Als je dan de 30e meteen terug vliegt kan je mooi nog naar de grote DTS-meet op 31 in Tilburgquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jahaaaaa, ik vlieg 29 mei naar ThailandMaar geen plannen direct voor de 31e daar
nee hoor dat is meer perceptie van. denk dat je beter ff gewoon nieuw flesje kunt tappen uit de kraan.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die vervuiling in het kraanwater maakt dus dat het een dag later niet meer te zuipen is. Helder![]()
Helder was phun intended
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je dan de 30e meteen terug vliegt kan je mooi nog naar de grote DTS-meet op 31 in Tilburg
Hmmmz, zal ff checken of ik de terugdatum van 18 Juni kan verplaatsen naar 30 Meiquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je dan de 30e meteen terug vliegt kan je mooi nog naar de grote DTS-meet op 31 in Tilburg
Doen! Dit wil je echt niet missen namelijk!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hmmmz, zal ff checken of ik de terugdatum van 18 Juni kan verplaatsen naar 30 Mei
Wij van WC Eend geven dus de consument de schuld van bacterie groei en algensmaak aan het kraanwater omdat het ligt aan uw eigen leidingen. Helder.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:53 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor dat is meer perceptie van. denk dat je beter ff gewoon nieuw flesje kunt tappen uit de kraan.
maar als jij dat uit de kraan tapt en dan in koelkast/vriezer gaat leggen dan zal de kwaliteit opzich er niet zo over verminderen.
let wel, alles na meter is consument zijn verantwoording, waterbedrijven garanderen tot de meter zeg maar.
Ja, ik ga morgen meteen bellen... Pinky swear.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doen! Dit wil je echt niet missen namelijk!
Het eindigt natuurlijk weer zo he:quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doen! Dit wil je echt niet missen namelijk!
Ik snap je wel maatje, maar kraanwater een dag of langer in de koelkast smaakt gewoon niet meer fris zoals het uit de kraan komtquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:57 schreef kree het volgende:
zie trouwens dit voor wie meer info zoekt, daar staan ook alle jaarrapporten en prestatie vergelijkingen
https://www.vewin.nl
Ik denk heb er ff genoeg over gezegd, laat wel zeggen ook doe mijn best als werknemer van zo eentje van die bedrijven voor jullie goede drinkwater.
Ik denk eigenlijk dat het eindigt met lapdances en slagroomtieten.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het eindigt natuurlijk weer zo he:
Bekijk deze YouTube-video
klopt daarom gewoon uit de kraan tappen, altijd beter als bewaren. of door eigen filters en shit, want ook daarover heb ik mening.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik snap je wel maatje, maar kraanwater een dag of langer in de koelkast smaakt gewoon niet meer fris zoals het uit de kraan komt
Toch vraag ik mij af hoe het kan dat water zo kan veranderen van smaak (en dus ook tot op zekere hoogte van structuur?) als je 't in een dicht flesje in de koelkast bewaard?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:01 schreef kree het volgende:
[..]
klopt daarom gewoon uit de kraan tappen, altijd beter als bewaren. of door eigen filters en shit, want ook daarover heb ik mening.
Doen mensen wel. ontharding dingen etc. maar vergeet niet dat is oorzaak van besmetting enzo. Maar achter de watermeter, dus niet zorg van drinkwaterbedrijven. Ik zou er wel beetje mee oppassen. mijn mening nu ik er meer over weet trouwens. want werk er bijna 3 jaar nu. dus ok expert in alles ben ik ook weer niet.
Met 1 dag verandert t niet echt debk ikquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Toch vraag ik mij af hoe het kan dat water zo kan veranderen van smaak (en dus ook tot op zekere hoogte van structuur?) als je 't in een dicht flesje in de koelkast bewaard?
nou dat is een goede vraag, geen idee eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Toch vraag ik mij af hoe het kan dat water zo kan veranderen van smaak (en dus ook tot op zekere hoogte van structuur?) als je 't in een dicht flesje in de koelkast bewaard?
Nou ja, ik zeg ook niet dat er iets mis is met ons leidingwater. Het is gewoon bij de top 10 van de wereld. Maar dat er residu achter kan blijven en je leidingwater dan nog door een eigen filter haalt. En die filter ook op tijd vervangt kan geen kwaad.... Als je dat ook veilig doet. Ik heb daarvoor en gebruik hem ook alleen in de zomer hoor, nu is leidingwater koud zat een Berkeley en bij dagelijks gebruik moeten die filters gewoon iedere 6 maanden vervangen worden. En ik kook de ketels van het water ook eerst uit in een nog grotere pan zodat daar niks achter blijft. Maar dan blijft het water ook echt lekker fris in de zomer na een dag.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:01 schreef kree het volgende:
[..]
klopt daarom gewoon uit de kraan tappen, altijd beter als bewaren. of door eigen filters en shit, want ook daarover heb ik mening.
Doen mensen wel. ontharding dingen etc. maar vergeet niet dat is oorzaak van besmetting enzo. Maar achter de watermeter, dus niet zorg van drinkwaterbedrijven. Ik zou er wel beetje mee oppassen. mijn mening nu ik er meer over weet trouwens. want werk er bijna 3 jaar nu. dus ok expert in alles ben ik ook weer niet.
Dat vroeg ik 20 posts terug ook dus.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:08 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat is een goede vraag, geen idee eigenlijk?
mss smaakt het alleen anders omdat het kouder is?
Ik kan me niet echt iets logisch bedenken waarom dat water dan ineens anders zou zijn?
Iig niet aan stoffen die erin zitten? want dat kan niet veranderen?
ja smaak van je plastic flesje ofzo die wat afgeeft?
Denken dat kree iets leestquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat vroeg ik 20 posts terug ook dus.
Omdat het koud is is op zich wel een goede.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:08 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat is een goede vraag, geen idee eigenlijk?
mss smaakt het alleen anders omdat het kouder is?
Ik kan me niet echt iets logisch bedenken waarom dat water dan ineens anders zou zijn?
Iig niet aan stoffen die erin zitten? want dat kan niet veranderen?
ja smaak van je plastic flesje ofzo die wat afgeeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |