ja dusquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:19 schreef Luna68 het volgende:
Jordy zit in de ‘Kiki-modus’, is het besmettelijk??
Het is gewoon wat je kan verwachten bij BBquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:18 schreef Joyce-43 het volgende:
hij vertelt al 6 weken lang elke dag dat hij uit kijkt naar valentijn in BB, en dan zo afgeserveerd worden is wel ook cru
Hij keek er al naar uit voordat BB begon.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:18 schreef Joyce-43 het volgende:
hij vertelt al 6 weken lang elke dag dat hij uit kijkt naar valentijn in BB, en dan zo afgeserveerd worden is wel ook cru
Denk dat het bedrijf failliet is, die hebben een aanzienlijke omzetverlies ten opzichte van vorig jaar.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:17 schreef Verity het volgende:
Jordy heeft een vliegtuigje nodig, dan zal hij wel vast niet meer veel aan de kaarten denken.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:19 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is gewoon wat je kan verwachten bij BB
Hij had z'n post kunnen nemen maar koos er zelf voor om verder te spelen. Beetje eigen schuld vind ikquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:18 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik had zoiets ook gelezen, dat ze failliet zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:19 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Denk dat het bedrijf failliet is, die hebben een aanzienlijke omzetverlies ten opzichte van vorig jaar.
T is geen ponykamp!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:18 schreef Joyce-43 het volgende:
Is ook zo, het is echt geen leuke kant, maar voor de velen die niets hebben gekregen vind ik het sneu, net als voor Jolien, Jane, Axel, Pootje, en de anderen die niets hebben gekregenquote:
die hebben gegokt en verlorenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is ook zo, het is echt geen leuke kant, maar voor de velen die niets hebben gekregen vind ik het sneu, net als voor Jolien, Jane, Axel, Pootje, en de anderen die niets hebben gekregen
Van Bunte aviation is echt niet failliet. Maar ik geloof dat het dit jaar niet zo leeftquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:20 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik had zoiets ook gelezen, dat ze failliet zijn.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:22 schreef mazaru het volgende:
Tijd dat BB een filmpje laat zien aan Jordy.
Hey Jordy, dat gedram heeft het volgenden opgeleverd voor je
[ afbeelding ]
gemeenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:22 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:22 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
ik vraag me af of BB wel meewerkt dit jaarquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:22 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Van Bunte aviation is echt niet failliet. Maar ik geloof dat het dit jaar niet zo leeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |