quote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:58 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Schiet op dames, de buschauffeur is er al
Ik dacht de limousine chauffeurquote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:58 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Schiet op dames, de buschauffeur is er al
Verrassend ookquote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:59 schreef Schakeltopia het volgende:
david heeft nog nooit sushi gegeten
Sinaasappel schillen welke ze gedroogd hebben voor theequote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:02 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
wat zit er in die schaal naast de eieren
Sinaasappelschillenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:02 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:02 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Sinaasappel schillen welke ze gedroogd hebben voor thee
ik zie er steeds nibb-it inquote:
Sinasappelschillen voor de theequote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:02 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
en haar kientjes...maar daar heeft ze het nooit over, alleen als ze kritiek krijgt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:03 schreef odie22 het volgende:
elke keer 500 bij milena uit de pot als ze jezus christus zegt
Wilde net zeggen dat het leuk zou zijn als we mee zouden mogen kijken, maar dat was ijdele hoopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Heel raar hoe het allemaal gaat.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:04 schreef Koos1958 het volgende:
Die milena heeft al heel veel voordeel gehad daar
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:11 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ach, filmpje van Elsa, ze vraagt of iedereen niet zulke dingen over de bewoners gaat verspreiden. Haar vrouw en familieleden hebben er erg veel last van gehad.
zoiets van jullie schuld , dat de oom dood is? rare vrouw, die ter plekke verhalen verzint.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:11 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ach, filmpje van Elsa, ze vraagt of iedereen niet zulke dingen over de bewoners gaat verspreiden. Haar vrouw en familieleden hebben er erg veel last van gehad.
Dan is BB miljonair als het programma afgelopen isquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:03 schreef odie22 het volgende:
elke keer 500 bij milena uit de pot als ze jezus christus zegt
ochquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:11 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Of allemaal filmpjes van de kiendjesquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:13 schreef odie22 het volgende:
oh die staan zeker weer achter een raam ofzo , als ze zitten te eten komen ze in beeld , zoiets zal het wel zijn
Kun je dat filmpje ook even in het topic van insta enzo zetten?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:11 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik zag het op X voorbij komen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Kun je dat filmpje ook even in het topic van insta enzo zetten?
Denk dat dat toch ook verleden jaar was en ze heeft het op de voet gevolgd....Ze had kunnen vermoeden dat familie er best wel last van konden hebben. Niet dat ik het goedkeur maar het is nooit anders geweest.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:11 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik zou dus na 10 minuten hijsen dat ding al gebruiken als sopdoekjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |