Nou ja zeg, als ik een joetje kreeg voor iedereen die van de week lagen te slapen, dan kon ik een week op vakantie naar Santoriniquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien het is verboden overdag te slaprn
Tja, ze heten niet allemaal Milenaquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou ja zeg, als ik een joetje kreeg voor iedereen die van de week lagen te slapen, dan kon ik een week op vakantie naar Santorini
Is dit 1 van de gezichten van Jane?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:44 schreef 5thencounter het volgende:
Van Prinsesje No3 naar Queen of Sheba .. als dát nix oplevert( gaat ze HuillieHuillie doen
![]()
)
[ afbeelding ]
Dan mag jij fijn naar liggende bewoners kijken.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:45 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik ben blij als hij ligt want als hij ‘leeft’ is hij mega irritant.
Ik denk dat dit wel het max haalbare is uit haar garderobequote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is dit 1 van de gezichten van Jane?
Wat make up kan doen
En hij weet dat hij mensen irriteert. Hij doet het er gewoon om.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:52 schreef Ireth het volgende:
Jordy is nu die irritante, eeuwig vrijgezelle oom die je op elke bruiloft,verjaardag, begrafenis en/of crematie wanhopig probeert te vermijden
Hij slaat vanzelf af als ze gaar zijnquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:25 schreef kater1 het volgende:
Moet iemand niet eens kijken naar de sauna met de jongens?
Mattie en Ikkie liggen ook al meer dan een uur te slapen. Ikkie is ziek begreep ikquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja, ze heten niet allemaal Milena
Dat is Jane met haar eigen kleding en make upquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:34 schreef mario390 het volgende:
hebben ze en nieuwe indisc h e bewohnerin?
En ze zien uw beenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:36 schreef 5thencounter het volgende:
Majesteit..Uwe kleedje wordt vies...![]()
[ afbeelding ]
Neequote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:39 schreef Ireth het volgende:
Naar de PR. (Zullen we mogen kijken???)
Wacht op mij! Ben onderweg!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:40 schreef KinKiJan het volgende:
Steam 2, we kunnen (nu nog) meekijken
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:42 schreef Kodiak100 het volgende:
16:35
Bewoners zoals jullie weet spelen jullie alleen voor jullie eigen jackpot
De rijkste bewoner per team krijgt een japans diner met sake, sushi, en bier in de PR
Milena
David
Jane
Ja, er zijn drie groepen nu Degene van iedere groep die het meeste geld hebben krijgen een etentje van BBquote:
Pootje pratend met volle mond hoef je niet te willen hoor....quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:44 schreef Willewa het volgende:
Wel gemeen voor de Belgen dat dit op 2 is en ze niet mee kunnen kijken
Zodat BB zoveel mogen knaken kan afsnoepenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
3 rijkste bewoners uit elk team
Je bedoeld wat make-up uitmaakt bij Jane?quote:
Hahah truequote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Pootje pratend met volle mond hoef je niet te willen hoor....
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze moeten dus de suite klaarmaken voor de 3 rijkste
O jee o jee o jee Sharice weg bij Pootje en Milena en Jane nu bij hun.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze moeten dus de suite klaarmaken voor de 3 rijkste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |