Goeie @Dotteke Thnx dat kan wel eens geinig zijn...Waldemar Torenstra doet mee...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:07 schreef Dotteke het volgende:
@:Frummelie weer wat nieuws om te gaan volgen
RLS / [videoland] Shaolin Heroes #1
Mooi man is dat he Juvatquote:Op zaterdag 15 februari 2025 04:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goeie @:Dotteke Thnx dat kan wel eens geinig zijn...Waldemar Torenstra doet mee...en Juvat Westendorp..
...
Ik heb momenteel weinig tijd om iets te kijken.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 04:23 schreef Frummelie het volgende:
Ik zit nog steeds te bingen in Boer zoekt vrouw Australië... zo leuk..
Wat heb je voor leuke plannen/quote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo
Vandaag beloofd een leuke dag te worden
Haakclubje en videobellen met een vriendinquote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat heb je voor leuke plannen/
ik heb vandaag de verjaardag van mijn kleindochter, alweer drie
Gisteren was je jarig, ben ik ook even geweest. Maar vandaag viert ze het
O gezellig lekker genietenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haakclubje en videobellen met een vriendin
En even boodschapjes halen. Al is dat gewoon een moetje
Gefeliciteerd met de grote kleine meidwas het gezellig?
Morguh, weer helemaal opgeknapt?quote:
Zo goed als nog wat hoesten en snotteren.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh, weer helemaal opgeknapt?
Fijn!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gezellig lekker genieten
Dank je, ja met de kleinkinderen is het altijd gezellig natuurlijk
Gelukkig maar. Succes met het laatste restje ziekquote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zo goed als nog wat hoesten en snotteren.
Gelukkig kan je het later allemaal terugkijken als het goed is...quote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb momenteel weinig tijd om iets te kijken.
Ik heb 6 kleinkinderen, de oudste is 27, ook nog een van 21 een van 15 een van 9 een van 6 en de jongste is 3quote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fijn!
Blijf het grappig vinden dat je al oma bent. Denk altijd dat iedereen op Fok even oud is als ik ben
[..]
Gelukkig maar. Succes met het laatste restje ziek
Ja of gewoon skippen zo belangrijk is het allemaal nietquote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Gelukkig kan je het later allemaal terugkijken als het goed is...
Gefeliciteerd met je kleine meis 🤗 heel veel plezier strakjes...🥳 🎊 🎉 🎂quote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat heb je voor leuke plannen/
ik heb vandaag de verjaardag van mijn kleindochter, alweer drie
Gisteren was je jarig, ben ik ook even geweest. Maar vandaag viert ze het
Ja dat kan ook natuurlijk haha... nee niet belangrijk maar wel geinig om naar te kijken...quote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja of gewoon skippen zo belangrijk is het allemaal niet
Ja... je komt gewoon jong over hierquote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb 6 kleinkinderen, de oudste is 27, ook nog een van 21 een van 15 een van 9 een van 6 en de jongste is 3
Dank uquote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je kleine meis 🤗 heel veel plezier strakjes...🥳 🎊 🎉 🎂
Er is zoveel te zien en er komt steeds wat bijquote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat kan ook natuurlijk haha... nee niet belangrijk maar wel geinig om naar te kijken...
Dank je, gelukkigniet als een ouwe taart die achter de geranuims zitquote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... je komt gewoon jong over hier![]()
![]()
Jonge mensen kunnen ook van geraniums houdenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank u
[..]
Er is zoveel te zien en er komt steeds wat bij
[..]
Dank je, gelukkigniet als een ouwe taart die achter de geranuims zit
Leeftijd is ook maar een getal tochquote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jonge mensen kunnen ook van geraniums houdenTrouwens, ik ben niet jong meer
Ik kende die uitdrukking enkel van de weegschaalquote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leeftijd is ook maar een getal toch
Morguhquote:
Morguhquote:
Maar ja dat verhaal over het geld gebruiken voor haar kiendjes is ookquote:Op zondag 16 februari 2025 12:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Milena is duidelijk de favo van dit seizoen en dat merk je ook echt. Ze kan niet veel kwaad doen bij ze.
Wel met streams, anders vind ik er niets aanquote:Op zondag 16 februari 2025 14:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zou zeggen 10K de man en moven maandag een nieuwe flopshow op het BB tijdstip die nog een herhaling kan gebruiken
quote:Op zondag 16 februari 2025 17:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik stel trouwens voor dat een Fokker sturen als vervanger van Eva @:Kissingbird wil graag.
Oké deal neem je @greysbones ook meequote:Op zondag 16 februari 2025 17:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Alleen als jij meegaat in de plek van David S
![]()
Gezellig
Ja de tv laat meer zien dan de streamsquote:Op zondag 16 februari 2025 16:24 schreef 5thencounter het volgende:
Morgen maar weer TV kijken waar ze ongetwijfeld uitgebreidt de Exit van Eva moeten showen, intussen zijn de SL's op de streams onacceptabel geworden..
En De Grote Rooie Knop schijnt al even defect te zijn als de Papagaai
quote:
Morguhquote:Op maandag 17 februari 2025 08:49 schreef Jockari het volgende:
Goedemorgen !
[ afbeelding ]
Frisjes in de Antwerpse Kempen
[ afbeelding ]
Hey moeraskat. Het is rustig in de scquote:
Goedemorgen Frummelquote:Op dinsdag 18 februari 2025 06:05 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen all...![]()
Ik kreeg een berichtje van BB dat er iets te gebeuren stond op de streams ben benieuwd...
Morguh, kreeg je dat net? Of was dat nog een berichtje van gisterenavond?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 06:05 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen all...![]()
Ik kreeg een berichtje van BB dat er iets te gebeuren stond op de streams ben benieuwd...
Morguh.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 06:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummel![]()
![]()
![]()
Ow ben benieuwd, misschien iets met dat zwaailicht /knop!
Gmogguh!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh.
We gan het zien, of is er inmiddels al iets gebeurd?
Las gisteren ook al dat mensen berichten kregen via instaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gmogguh!
neuh niks gebeurd nog.
Nee ik ook niet, maar ik kijk daar ook bijna nooit.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las gisteren ook al dat mensen berichten kregen via insta
Ik snap dat niet ben ook lied van die insta maar krijg nooit een bericht
Jij wel Birdie?
O nou geen idee. Ik kijk af en toe net als facebook, de tijdlijnquote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar ik kijk daar ook bijna nooit.
Kan zijn dat je iets moet aanpassen in je instellingen.
Hejj Kissy..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 06:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummel![]()
![]()
![]()
Ow ben benieuwd, misschien iets met dat zwaailicht /knop!
O dat was gisteren avondquote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj Kissy..![]()
![]()
Ik ben bang dat het oude meuk is geweest, ging over iets met wellness ofzo... lekker dan Hahah..
Goedemorgen...quote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh, kreeg je dat net? Of was dat nog een berichtje van gisterenavond?
Hoe krijgen jullie die berichtjes eigenlijk. Ik krijg dat nooit?
Ja dat is ouwe meukquote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj Kissy..![]()
![]()
Ik ben bang dat het oude meuk is geweest, ging over iets met wellness ofzo... lekker dan Hahah..
O dan knal ik de streams weer uitquote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen...![]()
Ja heel belachelijk vroeg voor BB eigenijk... dus ik gelijk de streams aanknallen...
Maar denk dat het oude meuk is... iets met wellness en streams...
Ik heb geen idee, ik heb me daar denk ooit eens voor aangemeld Hahah
Nou dat krijg ik echt pas vanmorgen vroeg binnen rond een uur 5.45.... ook via instaquote:
Ooohhh Nou lekker maf dan...quote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat is ouwe meuk2 kookpotten eten en drinken kregen er een paar
Ja ze heeft ons mooi te pakken.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:25 schreef Kissingbird het volgende:
Ik had ook een stream aan door frummel![]()
![]()
Ja ik ook...quote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan knal ik de streams weer uit
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:25 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
Ik kan er niks aan doen maar het is niet mijn BB dat hele nieuwe concept mogen ze ergens douwen daar waar het heel donker is..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze heeft ons mooi te pakken.
Maar wel een rare BB hoor dit jaar
Nu al op maandag een nominatie?
Dat zou inhouden dat ze tot vrijdag eigenlijk niets meer hoeven
Op zich wel leuk dat ze zo alles door elkaar hutselen, maar de bewoners zijn niet erg spraakmakend dit jaarquote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen maar het is niet mijn BB dat hele nieuwe concept mogen ze ergens douwen daar waar het heel donker is..
Dat gelul met die kleding... enz.. bléh
En ik maar kijken in de cos van waar blijven die reacties.. lekker hoor Insta bedankt...quote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:25 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
Nee sorry, het is niet mijn ding... de bewoners zijn helemaal ruk alleen Axel is wel oké en om de gehate Jordy kan ik ook wel lachen... hiquote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op zich wel leuk dat ze zo alles door elkaar hutselen, maar de bewoners zijn niet erg spraakmakend dit jaar
Ik las net op insta dat Jordy bij de top 3 van favorieten zit samen met Jane en Axelquote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nee sorry, het is niet mijn ding... de bewoners zijn helemaal ruk alleen Axel is wel oké en om de gehate Jordy kan ik ook wel lachen... hi
Ooh ja en Jane vind ik ook wel geinig.... nou dan zit ik helemaal goed haha...quote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las net op insta dat Jordy bij de top 3 van favorieten zit samen met Jane en Axel
EErlijk gezegd valt ze mij tegenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ja en Jane vind ik ook wel geinig.... nou dan zit ik helemaal goed haha...
Ik zal vandaag weer eens een poging wagen ik heb de streams al dagen niet aan gehad...
Morguhquote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Jane is van een big dog woof naar een huilende Chihuahua gegaan.
Maar ze probeert er wel het beste van te maken. Haar emoties zijn puur.
Eva had ik ook nog wel wat verwachtingen van, maar helaas.
Ja maar als ik de rest neem vind ik haar nog redelijk oké.. maar ik heb natuurlijk ook niet alles gezien..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EErlijk gezegd valt ze mij tegen
Dacht er komt wat binnen, maar dat was bij binnenkomst
Daarna vind ik het maar een jankerd loopt hele dagen te janken.
Ik zie ook niet veel hoor, heb zelden de streams aan.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar als ik de rest neem vind ik haar nog redelijk oké.. maar ik heb natuurlijk ook niet alles gezien..
Ja precies zo jammer hé . Ik heb ze vanaf vrijdag niet aangehad geloof ik, gewoon omdat er niks aan vind net wat jij zegt "nikszeggend"quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie ook niet veel hoor, heb zelden de streams aan.
Als ik lees dat er wat speel dan zet ik ze snel aan.
Meestal alleen ff in de vroege morgen kijk ik maar ben het al snel zat
Het is allemaal zo nietszeggend dit jaar
quote:
Dat is toch hartstikke mooi, ben blij dat jij het naar je zin hebt met BB...quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:15 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik heb weinig te klagen en vind veel dingen daadwerkelijk beter als voorgaande jaren.
De spelen zijn leuk, de onverwachten dingen zijn leuk. Maar de spelers zijn zo saaaaaiquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:15 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik heb weinig te klagen en vind veel dingen daadwerkelijk beter als voorgaande jaren.
Het is wat minder ene groepje tegen andere groepje. Wat minder voorspelbaar ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De spelen zijn leuk, de onverwachten dingen zijn leuk. Maar de spelers zijn zo saaaaai
Nieuwe concept vind ik ook goed
Kumbayaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie ook niet veel hoor, heb zelden de streams aan.
Als ik lees dat er wat speel dan zet ik ze snel aan.
Meestal alleen ff in de vroege morgen kijk ik maar ben het al snel zat
Het is allemaal zo nietszeggend dit jaar
Dat is natuurlijk ook wel wikken en wegen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Jane is van een big dog woof naar een huilende Chihuahua gegaan.
Maar ze probeert er wel het beste van te maken. Haar emoties zijn puur.
Eva had ik ook nog wel wat verwachtingen van, maar helaas.
Jammerquote:
Hee Dot. Ja ik zie het aan het topic nummer. Jammerquote:Op maandag 17 februari 2025 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey moeraskat. Het is rustig in de sc
Ja de cos blijft toch meer trekken ondanks de vele slquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hee Dot. Ja ik zie het aan het topic nummer. Jammer
Is het zo erg tegenwoordig? Jammerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de cos blijft toch meer trekken ondanks de vele sl
Ja heel veel en vooral ook lange SLquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is het zo erg tegenwoordig? Jammer
Dat is ook nog de vraag, ik ben volgende week bij van Bunte zal eens vragen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vraag me af of BB wel meewerkt dit jaar
Morguh Frumquote:Op woensdag 19 februari 2025 04:25 schreef Frummelie het volgende:
Goodmorning all....![]()
Jaja daar zijn we weer gezellie...
Hejj Dotje....quote:
Nee niet gezien dat filmpje van sharice en Milena, die bedoel je toch?quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj Dotje....![]()
Heb je het filmpje al gezien van die 2 fantastische galbakken, sorry ik heb er even geen andere woorden voor...
Morguh Kodiak, fijne werkdagquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Vandaag een werkdag buiten de deur op het programma.
Zuna?quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dank u ik mag straks naar Zuna
Ja dat is een heel klein plaatsje net boven Rijssen slechts 330 inwonersquote:
Dus eigenlijk mis ik niksquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel veel en vooral ook lange SL
EN de rest wat we mogen zien is vooral veel hangen en hangen.
Koken en eten
Klinkt wel leuk. Alsof je naar het buitenland gaatquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja dat is een heel klein plaatsje net boven Rijssen slechts 330 inwoners
Ik moest het ook op Google opzoeken
O ben vaak door Rijssen gekomen maar nooit de naam van dat dorpje zien staanquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja dat is een heel klein plaatsje net boven Rijssen slechts 330 inwoners
Ik moest het ook op Google opzoeken
Nee, je mist niet veel. Ik persoonlijk vind de tc uitzendingen beter, dan worden dingen echt duidelijk. ALs je streams krijg je dus veel niet mee van wat er gebeurd en hoe dingen gegaan zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus eigenlijk mis ik niks![]()
Jammer maar dan heb ik een goede keuze gemaakt.
Oke, echt nooit van gehoord. Er zijn zeker nog veel meer plaatsen waar ik nooit van gehoord hebquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Zuna (Nedersaksisch: Sunnoa) is een buurtschap in de gemeente Wierden, in de Nederlandse provincie Overijssel. Het kende op 1 januari 2023 330 inwoners. Ten zuiden van Zuna ligt Rijssen.
Correctie het is een buurtschap
Toen ik het adres doorkreeg dacht ik ook echtquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, echt nooit van gehoord. Er zijn zeker nog veel meer plaatsen waar ik nooit van gehoord heb
Jij weet dondersgoed wie ik bedoel haha.... ja dat weet ik, ik zal er proberen er aan te denken...quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee niet gezien dat filmpje van sharice en Milena, die bedoel je toch?
Bewoners hebben een naam he
Toevallig had ik net een post gezien met waar een filmpje in stond van die tweequote:Op woensdag 19 februari 2025 09:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jij weet dondersgoed wie ik bedoel haha.... ja dat weet ik, ik zal er proberen weer aan te denken...![]()
Nou is toch te gek voor woorden...quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toevallig had ik net een post gezien met waar een filmpje in stond van die twee
Ach zijn dat geen geintjes die we allemaal wel eens uitgehaald hebbenquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou is toch te gek voor woorden...
Met eten knoeien vind ik geen geintjes... dat zeg je goed, als kind zijnde.... als kind zijnde deden we dat allemaal, maar komop deze leeftijd...quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach zijn dat geen geintjes die we allemaal wel eens uitgehaald hebben
Ik wel heb ook wel eens zout in de suikerpot gedaan hoor als kind zijnde
Toedeliee fijne dag...quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Ben er van tussen mooie streamdag allemaal
Welke smileys kan je niet vinden. Onder aan ieder bericht zie je naast invoeren een smiley staan als je daar op klikt zie je er diverse staan. Door daar op te klikken komt de smiley in je typeveld te staanquote:
Een plaatje post je hier om achter de link .png te zetten en dan op dat plaatje rechts naas X1 te klikkenquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:54 schreef vera_k het volgende:
Ik zoek de smilies en kan ze niet vinden [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heeft BB dit jaar toch maar kort geduurd?quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wisten ze hier al rond de klok van 10
BB / Finale Big Brother
Was gelijk al bekend dat het maar tot 6 april zou duren ongeveerquote:Op woensdag 19 februari 2025 15:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan heeft BB dit jaar toch maar kort geduurd?
dus een plaatje op het internet moet je dan eerst steeds opslaan en dan zo plaatsen? aha dank je welquote:[ afbeelding ] Op woensdag 19 februari 2025 13:50 schreef Joyce-43 het volgende:
welk icoontje moet ik gebruiken om een afbeelding van het internet te plaatsen ?
[/quote
[ afbeelding ]
Of
Je moet de afbeelding opslaan en dan hier https://postimages.org/ uploaden
En dan moet je de 'Hotlink voor fora': pakken en hier neer zetten
Ja of je maakt met Gyazo er een foto van, dat kan ookquote:Op woensdag 19 februari 2025 16:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dus een plaatje op het internet moet je dan eerst steeds opslaan en dan zo plaatsen? aha dank je wel![]()
het is gelukt haha dank jequote:Op woensdag 19 februari 2025 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja of je maakt met Gyazo er een foto van, dat kan ook
Graag gedaanquote:
Hey Frum Het lijkt wel of alles zich in de avonduren afspeelt in het BB huis.quote:Op donderdag 20 februari 2025 05:57 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen BB-ertjes..![]()
Heel veel gemist maar na 4 cossen en de filmpjes van @:DGK_Tegengas weer helemaal op de hoogte en natuurlijk de SV schrijvers allemaal bedankt
hiervoor..
Hejj goedemorgen...quote:Op donderdag 20 februari 2025 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Frum Het lijkt wel of alles zich in de avonduren afspeelt in het BB huis.
Ik moet nog gaan lezen, ik was gisteren elders bezig en hier liep het redelijk.
Niet veel meegekregen van wat er gebeurde. Als ik iets las en zetten de stream even aan was er niets aan de hand
Goedemorgen.... ja ik hoop hetzelfde...quote:Op donderdag 20 februari 2025 07:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Hopelijk, een top dag.
Va 13:00 graagquote:Op donderdag 20 februari 2025 07:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Hopelijk, een top dag.
Heb het idee dat het meeste in de avond gebeurd.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Va 13:00 graag![]()
Nemen jullie nog maar een extra bakkie tot die tijd
Ja, dat is meestal zo.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het idee dat het meeste in de avond gebeurd.
Ik kijk in de avond ook zelden tot nooit, mocht ik iets lezen zet ik het snel even aan, maar dan is het vaak ook alweer afgelopenquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja, dat is meestal zo.
Alleen dan kijk ik vaak niet, haal ik niet
Het is geluktquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En ook niet bij je settings? Zie post 151?
wie kan me helpen ik kan het niet vindenquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:37 schreef Joyce-43 het volgende:
heb nog een vraagje, waar kan ik het topic vinden waar uitgelegd word hoe die zwarte waas weg te krijgen bij Gyazo?
Morguh Frummiequote:Op vrijdag 21 februari 2025 06:54 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen all...![]()
Daar is ze weer..
@Ebinas misschienquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:37 schreef Joyce-43 het volgende:
heb nog een vraagje, waar kan ik het topic vinden waar uitgelegd word hoe die zwarte waas weg te krijgen bij Gyazo?
Begint vandaag een nieuwe Nederlandse serie op Videoland, ben jij die al aan het kijken?quote:
Morguhquote:
Oooh nee, ik weet nog van niks, niet gezien...oo ga straks wel even kijken...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Begint vandaag een nieuwe Nederlandse serie op Videoland, ben jij die al aan het kijken?
The F*ckulteit: de harde wereld van de advocatuurquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh nee, ik weet nog van niks, niet gezien...oo ga straks wel even kijken...
Thnx voor de tip..
Ooh dat heb ik voorbij zien komen.... ik dacht dat het een ducu was...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
The F*ckulteit: de harde wereld van de advocatuur
Nee volgens mij niet. Nu twijfel ik, ga even kijkenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat heb ik voorbij zien komen.... ik dacht dat het een ducu was...
Daar hou ik wel van... dan ga ik die zeker kijken... thnx voor het kijken..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:56 schreef Dotteke het volgende:
Nee, is een drama thriller
Bekijk deze YouTube-video
Ik ga hem ook kijken denk na bbquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Daar hou ik wel van... dan ga ik die zeker kijken... thnx voor het kijken..
O niet gezien en ook geen dieequote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:42 schreef Frummelie het volgende:
@:Dotteke wat is dat rode dingetje ineens voor m'n naam?
Hi snap ik... dan heb je wel iets anders te doen...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O niet gezien en ook geen diee
Had kleindochter op bezoek dan zit ik bijna niet op internet
In FireFox: Instellingen > Algemeen: Hardwareversnelling gebruiken indien beschikbaar: Uitzettenquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wie kan me helpen ik kan het niet vinden
ik werk in Firefox en heb net gekeken maar die staat uitgevinkt, maar heb wel die zwarte waas erg raar danquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
In FireFox: Instellingen > Algemeen: Hardwareversnelling gebruiken indien beschikbaar: Uitzetten
[ afbeelding ]
In Chrome: Instellingen > Systeem : Grafische versnelling gebruiken indien beschikbaar ? Uitzetten
[ afbeelding ]
En in dit topic?: BB / Problemen met de streamsquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik werk in Firefox en heb net gekeken maar die staat uitgevinkt, maar heb wel die zwarte waas erg raar dan
quote:Op zondag 5 januari 2025 13:20 schreef KinKiJan het volgende:
Als je je muis over het beeld beweegt op videoland, wordt het beeld wat donkerder.
Dit is vervelend bij het maken van gifjes etc.
Door de volgende regel (zonder de eerste 1) in je adbocker te zetten, stop je het donkere scherm
Deze zet je bij 'My Filters' of iets soortgelijks.
[ code verwijderd ]
Voor degene die afleveringen via NLZiet kijkt en daar ook van de donkere overlay af wil:
[ code verwijderd ]
Bij mij werkt het nu, maar verder heb ik er de ballen verstand van, dus als het bij jou niet werkt kan ik je helaas niet helpen.
edit: Bij mij ziet het er dan zo uit:
[ afbeelding ]
Ik denk ook over 2 weekquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Deadline om dingen in te sturen is 27/2, dus denk de week erop pas.
Dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:54 schreef -river- het volgende:
Volgende week is de fan week wat zal Jordy blij zijn.
sowieso iets opsturen kost heel veel geld, wie gaat dat doenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:04 schreef Droopie het volgende:
Jongens, wie heeft zijn bezem al opgestuurd naar het BB huis om te laten pimpen door Milena?
Mijn vriezer sturen vind ik een beetje overdreven.
Daar moet je niet te veel op rekenenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:07 schreef Kinga het volgende:
[..]
Noooooooooo... krijgt ie toch zijn fanmail, UGH.
Heel veel mensen, en desnoods breng je het.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
sowieso iets opsturen kost heel veel geld, wie gaat dat doen
Als je echt fan bent, dan denk ik van wel, heb op FB al heel wat vogelhuisjes van 25 euro voorbij zien komen met een stickertje van de bewoners erop, hoe gek ben je.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heel veel mensen, en desnoods breng je het.
Eerder vraag ik mij af of er mensen zijn die een vaas geschilderd willen hebben van een Elsa ofzo.
Een vogelhuisje zie ik de humor nog wel van in.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als je echt fan bent, dan denk ik van wel, heb op FB al heel wat vogelhuisjes van 25 euro voorbij zien komen met een stickertje van de bewoners erop, hoe gek ben je.
Goedkope extensions zie je ook meteen dat het nep is, het valt heel anders, als je dan wat wilt, moet je ook durven investeren.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ashley had matten die Karen innaaide .. De extensions van Jane zijn niet goedkoop volgens mij
En reken maar dat Jane geen goedkope extensions heeftquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
Goedkope extensions zie je ook meteen dat het nep is, het valt heel anders, als je dan wat wilt, moet je ook durven investeren.
klopt, ze glanzen ook gewoon net als echt haar, en zien er prachtig uitquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En reken maar dat Jane geen goedkope extensions heeft
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
klopt, ze glanzen ook gewoon net als echt haar, en zien er prachtig uit
Ik twijfel bij Jane of het echt of nep is, ik kan het bij haar niet ontdekkenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
Goedkope extensions zie je ook meteen dat het nep is, het valt heel anders, als je dan wat wilt, moet je ook durven investeren.
ja zo leuk , nog een bigbrother babyquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:24 schreef Joyce-43 het volgende:
even tussendoor
al bekend hier dat Jill weer zwanger is![]()
wooow, ja tik tok leeft enorm bij jongerenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:51 schreef ledn81 het volgende:
mijn TikTok account had gister meer 'kijkcijfers' dan de tv uitzendingen zie ik nu
Vooral door de fitties van Jane en Jordy
Maargoed dat was even 1 dag DRAMA
Verder was het redelijk saai vooralsnog dit seizoen
TikTok is fijn platform ervoor idd.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
wooow, ja tik tok leeft enorm bij jongeren
Ben je een oud bewoner, RLS ster of gewoon fan die het leuk vind om de social media te doen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:51 schreef ledn81 het volgende:
mijn TikTok account had gister meer 'kijkcijfers' dan de tv uitzendingen zie ik nu![]()
Vooral door de fitties van Jane en Jordy![]()
Maargoed dat was even 1 dag DRAMA![]()
Verder was het redelijk saai vooralsnog dit seizoen
Gewoon fan en werk in IT. Gebruik het om ervaring op te doen met social media en wat dingen te proberen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ben je een oud bewoner, RLS ster of gewoon fan die het leuk vind om de social media te doen.
Want je doet het goed en beter nog, leuk
Mijn waardering vaker uitgesproken, maar bedankt.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:04 schreef Dotteke het volgende:
Morguh en![]()
![]()
![]()
dat was weer een tikkie voor Frummie Leeg bericht in de COS verwijderd
![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]![]()
Haha ik had nog niet eens iets gezegd, ik dacht doe ik strakjes wel even... maar Gijpstra had het alweer in de gaten... thnx wordt geregeld..
Grijpstra meld zichquote:
Morguh Kodiakquote:
ALtijd beter dan de GIERquote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ga je voortaan Gijpstra noemen...
Maar wie is dan de Gier?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ga je voortaan Gijpstra noemen...
Ik dacht ook dat het een vrij oude serie was maar lees net gestart in 2004quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Grijpstra & De Gier is een Nederlandse televisieserie, gebaseerd op de boeken van Janwillem van de Wetering. De serie moest volgens mij Baantjer opvolgen maar is nooit een echt doorslaand succes geworden
In mijn hoofd was het ook al ouder, maar gelukkig bied Google dan uitkomstquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:46 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het een vrij oude serie was maar lees net gestart in 2004
Ja Google weet allesquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
In mijn hoofd was het ook al ouder, maar gelukkig bied Google dan uitkomst
Gezellig en zo hoort het ook.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:15 schreef Cupfighter het volgende:
Ik zei het net ook in de COS, BB is niks aan zonder de COS, ik lach soms echt hardop door opmerkingen van mensen, hilarisch af en toe
Er zijn zoveel onderwerpen waar andere mensen anders over denken, mijn vrouw gaat 2 x per jaar een week met een vriendin op vakantie, huisje ergens in NL en dan vriendinnen dingen doen, de Familie van mijn kant spreekt hier schande van, ik vind het heel normaal. Ik vis geregeld een weekend met een kameraad en dan is mijn vrouw alleen. En zo zijn er nog veel meer voorbeelden. 2 mensen 2 meningenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:09 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je als alleenstaande moeder ook je behoeften, maar ik vind het schandalig en egoïstisch dat ze daar al zo lang zit en haar kiendjes, ook al zijn ze bij hun vertrouwde papa en zullen ze heel goed verzorgd worden.
Dat is mijn mening. Waarschijnlijk ben ik dan ouderwets ( een 60 jarige oma van 4 kleinkinderen ).
Ik ook , meteen , hoe oud de kindjes ook zijnquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat ga ik niet zeggen hoor![]()
maar ik zou het ook wel doen als BB ook mijn droom was geweest ( zou me wel leuk lijken haha )
en dan had mijn dochter bij Gerrie geweest hahah
Fijn dat je deze discussie even naar de SC haalt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
Er zijn zoveel onderwerpen waar andere mensen anders over denken, mijn vrouw gaat 2 x per jaar een week met een vriendin op vakantie, huisje ergens in NL en dan vriendinnen dingen doen, de Familie van mijn kant spreekt hier schande van, ik vind het heel normaal. Ik vis geregeld een weekend met een kameraad en dan is mijn vrouw alleen. En zo zijn er nog veel meer voorbeelden. 2 mensen 2 meningen
Ik ben ziek(altijd veel medicatie) en lezen kost best veel energie, en ik baal er ontzettend van dat dit soort dingen in de cos besproken worden, soms gaat een halve chat over dingen die niets met COS te maken hebben.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:23 schreef Verida het volgende:
Overigens lopen de SC en de COS vandaag wel heel erg in elkaar over
Lijkt me niet zo fijn voor de teruglezers.
Ik moet af en toe gewoon even kijken of ik wel in het goede topic zit
Dankquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Fijn dat je deze discussie even naar de SC haalt.
Ik vind dat je daar niet echt een oordeel over kunt vellen, Ieder doet dit zoals hij/zij dit het beste vindt. Het kan voor ouders heel fijn zijn om even een dagje of twee of wie weet langer, weg te zijn uit de hectiek
En het kan ook nog zo zijn dat je voor je werk langer weg moet, uitgezonden militairen bijv.
En als er voor goede opvang wordt gezorgd voor de kinderen is het toch niet te veroordelen
Dan is het helemaal vervelend, sterktequote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik ben ziek(altijd veel medicatie) en lezen kost best veel energie, en ik baal er ontzettend van dat dit soort dingen in de cos besproken worden, soms gaat een halve chat over dingen die niets met COS te maken hebben.
Je zegt precies, zoals als ik er over denk, en ik weet uit prive berichtjes dat er veel meer zijn die er zo over denkenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan is het helemaal vervelend, sterkte
en het stoort mij gewoon ook dat er elke keer allerlei theorien over hoe users het anders zouden doen, naar voren komen,
Als ik: ik zou BB zus of zo doen
of: Ik stel voor dat we volgend jaar BB zus of zo doen
of bij het koken : ik zou het zus of zo klaarmaken, gevolgd door een recept
of : als ik ( naam bewoner ) was zou ik het zus of zo doen
Voor de mensen die teruglezen is dat gewoon heel verwarrend
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:37 schreef -river- het volgende:
[..]
Ach ik denk dat hij niet echt veel geeft om het vrouwtje thuis anders zou je nooit weg gaan als je vrouw zwanger is net zoals die hork die vorig jaar won omdat hij zei dat hij met het geld zijn vriendin ten huwelijk zou vragen maar haar zo snel mogelijk dumpte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.telegraaf.nl/(...)s-als-hij-moet-racen
Bij welk bedrag hou je nog van je vrouw als je haar zwanger alleen laat. Bonus tip: lees de reacties onder het artikel en vergelijk ze met hier
Hell To The Liars
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:45 schreef Droopie het volgende:
[..]tja zo maakt iedereen zijn keuzes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.telegraaf.nl/(...)s-als-hij-moet-racen
Bij welk bedrag hou je nog van je vrouw als je haar zwanger alleen laat. Bonus tip: lees de reacties onder het artikel en vergelijk ze met hier
Pootje is alleen gewoon een apart geval in mijn ogen
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:45 schreef Droopie het volgende:
[..]Als je een kind wilt met een topsporter weet je dat dit gebeurt, als je zwanger bent en je kerel wilt BB in is het heel wat anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.telegraaf.nl/(...)s-als-hij-moet-racen
Als die 20k wint zijn de meningen weer anders achteraf.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:50 schreef -river- het volgende:
[..]
Als je een kind wilt met een topsporter weet je dat dit gebeurt, als je zwanger bent en je kerel wilt BB in is het heel wat anders.
Nee, je kunt de vrouwen van topsporters absoluut niet vergelijken met de vrouw van een man die aan een tv spelletje mee doet.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als die 20k wint zijn de meningen weer anders achteraf.
Misschien had hij ook gehoopt op een snelle exit met een zak geld, zoals vorig jaar.
Ik hoop ook elke week op die miljoenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als die 20k wint zijn de meningen weer anders achteraf.
Misschien had hij ook gehoopt op een snelle exit met een zak geld, zoals vorig jaar.
Nee het is wel allemaal behelpen nu hequote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
In het jaar met tobias waren ze veel buiten aan het sporten (hadden ze de ruimte ook voor), ze kregen toen ook puzzels, tafeltennis, de hottub. Vorig jaar mochten ze op vrijdag iig los in de game area. De huidige tuin is ook niet echt geschikt nu, zelfs fatsoenlijk rondjes lopen lukt niet echt.
Een slimme meid is op haar toekomst voorbereidquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop ook elke week op die miljoen
Maar hou toch geld op mijn rekening voor het geval ik die niet krijg
Ja mooi is hij hè!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid
Was vanmiddag nog in jou dorp bij de Aldi
Mooie winkel geworden. De laatste keer dat ik daar was was nog in die andere
t jaar is het wel het toppuntquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee het is wel allemaal behelpen nu he
Maar er staat mij iets bij van vorige jaar dat er ook veel verveling was?
Ja maar ik was met de kleine, die in de auto past, daar kan ik over het algemeen wel overal goed inquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja mooi is hij hè!
En lekker ruim
Voor jou met je scoot wel fijn denk ik
Dit mag hier jij bent niet op de streamsquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:19 schreef Ireth het volgende:
Ondertussen heb ik gekookt, gegeten én afgewassen en zitten ze daar nog steeds te wachten op sushi
Ik heb me het lazarus lopen zoeken naar deze reactie!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit mag hier jij bent niet op de streams
Ja ik zag het achteraf, las alleen dat van jou en toen ik het hier plaatste zag ik dat ik iets te voorbarig was geweest. Mijn excuusquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb me het lazarus lopen zoeken naar deze reactie!![]()
Begon al aan mezelf te twijfelen![]()
Maarre... nee ik ben niet op streams maar hunnie wel en mijn reactie ging over het lange wachten van hen
Geeft nietquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zag het achteraf, las alleen dat van jou en toen ik het hier plaatste zag ik dat ik iets te voorbarig was geweest. Mijn excuus
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geeft nietben allang blij dat ik niet seniel wordt en het daadwerkelijk getypt had
Hier hoeft het ook niet alleen over BB te gaanquote:Op zondag 23 februari 2025 02:40 schreef KinKiJan het volgende:
Net Tribute gekeken, lach me kapot om Spike. Wel grappig dat ie die 25 jaar regelmatig aanhaalt en een vorige keer hun optreden destijds op Lowlands. Ik was daar bij en toen waren ze nog niet zo bekend; mensen gebruikte dat optreden toen gewoon als relatief rustige tent om even hun broodjes te eten tijdens de lunch. Wie doet dat nou!?![]()
Jammer dat die Guus Meeuwis net wat meer punten had dan Kate!, die vond ik onverdiend naar huis gestuurd. Maar goffer de concurrentie was verder wel groot; AC/DC knalde weer van dat podium en ook Tom Jones, Lou Rawls en Bruno Mars waren echt goed! Adele is geen Adele, dat kan eigenlijk ook niet, maar eerder won Queen, en Freddy is ook niet te evenaren, vind haar geen winnaar, maar wel erg goed.
Verder geen zak met BB te maken, maar het blijft een leuk programma
Morguhquote:
Ja dat was het ook, later is er over heen getatoeerdquote:Op zondag 23 februari 2025 10:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het zag er uit als een plakplaatje
Groot gelijk, we hebben lang genoeg binnen gezeten.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het was lekker vliegweer vanmiddag. BB kon wel even zonder me![]()
[ afbeelding ]
Als dat toch had gemogen, dan was ik graag eens vanuit Brabant naar Amsterdam gereden met mijn droontje om boven die hut gaan hangen voor wat mooie plaatjes op Fok!quote:Op zondag 23 februari 2025 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk, we hebben lang genoeg binnen gezeten.
Kan je niet eens boven het BB huis gaan vliegen, of mag dat niet
Jammer he, ja die vliegtuigjes hoeven van mij ook niet hoorquote:Op zondag 23 februari 2025 19:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als dat toch had gemogen, dan was ik graag eens vanuit Brabant naar Amsterdam gereden met mijn droontje om boven die hut gaan hangen voor wat mooie plaatjes op Fok!
Dan had je hem wel heul strak zitten 🤣🤣🤣quote:Op zondag 23 februari 2025 21:23 schreef Ireth het volgende:
Al die gasten daar betalen grof geld voor botox. Ik heb vanmorgen gewoon een hoge staart strak in mijn haar getrokken.
Trek net het elastiek er uit en voel gewoon mijn wangen zakken
quote:Op zondag 23 februari 2025 21:23 schreef Ireth het volgende:
Al die gasten daar betalen grof geld voor botox. Ik heb vanmorgen gewoon een hoge staart strak in mijn haar getrokken.
Trek net het elastiek er uit en voel gewoon mijn wangen zakken
quote:Op maandag 24 februari 2025 08:33 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen all...![]()
Wow @:Dotteke De F*ckulteit is echt een goeie serie... maar ook wel heftig..
Oei ja dat is jammer zal je altijd zien... volg je ook geen BB dan?quote:Op maandag 24 februari 2025 08:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]ik ben net door mijn videoland abo heen en dan komt die serie... beetje balen
Nee... in het begin wel. Alleen kwam er heel slecht in. En zat me te vervelen bij het kijken naar mensen die zich verveelden. Dat ik dan vergat dat de livestreams op stonden.quote:Op maandag 24 februari 2025 09:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oei ja dat is jammer zal je altijd zien... volg je ook geen BB dan?
Die staat ook op mijn lijstje!quote:Op maandag 24 februari 2025 08:33 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen all...![]()
Wow @:Dotteke De F*ckulteit is echt een goeie serie... maar ook wel heftig..
Nou dat ben je niet de enige in hoor... ik heb precies hetzelfde moet wel zeggen dat er iets meer reuring is de laatste tijd dus dan kijk ik iets meer... maar vandaag staan de streams weer uit...quote:Op maandag 24 februari 2025 09:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee... in het begin wel. Alleen kwam er heel slecht in. En zat me te vervelen bij het kijken naar mensen die zich verveelden. Dat ik dan vergat dat de livestreams op stonden.
Dus eigenlijk hoor ik hier nu niet meer thuis
Het staat hier ook vaak aan als levend behang...quote:Op maandag 24 februari 2025 10:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat ben je niet de enige in hoor... ik heb precies hetzelfde moet wel zeggen dat er iets meer reuring is de laatste tijd dus dan kijk ik iets meer... maar vandaag staan de streams weer uit...![]()
Tuurlijk hoor je hier wel thuis gekkie...🤗... het hoeft hier toch niet over BB te gaan.. dus lekker kleppen hier hoor..
Ik vind het echt een superserie jammer dat het maar 6 afleveringen zijn..quote:Op maandag 24 februari 2025 10:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die staat ook op mijn lijstje!
"Onopgelost" met Georgina Verbaan is trouwens ook een goede serie!
Ik heb ze gewoon vaak uit, nog nooit vertoont haha.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het staat hier ook vaak aan als levend behang...
Ik hoor het, maar luister amper. Komt ook omdat de helft onverstaanbaar is
* Kodiak100 gaat pannenkoeken bakken voor lunchquote:Op maandag 24 februari 2025 12:37 schreef Kissingbird het volgende:
Ziet er TOP uit![]()
zou eten![]()
met kaneel / suiker![]()
hoor dat ze het met pindakaas willen eten
Vind ik geen gek ideequote:Op maandag 24 februari 2025 12:39 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
* Kodiak100 gaat pannenkoeken bakken voor lunch
Ik heb net 2 warme koffiebroodjes naar binnen geschoven..quote:Op maandag 24 februari 2025 12:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vind ik geen gek idee
ook wel zin in!!!
kijken wat die 2 hier voor een ontbijt willen.. zijn net wakker![]()
croissantjes of pannenkoek
Hmm dat is ook lekker!quote:Op maandag 24 februari 2025 13:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb net 2 warme koffiebroodjes naar binnen geschoven..
Jij weet wel wat lekker isquote:Op maandag 24 februari 2025 13:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb net 2 warme koffiebroodjes naar binnen geschoven..
Ze zei dat ze op vakantie ging en heel lang wegbleefquote:Op maandag 24 februari 2025 17:47 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze was live gisteravond geloof ik ,en kreeg er allemaal vragen over. Zelf vertrekt ze begin april voor onbepaalde tijd naar buitenland. Zij is gewend dit zo te doen, op deze manier verkoopt ze haar kleding..tja..it Sells, zullen we maar zeggen
Het lijkt wel of ze allemaal uit de kaartebak komenquote:Op maandag 24 februari 2025 17:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was EJVJL eigenlijk, en een beetje De Bondgenoten nu, al zitten er daar ook veel kaartenbak typetjes in de laatste tijd.
Zijn vooral veel aannames die gedaan worden door SMquote:Op maandag 24 februari 2025 17:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is alweer een heel ander meer logisch verhaal .,.vrij weinig aan de hand dus dan
Geloof me , ook daar zal commentaar op komenquote:Op maandag 24 februari 2025 17:49 schreef czvt het volgende:
[..]
Misschien een volgende BB met volwassenen?
Dat zou lachen zijn, wil ik beleven, verpleegsters die smorgens steunkousen komen aandoen enzoquote:
Dat zei ze 4 week geleden ook al hoorquote:Op maandag 24 februari 2025 17:52 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee ze heeft wel aangegeven dat het wat haar betreft wel klaar is.
Dat komt ook omdat de 1e BB met oudere bewoners wasquote:Op maandag 24 februari 2025 17:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is het ook, als je dit vergelijkt met de eerste series Big Brother, is het behoorlijk kinderachtig geworden.
ik vind die deborah maar een aandachtszoekerquote:Op maandag 24 februari 2025 17:53 schreef Silves het volgende:
[..]
Tja een al sm gedoe, maar eerlijk je vriendje in melena in haar kont kruipen, zou ik ook niet kunnen zien..blijf haar pamperen en zijn hand boven haar kroon houden..maarja dit is alles voor de duimpjes op SM, gelukkig mijn relatie niet.
Ik denk toch dat BB meer kijkers trekt met deze leeftijd, anders deden ze het niet zoquote:Op maandag 24 februari 2025 17:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja niet met die over het paard getilde puistenpubers
Help me out? wie zijn tiny en louquote:Op maandag 24 februari 2025 17:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was wel heel slecht gecast. Gooi er maar een paar figuren in zoals Tiny en Lou
ik heb het ook gezien ze wilde naar meerdere landen hoorquote:Op maandag 24 februari 2025 17:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
One way ticket.....to thailand toch.....ben benieuwd wanneer ze weer thuis is......
Geen idee. Is daar wel eens een onderzoek naar geweest?quote:Op maandag 24 februari 2025 18:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik denk toch dat BB meer kijkers trekt met deze leeftijd, anders deden ze het niet zo
Ze vertelde dat haar relatie met Mattie al 4 x uitgeweest wasquote:Op maandag 24 februari 2025 18:00 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik heb wel het idee dat hij gevoelens heeft voor Milena.Hij behandelt/benaderd haar wel op een andere manier dan de andere dames. Ik zou het iig niet erg leuk vinden om daar naar te moeten kijken als partner
Volgens mij niet maar zegt wel wat dat ze telkens jonger wordenquote:Op maandag 24 februari 2025 18:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee. Is daar wel eens een onderzoek naar geweest?
Ik ook niet, ik zie echt niets tussen Milena en Mattiequote:Op maandag 24 februari 2025 18:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gezien , ik zie het ook niet..
Ik dacht dat ze zei dat ze vierenhalf jaar samen warenquote:Op maandag 24 februari 2025 18:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze vertelde dat haar relatie met Mattie al 4 x uitgeweest was
Knipperlichtrelatie dusquote:Op maandag 24 februari 2025 18:13 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze zei dat ze vierenhalf jaar samen waren
quote:Op maandag 24 februari 2025 18:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
Help me out? wie zijn tiny en lou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
quote:Op maandag 24 februari 2025 18:14 schreef mazaru het volgende:
[..]ahhhh bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Zoals kitty roze pak zeg maarquote:Op maandag 24 februari 2025 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Gewoon volwassen mensen en niet allemaal van die wannabee youtubers die alleen maar denken aan het aantal volgers op Instagram
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |