Nou ja zeg, als ik een joetje kreeg voor iedereen die van de week lagen te slapen, dan kon ik een week op vakantie naar Santoriniquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien het is verboden overdag te slaprn
Tja, ze heten niet allemaal Milenaquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou ja zeg, als ik een joetje kreeg voor iedereen die van de week lagen te slapen, dan kon ik een week op vakantie naar Santorini
Is dit 1 van de gezichten van Jane?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:44 schreef 5thencounter het volgende:
Van Prinsesje No3 naar Queen of Sheba .. als dát nix oplevert( gaat ze HuillieHuillie doen
![]()
)
[ afbeelding ]
Dan mag jij fijn naar liggende bewoners kijken.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:45 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik ben blij als hij ligt want als hij ‘leeft’ is hij mega irritant.
Ik denk dat dit wel het max haalbare is uit haar garderobequote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is dit 1 van de gezichten van Jane?
Wat make up kan doen
En hij weet dat hij mensen irriteert. Hij doet het er gewoon om.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:52 schreef Ireth het volgende:
Jordy is nu die irritante, eeuwig vrijgezelle oom die je op elke bruiloft,verjaardag, begrafenis en/of crematie wanhopig probeert te vermijden
Hij slaat vanzelf af als ze gaar zijnquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:25 schreef kater1 het volgende:
Moet iemand niet eens kijken naar de sauna met de jongens?
Mattie en Ikkie liggen ook al meer dan een uur te slapen. Ikkie is ziek begreep ikquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja, ze heten niet allemaal Milena
Dat is Jane met haar eigen kleding en make upquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:34 schreef mario390 het volgende:
hebben ze en nieuwe indisc h e bewohnerin?
En ze zien uw beenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:36 schreef 5thencounter het volgende:
Majesteit..Uwe kleedje wordt vies...![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |