Lekker man. Soms word ik 'S nachts wakker met echt intense dorst en dan is een grote theekop met koud water net een geschenk uit de hemelquote:
nee het drinkwater was zwaar verontreinigdquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:40 schreef kree het volgende:
owh vroeger dronken ze bier ipv kraanwater. want alcohol kilde de bacteriën enzo.
Was m'n stem kwijt door griep. M'n borststem is er weer praktisch volledig, alleen m'n kopstem/falsetto blijft wat achter.. Komt ook wel weer langzaam merk ik, maar wat trager.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
dat is het ook en wat dat betreft iig doen ze dat in NL goed met regelgeving erover.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lekker man. Soms word ik 'S nachts wakker met echt intense dorst en dan is een grote theekop met koud water net een geschenk uit de hemel
Hallo liefjelangtijdquote:
ja daarom maakten ze bier met alcoholquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee het drinkwater was zwaar verontreinigd
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:44 schreef kree het volgende:
[..]
ja daarom maakten ze bier met alcohol
Ik flikkerde voorheen wel vaker oude flessen vol met kraanwater en dan in de koelkast in de zomer. Maar na een dag is dat eigenlijk niet meer te pruimen. Gebruik nu een waterfilter die iets van 12 liter per dag filtert door koolstof shit ofzo en dat water smaakt uit flessen de dag erop nog wel prima.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:44 schreef kree het volgende:
[..]
ja daarom maakten ze bier met alcohol
dit is echt hoe het ging trouwens?quote:
Deze held hequote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik flikkerde voorheen wel vaker oude flessen vol met kraanwater en dan in de koelkast in de zomer. Maar na een dag is dat eigenlijk niet meer te pruimen. Gebruik nu een waterfilter die iets van 12 liter per dag filtert door koolstof shit ofzo en dat water smaakt uit flessen de dag erop nog wel prima.
Ik las "een vervuilde kutrivier".quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:49 schreef kree het volgende:
owhja ik vergat die te noemen, actieve kool? we moeten steeds meer toevoegen om verontreinigingen uit water te krijgen. kleur/smaakloos./. Ook probleem opzich
Maar dunea drinkwater komt vooral uit de Maas bij Brakel. en af entree uit uit de Lek wat meer een vervuilde kustrivier is. alsnog komt het er veilig altijd uit. Maar moeten er meer dingen aan gedaan worden dus.
Die vervuiling in het kraanwater maakt dus dat het een dag later niet meer te zuipen is. Helderquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:49 schreef kree het volgende:
owhja ik vergat die te noemen, actieve kool? we moeten steeds meer toevoegen om verontreinigingen uit water te krijgen. kleur/smaakloos./. Ook probleem opzich
Maar dunea drinkwater komt vooral uit de Maas bij Brakel. en af entree uit uit de Lek wat meer een vervuilde kustrivier is. alsnog komt het er veilig altijd uit. Maar moeten er meer dingen aan gedaan worden dus.
Been there done that, is niet fijn. Doet pijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik las "een vervuilde kutrivier".
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja hallo, heb je zaterdag 31 mei al plannen trouwens?quote:
haha zo bedoelde ik hem ook, maar had het nog netjes verbeterd evenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jahaaaaa, ik vlieg 29 mei naar Thailandquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja hallo, heb je zaterdag 31 mei al plannen trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |