Het is geluktquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En ook niet bij je settings? Zie post 151?
wie kan me helpen ik kan het niet vindenquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:37 schreef Joyce-43 het volgende:
heb nog een vraagje, waar kan ik het topic vinden waar uitgelegd word hoe die zwarte waas weg te krijgen bij Gyazo?
Morguh Frummiequote:Op vrijdag 21 februari 2025 06:54 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen all...![]()
Daar is ze weer..
@Ebinas misschienquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:37 schreef Joyce-43 het volgende:
heb nog een vraagje, waar kan ik het topic vinden waar uitgelegd word hoe die zwarte waas weg te krijgen bij Gyazo?
Begint vandaag een nieuwe Nederlandse serie op Videoland, ben jij die al aan het kijken?quote:
Morguhquote:
Oooh nee, ik weet nog van niks, niet gezien...oo ga straks wel even kijken...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Begint vandaag een nieuwe Nederlandse serie op Videoland, ben jij die al aan het kijken?
The F*ckulteit: de harde wereld van de advocatuurquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh nee, ik weet nog van niks, niet gezien...oo ga straks wel even kijken...
Thnx voor de tip..
Ooh dat heb ik voorbij zien komen.... ik dacht dat het een ducu was...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
The F*ckulteit: de harde wereld van de advocatuur
Nee volgens mij niet. Nu twijfel ik, ga even kijkenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat heb ik voorbij zien komen.... ik dacht dat het een ducu was...
Daar hou ik wel van... dan ga ik die zeker kijken... thnx voor het kijken..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:56 schreef Dotteke het volgende:
Nee, is een drama thriller
Bekijk deze YouTube-video
Ik ga hem ook kijken denk na bbquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Daar hou ik wel van... dan ga ik die zeker kijken... thnx voor het kijken..
O niet gezien en ook geen dieequote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:42 schreef Frummelie het volgende:
@:Dotteke wat is dat rode dingetje ineens voor m'n naam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |