Onderin je wachtwoord invoeren, en dan op die button eronder klikken (waarop staat 'Voer je wachtwoord hierboven in')quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:01 schreef Joyce-43 het volgende:
klein vraagje als je iets in je profiel veranderd hoe sla je dat op dan? zoals de ondertitel
dank je wel, heb daar over heen gelezen dusquote:Op donderdag 13 februari 2025 07:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Onderin je wachtwoord invoeren, en dan op die button eronder klikken (waarop staat 'Voer je wachtwoord hierboven in')
[ afbeelding ]
Hey Gunther, je moet je even aanmelden blijkbaar.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:38 schreef odie22 het volgende:
waarom kan ik nooit de polls vinden op fb of insta
ik word geen lid van salarquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hey Gunther, je moet je even aanmelden blijkbaar.
[ x ]
ik negeer dat wijselijkquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Je had wel meegekregen waarom ik je Gunther noemde
Vanmorgen kregen ze kaartjes.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:58 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik zal hem wel niet begrepen hebben, no worries
ja dat denk ik ookquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vanmorgen kregen ze kaartjes.
Ene Gunther van Duffelen had en Milena een kaartje gestuurd en Sharice.
Toen zei ik, hey dan weten nu de echte naam van Odie.
Je had er bij moeten zijn zullen we dan maar zeggen
Salarquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hey Gunther, je moet je even aanmelden blijkbaar.
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |