Do what you love, love what you do!![]()
Maar hier niet?quote:
Ga zo even douchen en de eerste kijken denk ik.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Die andere post was bij mij #14, na het verversen was dat #15.quote:~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
raaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die andere post was bij mij #14, na het verversen was dat #15.
maar gefixt![]()
![]()
Was ook een mooie geweestquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die andere post was bij mij #14, na het verversen was dat #15.![]()
![]()
Flesjes doe ik sowieso niet aan. Geef mij maar gewoon een goed glas ijskoud kraanwater.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:37 schreef kree het volgende:
[..]
nou vind dat ook raar, maar zo werkt wetgeving, zou mijn geld vooral niet verspillen aan gekochte flesjes, want kun je net zo goed uit de kraan vullen.
Well, life can be a riot
heb er wel passie voor wat ik nu doe, en is het nog meer het elektra gedeelte ervan.
En instrumentatie enzo. Maar sowieso is het interessant vakgebied.
en vind het nog steeds leuk, beter als de laadpalen wat ik hiervoor deed.Do what you love, love what you do!![]()
M'n stem komt weer terug![]()
Hopelijk volgend weekend weer fatsoenlijk mee doen met backing vocals
Well, life can be a riot
juist !quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Flesjes doe ik sowieso niet aan. Geef mij maar gewoon een goed glas ijskoud kraanwater.
Do what you love, love what you do!![]()
leg uit deze ff?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:39 schreef Grotetijd het volgende:
M'n stem komt weer terug![]()
Hopelijk volgend weekend weer fatsoenlijk mee doen met backing vocalsDo what you love, love what you do!![]()
Flesje Amstelquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Flesjes doe ik sowieso niet aan. Geef mij maar gewoon een goed glas ijskoud kraanwater.
@Zipportal @3rr0r~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: