quote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:04 schreef Dotteke het volgende:
Morguh en![]()
![]()
![]()
dat was weer een tikkie voor Frummie Leeg bericht in de COS verwijderd
![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]![]()
Haha ik had nog niet eens iets gezegd, ik dacht doe ik strakjes wel even... maar Gijpstra had het alweer in de gaten... thnx wordt geregeld..
Grijpstra meld zichquote:
Morguh Kodiakquote:
ALtijd beter dan de GIERquote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ga je voortaan Gijpstra noemen...
Maar wie is dan de Gier?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ga je voortaan Gijpstra noemen...
Ik dacht ook dat het een vrij oude serie was maar lees net gestart in 2004quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Grijpstra & De Gier is een Nederlandse televisieserie, gebaseerd op de boeken van Janwillem van de Wetering. De serie moest volgens mij Baantjer opvolgen maar is nooit een echt doorslaand succes geworden
In mijn hoofd was het ook al ouder, maar gelukkig bied Google dan uitkomstquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:46 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het een vrij oude serie was maar lees net gestart in 2004
Ja Google weet allesquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
In mijn hoofd was het ook al ouder, maar gelukkig bied Google dan uitkomst
Gezellig en zo hoort het ook.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:15 schreef Cupfighter het volgende:
Ik zei het net ook in de COS, BB is niks aan zonder de COS, ik lach soms echt hardop door opmerkingen van mensen, hilarisch af en toe
Er zijn zoveel onderwerpen waar andere mensen anders over denken, mijn vrouw gaat 2 x per jaar een week met een vriendin op vakantie, huisje ergens in NL en dan vriendinnen dingen doen, de Familie van mijn kant spreekt hier schande van, ik vind het heel normaal. Ik vis geregeld een weekend met een kameraad en dan is mijn vrouw alleen. En zo zijn er nog veel meer voorbeelden. 2 mensen 2 meningenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:09 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je als alleenstaande moeder ook je behoeften, maar ik vind het schandalig en egoïstisch dat ze daar al zo lang zit en haar kiendjes, ook al zijn ze bij hun vertrouwde papa en zullen ze heel goed verzorgd worden.
Dat is mijn mening. Waarschijnlijk ben ik dan ouderwets ( een 60 jarige oma van 4 kleinkinderen ).
Ik ook , meteen , hoe oud de kindjes ook zijnquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat ga ik niet zeggen hoor![]()
maar ik zou het ook wel doen als BB ook mijn droom was geweest ( zou me wel leuk lijken haha )
en dan had mijn dochter bij Gerrie geweest hahah
Fijn dat je deze discussie even naar de SC haalt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
Er zijn zoveel onderwerpen waar andere mensen anders over denken, mijn vrouw gaat 2 x per jaar een week met een vriendin op vakantie, huisje ergens in NL en dan vriendinnen dingen doen, de Familie van mijn kant spreekt hier schande van, ik vind het heel normaal. Ik vis geregeld een weekend met een kameraad en dan is mijn vrouw alleen. En zo zijn er nog veel meer voorbeelden. 2 mensen 2 meningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |