Niemand. Ze hebben niks gekregen, enkel 500 euro verloren.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:31 schreef -river- het volgende:
En wie van team blauw heeft een target gekregen?
nog niet beslist team blauw was als 2e geëindigd, dus geen vrijstelling of targetquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:31 schreef -river- het volgende:
En wie van team blauw heeft een target gekregen?
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:33 schreef -river- het volgende:
Ohw dus enkel team roze kreeg een target.
Milena was toch ook aan de beurt? En na 2 weken en met geld, zou ik niet iedere argumentatie accepteren maar gewoon rennenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:29 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende: Dus Jordy gaat de kluis indeling bepalen en noemt geen Axel. Heel erg weer en hij denkt alles daar te kunnen bepalen. En Jane doet lekker mee… nu zijn dus Axel en de evil twins hun target.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:33 schreef -river- het volgende:
Ohw dus enkel team roze kreeg een target.
Ook niet slechtquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jane, ook goed, misschien juist het beste
Ik had het eigenlijk wel verwacht, dat iemand gewoon de kluis was ingegaan, ook al was het zijn beurt niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
Milena was toch ook aan de beurt? En na 2 weken en met geld, zou ik niet iedere argumentatie accepteren maar gewoon rennen
Zou pootje ook de target aan zichzelf geven......vrouwtje thuis misschien aan het duimen maar denk dat ze voor niks duimt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:33 schreef Verity het volgende:
[..]Jane heeft deze zelf genomen.
Pootje heeft de vrijstelling ook voor zichzelf gepakt.
Ach ik denk dat hij niet echt veel geeft om het vrouwtje thuis anders zou je nooit weg gaan als je vrouw zwanger is net zoals die hork die vorig jaar won omdat hij zei dat hij met het geld zijn vriendin ten huwelijk zou vragen maar haar zo snel mogelijk dumpte.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou pootje ook de target aan zichzelf geven......vrouwtje thuis misschien aan het duimen maar denk dat ze voor niks duimt.
Je moet wel heel sterk in je schoenen staan om zo'n actie uit te voeren, je krijgt het vuurpeleton op je onder de leiding van Elsa Keanuquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:36 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk wel verwacht, dat iemand gewoon de kluis was ingegaan, ook al was het zijn beurt niet.
De vorige kwam eruit en dan nog voordat BB iets kan zeggen, zo de kluis in. Ze zijn heel braaf dit seizoen.
Ach .. 1 keer blazen en Keanu valt om.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Je moet wel heel sterk in je schoenen staan om zo'n actie uit te voeren, je krijgt het vuurpeleton op je onder de leiding van Elsa Keanu
Wel zo makkelijk voor onsquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:42 schreef rinardo het volgende:
discussie op scherm wie hoeveel geld heeft, dit is de laatste update na erfenis Elsa
[ link | afbeelding ]
Financieel aantrekkelijk mensen in het linker rijtje te nomineren.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:42 schreef rinardo het volgende:
discussie op scherm wie hoeveel geld heeft, dit is de laatste update na erfenis Elsa
[ link | afbeelding ]
Ja dat vind ik dus een leuke toevoeging aan dit jaar.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Financieel aantrekkelijk mensen in het linker rijtje te nomineren.
Alleen heeft dat tot nu toe echt nog nooit een rol gespeeld.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Financieel aantrekkelijk mensen in het linker rijtje te nomineren.
jaaaa die hoor ik nu steeds door jou!! omdat je dat steeds zegtquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik hoor een pechvogel voorbij komen
Jij kunt toch rekenen?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou zou de dag nog wat brengen of blijft het hierbij voor vandaag
Als ze op Fok wilt komen mag ze mijn usernaam wel hebben hoorquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Haar gezicht wordt niet echt vrolijker met die vinger er op![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als ze op Fok wilt komen mag ze mijn usernaam wel hebben hoor
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als ze op Fok wilt komen mag ze mijn usernaam wel hebben hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |