Het is geluktquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En ook niet bij je settings? Zie post 151?
wie kan me helpen ik kan het niet vindenquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:37 schreef Joyce-43 het volgende:
heb nog een vraagje, waar kan ik het topic vinden waar uitgelegd word hoe die zwarte waas weg te krijgen bij Gyazo?
Morguh Frummiequote:Op vrijdag 21 februari 2025 06:54 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen all...![]()
Daar is ze weer..
@Ebinas misschienquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:37 schreef Joyce-43 het volgende:
heb nog een vraagje, waar kan ik het topic vinden waar uitgelegd word hoe die zwarte waas weg te krijgen bij Gyazo?
Begint vandaag een nieuwe Nederlandse serie op Videoland, ben jij die al aan het kijken?quote:
Morguhquote:
Oooh nee, ik weet nog van niks, niet gezien...oo ga straks wel even kijken...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Begint vandaag een nieuwe Nederlandse serie op Videoland, ben jij die al aan het kijken?
The F*ckulteit: de harde wereld van de advocatuurquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh nee, ik weet nog van niks, niet gezien...oo ga straks wel even kijken...
Thnx voor de tip..
Ooh dat heb ik voorbij zien komen.... ik dacht dat het een ducu was...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
The F*ckulteit: de harde wereld van de advocatuur
Nee volgens mij niet. Nu twijfel ik, ga even kijkenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat heb ik voorbij zien komen.... ik dacht dat het een ducu was...
Daar hou ik wel van... dan ga ik die zeker kijken... thnx voor het kijken..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:56 schreef Dotteke het volgende:
Nee, is een drama thriller
Bekijk deze YouTube-video
Ik ga hem ook kijken denk na bbquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Daar hou ik wel van... dan ga ik die zeker kijken... thnx voor het kijken..
O niet gezien en ook geen dieequote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:42 schreef Frummelie het volgende:
@:Dotteke wat is dat rode dingetje ineens voor m'n naam?
Hi snap ik... dan heb je wel iets anders te doen...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O niet gezien en ook geen diee
Had kleindochter op bezoek dan zit ik bijna niet op internet
In FireFox: Instellingen > Algemeen: Hardwareversnelling gebruiken indien beschikbaar: Uitzettenquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wie kan me helpen ik kan het niet vinden
ik werk in Firefox en heb net gekeken maar die staat uitgevinkt, maar heb wel die zwarte waas erg raar danquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
In FireFox: Instellingen > Algemeen: Hardwareversnelling gebruiken indien beschikbaar: Uitzetten
[ afbeelding ]
In Chrome: Instellingen > Systeem : Grafische versnelling gebruiken indien beschikbaar ? Uitzetten
[ afbeelding ]
En in dit topic?: BB / Problemen met de streamsquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik werk in Firefox en heb net gekeken maar die staat uitgevinkt, maar heb wel die zwarte waas erg raar dan
quote:Op zondag 5 januari 2025 13:20 schreef KinKiJan het volgende:
Als je je muis over het beeld beweegt op videoland, wordt het beeld wat donkerder.
Dit is vervelend bij het maken van gifjes etc.
Door de volgende regel (zonder de eerste 1) in je adbocker te zetten, stop je het donkere scherm
Deze zet je bij 'My Filters' of iets soortgelijks.
[ code verwijderd ]
Voor degene die afleveringen via NLZiet kijkt en daar ook van de donkere overlay af wil:
[ code verwijderd ]
Bij mij werkt het nu, maar verder heb ik er de ballen verstand van, dus als het bij jou niet werkt kan ik je helaas niet helpen.
edit: Bij mij ziet het er dan zo uit:
[ afbeelding ]
Ik denk ook over 2 weekquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Deadline om dingen in te sturen is 27/2, dus denk de week erop pas.
Dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:54 schreef -river- het volgende:
Volgende week is de fan week wat zal Jordy blij zijn.
sowieso iets opsturen kost heel veel geld, wie gaat dat doenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:04 schreef Droopie het volgende:
Jongens, wie heeft zijn bezem al opgestuurd naar het BB huis om te laten pimpen door Milena?
Mijn vriezer sturen vind ik een beetje overdreven.
Daar moet je niet te veel op rekenenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:07 schreef Kinga het volgende:
[..]
Noooooooooo... krijgt ie toch zijn fanmail, UGH.
Heel veel mensen, en desnoods breng je het.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
sowieso iets opsturen kost heel veel geld, wie gaat dat doen
Als je echt fan bent, dan denk ik van wel, heb op FB al heel wat vogelhuisjes van 25 euro voorbij zien komen met een stickertje van de bewoners erop, hoe gek ben je.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heel veel mensen, en desnoods breng je het.
Eerder vraag ik mij af of er mensen zijn die een vaas geschilderd willen hebben van een Elsa ofzo.
Een vogelhuisje zie ik de humor nog wel van in.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als je echt fan bent, dan denk ik van wel, heb op FB al heel wat vogelhuisjes van 25 euro voorbij zien komen met een stickertje van de bewoners erop, hoe gek ben je.
Goedkope extensions zie je ook meteen dat het nep is, het valt heel anders, als je dan wat wilt, moet je ook durven investeren.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ashley had matten die Karen innaaide .. De extensions van Jane zijn niet goedkoop volgens mij
En reken maar dat Jane geen goedkope extensions heeftquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
Goedkope extensions zie je ook meteen dat het nep is, het valt heel anders, als je dan wat wilt, moet je ook durven investeren.
klopt, ze glanzen ook gewoon net als echt haar, en zien er prachtig uitquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En reken maar dat Jane geen goedkope extensions heeft
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
klopt, ze glanzen ook gewoon net als echt haar, en zien er prachtig uit
Ik twijfel bij Jane of het echt of nep is, ik kan het bij haar niet ontdekkenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
Goedkope extensions zie je ook meteen dat het nep is, het valt heel anders, als je dan wat wilt, moet je ook durven investeren.
ja zo leuk , nog een bigbrother babyquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:24 schreef Joyce-43 het volgende:
even tussendoor
al bekend hier dat Jill weer zwanger is![]()
wooow, ja tik tok leeft enorm bij jongerenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:51 schreef ledn81 het volgende:
mijn TikTok account had gister meer 'kijkcijfers' dan de tv uitzendingen zie ik nu
Vooral door de fitties van Jane en Jordy
Maargoed dat was even 1 dag DRAMA
Verder was het redelijk saai vooralsnog dit seizoen
TikTok is fijn platform ervoor idd.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
wooow, ja tik tok leeft enorm bij jongeren
Ben je een oud bewoner, RLS ster of gewoon fan die het leuk vind om de social media te doen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:51 schreef ledn81 het volgende:
mijn TikTok account had gister meer 'kijkcijfers' dan de tv uitzendingen zie ik nu![]()
Vooral door de fitties van Jane en Jordy![]()
Maargoed dat was even 1 dag DRAMA![]()
Verder was het redelijk saai vooralsnog dit seizoen
Gewoon fan en werk in IT. Gebruik het om ervaring op te doen met social media en wat dingen te proberen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ben je een oud bewoner, RLS ster of gewoon fan die het leuk vind om de social media te doen.
Want je doet het goed en beter nog, leuk
Mijn waardering vaker uitgesproken, maar bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |