quote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:58 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Schiet op dames, de buschauffeur is er al
Ik dacht de limousine chauffeurquote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:58 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Schiet op dames, de buschauffeur is er al
Verrassend ookquote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:59 schreef Schakeltopia het volgende:
david heeft nog nooit sushi gegeten
Sinaasappel schillen welke ze gedroogd hebben voor theequote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:02 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
wat zit er in die schaal naast de eieren
Sinaasappelschillenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:02 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:02 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Sinaasappel schillen welke ze gedroogd hebben voor thee
ik zie er steeds nibb-it inquote:
Sinasappelschillen voor de theequote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:02 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
en haar kientjes...maar daar heeft ze het nooit over, alleen als ze kritiek krijgt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:03 schreef odie22 het volgende:
elke keer 500 bij milena uit de pot als ze jezus christus zegt
Wilde net zeggen dat het leuk zou zijn als we mee zouden mogen kijken, maar dat was ijdele hoopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Heel raar hoe het allemaal gaat.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:04 schreef Koos1958 het volgende:
Die milena heeft al heel veel voordeel gehad daar
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:11 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ach, filmpje van Elsa, ze vraagt of iedereen niet zulke dingen over de bewoners gaat verspreiden. Haar vrouw en familieleden hebben er erg veel last van gehad.
zoiets van jullie schuld , dat de oom dood is? rare vrouw, die ter plekke verhalen verzint.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:11 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ach, filmpje van Elsa, ze vraagt of iedereen niet zulke dingen over de bewoners gaat verspreiden. Haar vrouw en familieleden hebben er erg veel last van gehad.
Dan is BB miljonair als het programma afgelopen isquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:03 schreef odie22 het volgende:
elke keer 500 bij milena uit de pot als ze jezus christus zegt
ochquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:11 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Of allemaal filmpjes van de kiendjesquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:13 schreef odie22 het volgende:
oh die staan zeker weer achter een raam ofzo , als ze zitten te eten komen ze in beeld , zoiets zal het wel zijn
Kun je dat filmpje ook even in het topic van insta enzo zetten?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:11 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik zag het op X voorbij komen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Kun je dat filmpje ook even in het topic van insta enzo zetten?
Denk dat dat toch ook verleden jaar was en ze heeft het op de voet gevolgd....Ze had kunnen vermoeden dat familie er best wel last van konden hebben. Niet dat ik het goedkeur maar het is nooit anders geweest.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:11 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik zou dus na 10 minuten hijsen dat ding al gebruiken als sopdoekjequote:
Dit heeft dus ook niets met de streams te maken.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:15 schreef Verida het volgende:
Kun je dat filmpje ook even in het topic van insta enzo zetten?
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:22 schreef spapaars het volgende:
Dat wordt ongemakkelijk eten voor Jane
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
De rituele begrafenis van lik-me-beer
ja weer zo,n tics dit jaar...ook melana doet dit.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:21 schreef Ireth het volgende:
Jordy trekt zijn bovenlip altijd zo op alsof ie de hele dag iets vies ruikt
Wat een verschrikkelijke kleding hebben ze aan.....hebben ze die van BB gekregen of is het toevallig van hunzelf....de een heeft moeite met boven en de ander van benedenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:22 schreef spapaars het volgende:
Dat wordt ongemakkelijk eten voor Jane
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:24 schreef Kissingbird het volgende:
Dacht even dat Jordy zei David heeft dubbel d's
maar zijn dates![]()
Linker tietstof zit hoger bij jane
ze moesten zich netjes aankleden van BBquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:24 schreef Schakeltopia het volgende:
beetje overdreven voor een hapje sushi, maar soit
Dat doe jij toch odiequote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:24 schreef odie22 het volgende:
zijn er geen vrijwilligers in het huis die het jurkje van jane omhoog willen houden
ja dat verzoek snap ik wel, die lopen het liefst in snuggiequote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:25 schreef odie22 het volgende:
[..]
ze moesten zich netjes aankleden van BB
Hij verbreekt het oude recordquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Pootje weer slapend in pak op de bank, hoe is het mogelijk dat er daar niemand doorligplekken heeft?
Geen biertjes voor hemquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy heeft er ook zijn meest vrolijke gezicht bij op gezet
Wel twinstreamsquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:27 schreef Kissingbird het volgende:
Zal nog wel even duren
nog steeds 2 streams te zien
Nah, zo lelijk is het ook weer niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke kleding hebben ze aan.....hebben ze die van BB gekregen of is het toevallig van hunzelf....de een heeft moeite met boven en de ander van beneden
Vind het meer een nachtjapon. Eng stofjequote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:29 schreef Ireth het volgende:
Die jurk van milena is gemaakt van zo'n warmhoudfoliedeken wat ze gebruiken bij slachtoffers enzo??
dat was meer bedoelt omdat het anders in de cos verloren zou gaan tussen alle andere posts. Ik geloof absoluut dat de familie en vrienden erg veel shit over zich heen krijgen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit heeft dus ook niets met de streams te maken.
Zo zie je hoe makkelijk het gaat om het over iets anders te hebben
En een kroontjequote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:29 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy tegen Milena: ik mis je palmboompje (met een piepstem)
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:29 schreef Ireth het volgende:
Die jurk van milena is gemaakt van zo'n warmhoudfoliedeken wat ze gebruiken bij slachtoffers enzo??
Geen idee wat Glory is maar ik hoop iets anders dan wat ik eerst dachtquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:31 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ik dacht dat ik perongeluk op Glory had geklikt op Videoland, maar het is Jordy
Dimitri persiflage. Nu nog ontbloot bovenlijf.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:31 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ik dacht dat ik perongeluk op Glory had geklikt op Videoland, maar het is Jordy
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen idee wat Glory is maar ik hoop iets anders dan wat ik eerst dacht
Via mobiel zie je die ook.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit irritante beeld wat al een week bovenaan staat, maar jij kijkt via je mobiel dus dan zal je dat wel niet hebben
Ik zie en luister nog liever naar Jordy die een beetje overdreven doet.quote:
Dit is de hofnarquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:37 schreef 5thencounter het volgende:
Is het weer verveelde Gimmick-Time of verwachten ze op TV te komen?![]()
[ afbeelding ]
Ja klopt, herken het nu. Maar mijn mobiel ligt zo dat ik het op zijn kant zie, dus lees het eigenlijk nooit, klik gelijk op de streams..quote:
MMA gevechtenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen idee wat Glory is maar ik hoop iets anders dan wat ik eerst dacht
Ik ben blij als hij ligt want als hij ‘leeft’ is hij mega irritant.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:38 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik zie en luister nog liever naar Jordy die een beetje overdreven doet.dan naar Pootje die alleen maar languit ligt of een Axel die alleen maar patience speelt aan tafel.
Hijs weer overeindquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:45 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik ben blij als hij ligt want als hij ‘leeft’ is hij mega irritant.
En dat zonder alcohol ?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:52 schreef Ireth het volgende:
Jordy is nu die irritante, eeuwig vrijgezelle oom die je op elke bruiloft,verjaardag, begrafenis en/of crematie wanhopig probeert te vermijden
Dubbele sl, die is richting toiletten vertrokken.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:57 schreef 5thencounter het volgende:
De Cam Oporator is blijkbaar heel blij met Jane, hij/zij krijgt er geen genoeg van
Waarom dan? Vanwege dit?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:57 schreef 5thencounter het volgende:
De Cam Oporator is blijkbaar heel blij met Jane, hij/zij krijgt er geen genoeg van
En Jordy vraagt zich af of mensen ook voor zijn gedragen sokken zouden betalen...quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane er wordt gesmeten met geld voor voet videos
Ze denken dat ze misschien snel weer terug zijn, als het een verleiding isquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Uh oh .. de kok gaat zo uit eten. Hoe moet dat nu?
Vervangende kip ? Papegaai ?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien dit was de langste dag ooit
Axel timmert er ondertussen rustig op los
Pootje denkt dat er nog vervangende kip gaat komen
Het is een first..quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waarom dan? Vanwege dit?
[ afbeelding ]
onbekend...quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:04 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Waarom ging Axel naar de panic room? Weet iemand dit?
Geen paniek. Komt wel goed.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:04 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Waarom ging Axel naar de panic room? Weet iemand dit?
Z'n directiepakje.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
Ze wachten op wat.. zelfs Pootje heeft een overhemd en lange broek aan
Catering laat op zich wachten.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:07 schreef kater1 het volgende:
Jeej, BB riep ze al rond half 5 op om zich om te kleden.....
Hopelijk een verleiding. Kijken we wie zich niet kan inhouden.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze denken echt dat het verleiding is
Sinds wanneer worden we zomaar beloond vraagt Jane zich hardop af.
Ik denk ook dat er een addertje onder het gras zit.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze denken echt dat het verleiding is
Sinds wanneer worden we zomaar beloond vraagt Jane zich hardop af.
Tja, met Slob gaat het niet lukken.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Maar ja wat zou eten nu voor verleiding zijn, ze hebben zich de hele week al volgevreten
Skreeuw'n vanuit de keuk'n met de mond vol vret'n is ook lastigquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Voor de mensen die moeten eten wat de pot eet
Action?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice knipt het kaartje uit Milena haar jurk
Ja, net als Niels met zijn vinger.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:15 schreef KinKiJan het volgende:
Boeren en scheten als een malloot, das leuk, maar niet als Pootje het doet, dan is het asociaal.
Nou ja zeg, als ik een joetje kreeg voor iedereen die van de week lagen te slapen, dan kon ik een week op vakantie naar Santoriniquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien het is verboden overdag te slaprn
Tja, ze heten niet allemaal Milenaquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou ja zeg, als ik een joetje kreeg voor iedereen die van de week lagen te slapen, dan kon ik een week op vakantie naar Santorini
Is dit 1 van de gezichten van Jane?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:44 schreef 5thencounter het volgende:
Van Prinsesje No3 naar Queen of Sheba .. als dát nix oplevert( gaat ze HuillieHuillie doen
![]()
)
[ afbeelding ]
Dan mag jij fijn naar liggende bewoners kijken.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:45 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik ben blij als hij ligt want als hij ‘leeft’ is hij mega irritant.
Ik denk dat dit wel het max haalbare is uit haar garderobequote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is dit 1 van de gezichten van Jane?
Wat make up kan doen
En hij weet dat hij mensen irriteert. Hij doet het er gewoon om.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:52 schreef Ireth het volgende:
Jordy is nu die irritante, eeuwig vrijgezelle oom die je op elke bruiloft,verjaardag, begrafenis en/of crematie wanhopig probeert te vermijden
Hij slaat vanzelf af als ze gaar zijnquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:25 schreef kater1 het volgende:
Moet iemand niet eens kijken naar de sauna met de jongens?
Mattie en Ikkie liggen ook al meer dan een uur te slapen. Ikkie is ziek begreep ikquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja, ze heten niet allemaal Milena
Dat is Jane met haar eigen kleding en make upquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:34 schreef mario390 het volgende:
hebben ze en nieuwe indisc h e bewohnerin?
En ze zien uw beenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:36 schreef 5thencounter het volgende:
Majesteit..Uwe kleedje wordt vies...![]()
[ afbeelding ]
Neequote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:39 schreef Ireth het volgende:
Naar de PR. (Zullen we mogen kijken???)
Wacht op mij! Ben onderweg!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:40 schreef KinKiJan het volgende:
Steam 2, we kunnen (nu nog) meekijken
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:42 schreef Kodiak100 het volgende:
16:35
Bewoners zoals jullie weet spelen jullie alleen voor jullie eigen jackpot
De rijkste bewoner per team krijgt een japans diner met sake, sushi, en bier in de PR
Milena
David
Jane
Ja, er zijn drie groepen nu Degene van iedere groep die het meeste geld hebben krijgen een etentje van BBquote:
Pootje pratend met volle mond hoef je niet te willen hoor....quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:44 schreef Willewa het volgende:
Wel gemeen voor de Belgen dat dit op 2 is en ze niet mee kunnen kijken
Zodat BB zoveel mogen knaken kan afsnoepenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
3 rijkste bewoners uit elk team
Je bedoeld wat make-up uitmaakt bij Jane?quote:
Hahah truequote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Pootje pratend met volle mond hoef je niet te willen hoor....
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze moeten dus de suite klaarmaken voor de 3 rijkste
O jee o jee o jee Sharice weg bij Pootje en Milena en Jane nu bij hun.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze moeten dus de suite klaarmaken voor de 3 rijkste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |