Goeie @Dotteke Thnx dat kan wel eens geinig zijn...Waldemar Torenstra doet mee...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:07 schreef Dotteke het volgende:
@:Frummelie weer wat nieuws om te gaan volgen
RLS / [videoland] Shaolin Heroes #1
Mooi man is dat he Juvatquote:Op zaterdag 15 februari 2025 04:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goeie @:Dotteke Thnx dat kan wel eens geinig zijn...Waldemar Torenstra doet mee...en Juvat Westendorp..
...
Ik heb momenteel weinig tijd om iets te kijken.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 04:23 schreef Frummelie het volgende:
Ik zit nog steeds te bingen in Boer zoekt vrouw Australië... zo leuk..
Wat heb je voor leuke plannen/quote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo
Vandaag beloofd een leuke dag te worden
Haakclubje en videobellen met een vriendinquote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat heb je voor leuke plannen/
ik heb vandaag de verjaardag van mijn kleindochter, alweer drie
Gisteren was je jarig, ben ik ook even geweest. Maar vandaag viert ze het
O gezellig lekker genietenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haakclubje en videobellen met een vriendin
En even boodschapjes halen. Al is dat gewoon een moetje
Gefeliciteerd met de grote kleine meidwas het gezellig?
Morguh, weer helemaal opgeknapt?quote:
Zo goed als nog wat hoesten en snotteren.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh, weer helemaal opgeknapt?
Fijn!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gezellig lekker genieten
Dank je, ja met de kleinkinderen is het altijd gezellig natuurlijk
Gelukkig maar. Succes met het laatste restje ziekquote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zo goed als nog wat hoesten en snotteren.
Gelukkig kan je het later allemaal terugkijken als het goed is...quote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb momenteel weinig tijd om iets te kijken.
Ik heb 6 kleinkinderen, de oudste is 27, ook nog een van 21 een van 15 een van 9 een van 6 en de jongste is 3quote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fijn!
Blijf het grappig vinden dat je al oma bent. Denk altijd dat iedereen op Fok even oud is als ik ben
[..]
Gelukkig maar. Succes met het laatste restje ziek
Ja of gewoon skippen zo belangrijk is het allemaal nietquote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Gelukkig kan je het later allemaal terugkijken als het goed is...
Gefeliciteerd met je kleine meis 🤗 heel veel plezier strakjes...🥳 🎊 🎉 🎂quote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat heb je voor leuke plannen/
ik heb vandaag de verjaardag van mijn kleindochter, alweer drie
Gisteren was je jarig, ben ik ook even geweest. Maar vandaag viert ze het
Ja dat kan ook natuurlijk haha... nee niet belangrijk maar wel geinig om naar te kijken...quote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja of gewoon skippen zo belangrijk is het allemaal niet
Ja... je komt gewoon jong over hierquote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb 6 kleinkinderen, de oudste is 27, ook nog een van 21 een van 15 een van 9 een van 6 en de jongste is 3
Dank uquote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je kleine meis 🤗 heel veel plezier strakjes...🥳 🎊 🎉 🎂
Er is zoveel te zien en er komt steeds wat bijquote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat kan ook natuurlijk haha... nee niet belangrijk maar wel geinig om naar te kijken...
Dank je, gelukkigniet als een ouwe taart die achter de geranuims zitquote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... je komt gewoon jong over hier![]()
![]()
Jonge mensen kunnen ook van geraniums houdenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank u
[..]
Er is zoveel te zien en er komt steeds wat bij
[..]
Dank je, gelukkigniet als een ouwe taart die achter de geranuims zit
Leeftijd is ook maar een getal tochquote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jonge mensen kunnen ook van geraniums houdenTrouwens, ik ben niet jong meer
Ik kende die uitdrukking enkel van de weegschaalquote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leeftijd is ook maar een getal toch
Morguhquote:
Morguhquote:
Maar ja dat verhaal over het geld gebruiken voor haar kiendjes is ookquote:Op zondag 16 februari 2025 12:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Milena is duidelijk de favo van dit seizoen en dat merk je ook echt. Ze kan niet veel kwaad doen bij ze.
Wel met streams, anders vind ik er niets aanquote:Op zondag 16 februari 2025 14:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zou zeggen 10K de man en moven maandag een nieuwe flopshow op het BB tijdstip die nog een herhaling kan gebruiken
quote:Op zondag 16 februari 2025 17:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik stel trouwens voor dat een Fokker sturen als vervanger van Eva @:Kissingbird wil graag.
Oké deal neem je @greysbones ook meequote:Op zondag 16 februari 2025 17:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Alleen als jij meegaat in de plek van David S
![]()
Gezellig
Ja de tv laat meer zien dan de streamsquote:Op zondag 16 februari 2025 16:24 schreef 5thencounter het volgende:
Morgen maar weer TV kijken waar ze ongetwijfeld uitgebreidt de Exit van Eva moeten showen, intussen zijn de SL's op de streams onacceptabel geworden..
En De Grote Rooie Knop schijnt al even defect te zijn als de Papagaai
quote:
Morguhquote:Op maandag 17 februari 2025 08:49 schreef Jockari het volgende:
Goedemorgen !
[ afbeelding ]
Frisjes in de Antwerpse Kempen
[ afbeelding ]
Hey moeraskat. Het is rustig in de scquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |