Dat doe jij toch odiequote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:24 schreef odie22 het volgende:
zijn er geen vrijwilligers in het huis die het jurkje van jane omhoog willen houden
ja dat verzoek snap ik wel, die lopen het liefst in snuggiequote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:25 schreef odie22 het volgende:
[..]
ze moesten zich netjes aankleden van BB
Hij verbreekt het oude recordquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Pootje weer slapend in pak op de bank, hoe is het mogelijk dat er daar niemand doorligplekken heeft?
Geen biertjes voor hemquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy heeft er ook zijn meest vrolijke gezicht bij op gezet
Wel twinstreamsquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:27 schreef Kissingbird het volgende:
Zal nog wel even duren
nog steeds 2 streams te zien
Nah, zo lelijk is het ook weer niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke kleding hebben ze aan.....hebben ze die van BB gekregen of is het toevallig van hunzelf....de een heeft moeite met boven en de ander van beneden
Vind het meer een nachtjapon. Eng stofjequote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:29 schreef Ireth het volgende:
Die jurk van milena is gemaakt van zo'n warmhoudfoliedeken wat ze gebruiken bij slachtoffers enzo??
dat was meer bedoelt omdat het anders in de cos verloren zou gaan tussen alle andere posts. Ik geloof absoluut dat de familie en vrienden erg veel shit over zich heen krijgen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit heeft dus ook niets met de streams te maken.
Zo zie je hoe makkelijk het gaat om het over iets anders te hebben
En een kroontjequote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:29 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy tegen Milena: ik mis je palmboompje (met een piepstem)
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:29 schreef Ireth het volgende:
Die jurk van milena is gemaakt van zo'n warmhoudfoliedeken wat ze gebruiken bij slachtoffers enzo??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |