Geen idee wat Glory is maar ik hoop iets anders dan wat ik eerst dachtquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:31 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ik dacht dat ik perongeluk op Glory had geklikt op Videoland, maar het is Jordy
Dimitri persiflage. Nu nog ontbloot bovenlijf.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:31 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ik dacht dat ik perongeluk op Glory had geklikt op Videoland, maar het is Jordy
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen idee wat Glory is maar ik hoop iets anders dan wat ik eerst dacht
Via mobiel zie je die ook.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit irritante beeld wat al een week bovenaan staat, maar jij kijkt via je mobiel dus dan zal je dat wel niet hebben
Ik zie en luister nog liever naar Jordy die een beetje overdreven doet.quote:
Dit is de hofnarquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:37 schreef 5thencounter het volgende:
Is het weer verveelde Gimmick-Time of verwachten ze op TV te komen?![]()
[ afbeelding ]
Ja klopt, herken het nu. Maar mijn mobiel ligt zo dat ik het op zijn kant zie, dus lees het eigenlijk nooit, klik gelijk op de streams..quote:
MMA gevechtenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen idee wat Glory is maar ik hoop iets anders dan wat ik eerst dacht
Ik ben blij als hij ligt want als hij ‘leeft’ is hij mega irritant.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:38 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik zie en luister nog liever naar Jordy die een beetje overdreven doet.dan naar Pootje die alleen maar languit ligt of een Axel die alleen maar patience speelt aan tafel.
Hijs weer overeindquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:45 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik ben blij als hij ligt want als hij ‘leeft’ is hij mega irritant.
En dat zonder alcohol ?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:52 schreef Ireth het volgende:
Jordy is nu die irritante, eeuwig vrijgezelle oom die je op elke bruiloft,verjaardag, begrafenis en/of crematie wanhopig probeert te vermijden
Dubbele sl, die is richting toiletten vertrokken.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:57 schreef 5thencounter het volgende:
De Cam Oporator is blijkbaar heel blij met Jane, hij/zij krijgt er geen genoeg van
Waarom dan? Vanwege dit?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:57 schreef 5thencounter het volgende:
De Cam Oporator is blijkbaar heel blij met Jane, hij/zij krijgt er geen genoeg van
En Jordy vraagt zich af of mensen ook voor zijn gedragen sokken zouden betalen...quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane er wordt gesmeten met geld voor voet videos
Ze denken dat ze misschien snel weer terug zijn, als het een verleiding isquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Uh oh .. de kok gaat zo uit eten. Hoe moet dat nu?
Vervangende kip ? Papegaai ?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien dit was de langste dag ooit
Axel timmert er ondertussen rustig op los
Pootje denkt dat er nog vervangende kip gaat komen
Het is een first..quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waarom dan? Vanwege dit?
[ afbeelding ]
onbekend...quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:04 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Waarom ging Axel naar de panic room? Weet iemand dit?
Geen paniek. Komt wel goed.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:04 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Waarom ging Axel naar de panic room? Weet iemand dit?
Z'n directiepakje.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
Ze wachten op wat.. zelfs Pootje heeft een overhemd en lange broek aan
Catering laat op zich wachten.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:07 schreef kater1 het volgende:
Jeej, BB riep ze al rond half 5 op om zich om te kleden.....
Hopelijk een verleiding. Kijken we wie zich niet kan inhouden.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze denken echt dat het verleiding is
Sinds wanneer worden we zomaar beloond vraagt Jane zich hardop af.
Ik denk ook dat er een addertje onder het gras zit.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze denken echt dat het verleiding is
Sinds wanneer worden we zomaar beloond vraagt Jane zich hardop af.
Tja, met Slob gaat het niet lukken.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Maar ja wat zou eten nu voor verleiding zijn, ze hebben zich de hele week al volgevreten
Skreeuw'n vanuit de keuk'n met de mond vol vret'n is ook lastigquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Voor de mensen die moeten eten wat de pot eet
Action?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice knipt het kaartje uit Milena haar jurk
Ja, net als Niels met zijn vinger.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:15 schreef KinKiJan het volgende:
Boeren en scheten als een malloot, das leuk, maar niet als Pootje het doet, dan is het asociaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |