Jane heeft het allemaal erg onderschat en begint op een wrak te lijken.. duurt niet lang meer voordat ze er helemaal doorheen zit.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:46 schreef Hznootje het volgende:
Ik denk dat ze Jane veel te veel credit geven. Het valt Jane allemaal veel zwaarder dan ze dacht vermoed ik. En als ze beslissingen moet nemen dan schiet ze volledig in een shutdown
Hij heeft David ook zwart lopen maken bij Jordy na die challenge met dat surfboardquote:Op zondag 16 februari 2025 12:51 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien luistert hij wel, slaat het op en gaat gewoon zijn eigen gang.
Tegen Milena ingaan heeft denk ik averechts effect
mattie speelt het spel op zijn manier, glibbert overal tussendoor, stookt op een subtiele manier, maar jaagt eigenlijk niemand tegen zich in het harnas.
En met een beetje hulp van de FEBO...quote:Op zondag 16 februari 2025 12:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Slimme Milena hoor.. zij speelt het spelletje nog het beste. Op een gehaaide manier een aantal mensen om haar heen verzamelen en dan tussen neus en lippen door ze om haar vingers binden en ze lopen bijna slaafs achter haar aan. Mattheus en Sharice volgen haar in alles en vangen de klappen op en Milena zelf glipt zo ongezien overal tussendoor naar de finale Gehaaide tanteZij heeft tot nu toe ook het meeste gekregen en voor elkaar gekregen.
Dat dusquote:Op zondag 16 februari 2025 12:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Milena en Jordy zijn echt het minst te vertrouwen van allemaal. Dat zijn ook de mensen die het meest over anderen lopen te lullen. Dit keer kan Sharice de schuld eens niet krijgen. Die moet gewoon bij die toxic figureren wegblijven.
ja, dat dus, stoken op een stiekeme, niet opvallende manierquote:Op zondag 16 februari 2025 12:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft David ook zwart lopen maken bij Jordy na die challenge met dat surfboard
Zelfs met streams op postzegel formaat kijk ik tegen dat porum aanquote:Op zondag 16 februari 2025 12:53 schreef spapaars het volgende:
Sinds hij is vertrokken heb ik nog niet eerder zoveel Jeffrey met z'n porem op de streams gezien.
Mattheus vangt geen klappen op hoor. Die zorgt er wel voor dat anderen de klappen opvangen van zijn opstokerij. Sharice is wel zwaar de lul door Milena. Die krijgt overal de schuld van terwijl Milena het loopt op te stokenquote:Op zondag 16 februari 2025 12:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Slimme Milena hoor.. zij speelt het spelletje nog het beste. Op een gehaaide manier een aantal mensen om haar heen verzamelen en dan tussen neus en lippen door ze om haar vingers binden en ze lopen bijna slaafs achter haar aan. Mattheus en Sharice volgen haar in alles en vangen de klappen op en Milena zelf glipt zo ongezien overal tussendoor naar de finale Gehaaide tanteZij heeft tot nu toe ook het meeste gekregen en voor elkaar gekregen.
quote:Op zondag 16 februari 2025 12:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zelfs met streams op postzegel formaat kijk ik tegen dat porum aan
Sharice zelf vind ik ook geen onschuldig engeltje hoorquote:Op zondag 16 februari 2025 12:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mattheus vangt geen klappen op hoor. Die zorgt er wel voor dat anderen de klappen opvangen van zijn opstokerij. Sharice is wel zwaar de lul door Milena. Die krijgt overal de schuld van terwijl Milena het loopt op te stoken
Milena is duidelijk de favo van dit seizoen en dat merk je ook echt. Ze kan niet veel kwaad doen bij ze.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En met een beetje hulp van de FEBO...
ze doet ook niet veel kwaad richting BBquote:Op zondag 16 februari 2025 12:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Milena is duidelijk de favo van dit seizoen en dat merk je ook echt. Ze kan niet veel kwaad doen bij ze.
Luisteren is 1 ding, maar zelf ook dingen /roddels verspreiden over een persoon is toch iets anders vind ik.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:51 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien luistert hij wel, slaat het op en gaat gewoon zijn eigen gang.
Tegen Milena ingaan heeft denk ik averechts effect
mattie speelt het spel op zijn manier, glibbert overal tussendoor, stookt op een subtiele manier, maar jaagt eigenlijk niemand tegen zich in het harnas.
Pootje die het niet naar zijn zin heeft. Jane die er al lang spijt van heeft maar niet durft te zeggen....Sharice die alleen daar voor Milena zit...Kaenu.Jordy Axel Elsa en jolien. Wat houden we over.....quote:Op zondag 16 februari 2025 12:53 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, dat dus, stoken op een stiekeme, niet opvallende manier
ik ben hem eigenlijk wel zat nu.
Mattie is er net vanaf en had heleboel fans.....quote:Op zondag 16 februari 2025 13:00 schreef Thorelf het volgende:
Volgende week Mattie Milena en Elsa op de bank...
ik ben ook Jane fan ( en Axel )quote:Op zondag 16 februari 2025 13:00 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Luisteren is 1 ding, maar zelf ook dingen /roddels verspreiden over een persoon is toch iets anders vind ik.
Een beetje mee lullen , wat hij bij iedereen doet .
Maar zo op die manier over Jane dat snap ik niet helemaal eigenlijk.
Ik kijk beetje door roze bril want ben wel Jane fan.
Ik vind sharice ronduit creepy zoals ze zich op Milena gooit en haar probeert te sturen. Brrrrrr, en haar uiterlijk zit ook niet mee.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Sharice zelf vind ik ook geen onschuldig engeltje hoor
Slap gedoe..mannetje zonder ruggengraatquote:Op zondag 16 februari 2025 13:00 schreef Roxiebb het volgende:
Mattie is zich aan het keren tegen Jane omdat ze hem op de vingers heeft getikt ivm zijn te intieme omgang met milena. Hij heeft ook al diverse scenario’s wanneer hij uit het huis gaat, zoals voor langere tijd naar Brazilië op vakantie gaan wanneer blijkt dat zijn vriendin Deb hem niet meer moet.
Milena doet precies hetzelfde...alleen achter sharice haar rug niet...en die heeft haar uiterlijk meequote:Op zondag 16 februari 2025 13:03 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Ik vind sharice ronduit creepy zoals ze zich op Milena gooit en haar probeert te sturen. Brrrrrr, en haar uiterlijk zit ook niet mee.
Ja idd. Ik heb gisteren Jordy wel tegen Matti horen zeggen"Ik heb milena wijsgemaakt dat ik wil dat de OG groep overblijft. En toen zei mattie"goed gedaan. Dus wat nu echt is en wat fake vind ik heel moeilijk in deze.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
En als Mattheus straks met Jane staat dan gaat hij daar weer in mee en dan hetzelfde bij Elsa. De mening van Mattheus over de mensen in dat huis is afhankelijk van de persoon waar hij mee praat.
Maar Jane doet dat bij de vrouwen.....geen idee bij welke groepje ze nu hoort....enkel dat ze Bij elsa is.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:02 schreef Verida het volgende:
[..]
ik ben ook Jane fan ( en Axel )
maar het is denk ik zijn manier van het spel spelen. Nu helemaal achter Jane gaan staan of haar verdedigen zou hem alleen maar verdacht maken bij dat groepje
hij lult inderdaad met iedereen mee een misschien is hij alleen af en toe bij Jane oprecht, weet ik niet. Maar het is met zijn meelullen absoluut niet mijn favoriet. Ik vind hem redelijk achterbaks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |