Niemand. Ze hebben niks gekregen, enkel 500 euro verloren.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:31 schreef -river- het volgende:
En wie van team blauw heeft een target gekregen?
nog niet beslist team blauw was als 2e geëindigd, dus geen vrijstelling of targetquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:31 schreef -river- het volgende:
En wie van team blauw heeft een target gekregen?
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:33 schreef -river- het volgende:
Ohw dus enkel team roze kreeg een target.
Milena was toch ook aan de beurt? En na 2 weken en met geld, zou ik niet iedere argumentatie accepteren maar gewoon rennenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:29 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende: Dus Jordy gaat de kluis indeling bepalen en noemt geen Axel. Heel erg weer en hij denkt alles daar te kunnen bepalen. En Jane doet lekker mee… nu zijn dus Axel en de evil twins hun target.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:33 schreef -river- het volgende:
Ohw dus enkel team roze kreeg een target.
Ook niet slechtquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jane, ook goed, misschien juist het beste
Ik had het eigenlijk wel verwacht, dat iemand gewoon de kluis was ingegaan, ook al was het zijn beurt niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
Milena was toch ook aan de beurt? En na 2 weken en met geld, zou ik niet iedere argumentatie accepteren maar gewoon rennen
Zou pootje ook de target aan zichzelf geven......vrouwtje thuis misschien aan het duimen maar denk dat ze voor niks duimt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:33 schreef Verity het volgende:
[..]Jane heeft deze zelf genomen.
Pootje heeft de vrijstelling ook voor zichzelf gepakt.
Ach ik denk dat hij niet echt veel geeft om het vrouwtje thuis anders zou je nooit weg gaan als je vrouw zwanger is net zoals die hork die vorig jaar won omdat hij zei dat hij met het geld zijn vriendin ten huwelijk zou vragen maar haar zo snel mogelijk dumpte.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou pootje ook de target aan zichzelf geven......vrouwtje thuis misschien aan het duimen maar denk dat ze voor niks duimt.
Je moet wel heel sterk in je schoenen staan om zo'n actie uit te voeren, je krijgt het vuurpeleton op je onder de leiding van Elsa Keanuquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:36 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk wel verwacht, dat iemand gewoon de kluis was ingegaan, ook al was het zijn beurt niet.
De vorige kwam eruit en dan nog voordat BB iets kan zeggen, zo de kluis in. Ze zijn heel braaf dit seizoen.
Ach .. 1 keer blazen en Keanu valt om.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Je moet wel heel sterk in je schoenen staan om zo'n actie uit te voeren, je krijgt het vuurpeleton op je onder de leiding van Elsa Keanu
Wel zo makkelijk voor onsquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:42 schreef rinardo het volgende:
discussie op scherm wie hoeveel geld heeft, dit is de laatste update na erfenis Elsa
[ link | afbeelding ]
Financieel aantrekkelijk mensen in het linker rijtje te nomineren.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:42 schreef rinardo het volgende:
discussie op scherm wie hoeveel geld heeft, dit is de laatste update na erfenis Elsa
[ link | afbeelding ]
Ja dat vind ik dus een leuke toevoeging aan dit jaar.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Financieel aantrekkelijk mensen in het linker rijtje te nomineren.
Alleen heeft dat tot nu toe echt nog nooit een rol gespeeld.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Financieel aantrekkelijk mensen in het linker rijtje te nomineren.
jaaaa die hoor ik nu steeds door jou!! omdat je dat steeds zegtquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik hoor een pechvogel voorbij komen
Jij kunt toch rekenen?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou zou de dag nog wat brengen of blijft het hierbij voor vandaag
Als ze op Fok wilt komen mag ze mijn usernaam wel hebben hoorquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Haar gezicht wordt niet echt vrolijker met die vinger er op![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als ze op Fok wilt komen mag ze mijn usernaam wel hebben hoor
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als ze op Fok wilt komen mag ze mijn usernaam wel hebben hoor
Wij stemmen tactisch Keanu, beetje voorbereiden aub. Wij zijn met nog meer dan jullie kartel.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Als mensen ergens voor mogen stemmen, dan stemmen ze gewoon op hun favoriet.
Ja.. maar hij bedoelde voor dit soort dingen, teamcaptain en zo.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wij stemmen tactisch Keanu, beetje voorbereiden aub. Wij zijn met nog meer dan jullie kartel.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane irriteert zich aan die blauwe barkruk
Die is ook zeer ongehoorzaamquote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane irriteert zich aan die blauwe barkruk
1 pot suiker? Die gebruikt Keanu al op 1 boterhamquote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze willen een pot suiker voor het eten
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena zegt dat ze Elsa niet zo mist, omdat ze niet zoveel met haar praatte.
Milena : Maar Elsa was er toch ook niet zoveel overdag?
Sharice : Jawel.
Milena : Ik weet dat niet...
Sharice : Nee, want gij ligt in uw bedde...
Milena : Da's echt niet waar.
Ze kan ook lekker naar huis gaan, weer aan het werk en daar leuke hhhrapjes uithalenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:05 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice klagen dat het zooo saai is.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah Pootje wil er wel zijn
Hij wil weten hoe hij er buiten voor staat
Van mij mag die sauna weer weg. Niet te verstaan en door de beslagen ramen ook niks te zien. Had dan die hottub er neergezetquote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Microfoons bij de douches zijn beter dan die in de sauna.
ja echt wel!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:14 schreef Kodiak100 het volgende:
De aap komt uit de mouw
En Axel is af
Geloof ik niks van. Als hij nu 10k aangeboden krijgt, zie ik hem dat echt nog wel pakken. 10K en dan ook nog samen met z'n zoontje vakantie vieren. Win-win voor hem.quote:
Echt he? Overdrijven is ook een vakquote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:17 schreef KinKiJan het volgende:
Als je alleen zou lezen zou je denken dat er een moord gepleegd is in die sauna
Die vertrouw ik vanaf het begin al niet, net als Milena, Charise en Pootje, alle 4 oneerlijke spelersquote:
Vooral de stem van Milena gaat door merg en beenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:24 schreef KinKiJan het volgende:
Ik heb bij gesprekken van Sharice en Milena, en dan nu ook met Mattheus erbij, eigenlijk best vaak dat ik ze hoor praten, maar dat wat ze zeggen me volledig ontgaat.
Druk halverwege zo'n gesprek op mute, vraag me waar het over gaat en ik kan geen antwoord geven, al kan 'nergens over' misschien ook wel juist zijn..
Maar daarom mag een ander het toch nog wel posten?quote:
Ja, hij kan ook gewoon weg gaan en vakantie vieren met zijn zoontje.....Lekker samen zijn met vrouw en zoontje kan thuis net zo leuk zijn als je vrij bent.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:18 schreef Verity het volgende:
[..]
Geloof ik niks van. Als hij nu 10k aangeboden krijgt, zie ik hem dat echt nog wel pakken. 10K en dan ook nog samen met z'n zoontje vakantie vieren. Win-win voor hem.
jazeker hij had een vraag over zijn verslag en ik zei dat hij het antwoord kon vinden in mijn verslag , er wordt toch wel vaker dubbel gepost? hier zal je mij nooit over horenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar daarom mag een ander het toch nog wel posten?
Het gaat over de streams, soms staan dingen er wel 10x
ik vind Axel een eerlijke speler en juist heel neutraal, zie hem ook nooit stokenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:14 schreef riri het volgende:
Lekker hè Axel dat stoken wat je voortdurend doet, ik vind je een oneerlijke speler
Ik word er ook doodmoe vanquote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:41 schreef Schakeltopia het volgende:
wat een flopshow is het toch ook, ligt maar te liggen allemaal
Dat hoorde ik Milena kermenquote:
Op haar eigen bed, precies wat Milena wilde, en Sharice eerst zei : 'Kom maar op mijn bed'quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:57 schreef Dotteke het volgende:
A Milena krijgt een massage van Sharice
Lamme pootquote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En Pootje ligt er naast te slapen
Zal ze in het echte leven ook alles voor elkaar krijgen vraag ik mij wel eens af.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Op haar eigen bed, precies wat Milena wilde, en Sharice eerst zei : 'Kom maar op mijn bed'
Pootje is zijn naamquote:
Ik heb er geen vertrouwen meer in dat die twee nog op de bank gaan komenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Eigenlijk beter dat Pootje niet op de bank kan. Hoeven we ook niet op 'm te stemmen om Sharice of Milena eruit te krijgen. Als als als die op de bank komen.
Drama is maar weinig, ze liggen meer op bedquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb er geen vertrouwen meer in dat die twee nog op de bank gaan komen![]()
Op de een of andere manier lijkt het wel alsof ze de hand boven het hoofd wordt gehouden omdat ze tv maken en drama veroorzaken..
Ja het zijn wel echte luilakken, zit niet veel in.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Drama is maar weinig, ze liggen meer op bed
Als je ze ook niets te doen geeft.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het zijn wel echte luilakken, zit niet veel in.
Het beweegt teveel, ze brengen liever dit, geen omkijken naar.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Er was even een SL. Ik denk dat BB er ook genoeg van had, van dat gepluk en gefriemel aan elkaar![]()
[ afbeelding ]
Dan heb ik andere streams ,want ik zie bewoners die al weken bezig zijn met manipuleren, ruzie zoeken ,mensen lastig vallen, stoken, treiteren, passief agressief gedrag laten zien en de sfeer verziekenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Drama is maar weinig, ze liggen meer op bed
Maar ze doen het wel vaak vanaf bed .. dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan heb ik andere streams ,want ik zie bewoners die al weken bezig zijn met manipuleren, ruzie zoeken ,mensen lastig vallen, stoken, treiteren, passief agressief gedrag laten zien en de sfeer verzieken
Of bank... in ieder geval voornamelijk horizontaalquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar ze doen het wel vaak vanaf bed .. dat dan weer wel.
Dat doet Milena al vanaf het begin , nu met Sharice dan erbij ,quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar ze doen het wel vaak vanaf bed .. dat dan weer wel.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat doet Milena al vanaf het begin , nu met Sharice dan erbij ,
ik heb het over hun handelen en gedrag..
Maar ik denk dat ik andere streams heb
Is ook zo. Weet niet eens meer hoe dat andere jaren ging.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als je ze ook niets te doen geeft.
Lijkt mij lastig je te vermaken met niets, en kaarten is voor even leuk, niet de gehele dag.
In het jaar met tobias waren ze veel buiten aan het sporten (hadden ze de ruimte ook voor), ze kregen toen ook puzzels, tafeltennis, de hottub. Vorig jaar mochten ze op vrijdag iig los in de game area. De huidige tuin is ook niet echt geschikt nu, zelfs fatsoenlijk rondjes lopen lukt niet echt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo. Weet niet eens meer hoe dat andere jaren ging.
Nou vreselijk irritantquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:21 schreef Ireth het volgende:
Kan iemand pootje even resetten naar de fabrieksinstellingen? Gaat niet goed daar geloof ik...
Nee David is zijn naam.quote:
Tja Axel is zo erg aan het afglijdenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:12 schreef Koos1958 het volgende:
Pootje loved bb. 3e keer op rij de telefoon zegt jordy ik vermoed axel. Toen jordy 2e keer pakte spraken ze er schande van, ook axel.
Waren ze wel actiever, maar kregen ook wel dingetjes te doen binnen het huis, zoals die legoblokjes, of code intikken.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo. Weet niet eens meer hoe dat andere jaren ging.
Pootje is voorlopig met geen mogelijkheid weg te krijgenquote:
Ik hoop nog op een geldbedrag.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Pootje is voorlopig met geen mogelijkheid weg te krijgen
Ja dat is wat minderquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Pootje is voorlopig met geen mogelijkheid weg te krijgen
Als ze al hun geld samen leggen komen ze misschien wel aan de 15k voor pootjequote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik hoop nog op een geldbedrag.
ik kan hier uren naar kijkenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het beweegt teveel, ze brengen liever dit, geen omkijken naar.
[ afbeelding ]
Die loopt de boel echt te fucken , en dan Axel erbij.. Dat wordt ook een huichel setje ....quote:
Ben bang dat het in een herhaling niet veel beter wordtquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:29 schreef Schakeltopia het volgende:
als iedereen nou is begint met bij alles wat david zegt, kun je dat nog is herhalen ik versta het niet
maar hij zal er wel verdomde gek van worden als hij dat constant hoort. gewoon bij elke zinquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ben bang dat het in een herhaling niet veel beter wordt
Maar ze hebben in ieder geval wel genoeg zoutquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Suiker op
Room is er niet
Geen pudding
Net?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:35 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Heeft Axel nou de telefoon opgenomen en mag hij er niets over zeggen?
Die telefoon kunnen ze ook laten afgaan als de gewenste bewoner er het dichts bij staat.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:35 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Heeft Axel nou de telefoon opgenomen en mag hij er niets over zeggen?
Oh raarquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:38 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ik las het op Instagram?
Ja, is op de Toekomst waarschijnlijk. Het jeugdcomplex van Ajax. Daar wordt nu gevoetbald door jeugdteams.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:39 schreef Jackiegekkie het volgende:
Axel en Pootje horen buiten muziek in de achtergrond (op stream ook te horen)
Dus nu een dubbele slquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:39 schreef Jackiegekkie het volgende:
Axel en Pootje horen buiten muziek in de achtergrond (op stream ook te horen)
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:47 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Jordy die vraagt net aan Matti, had jij de nominatie target zelf gehouden of weggegeven aan Charice of Milena. Matti zegt; had ik zelf gehouden.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:59 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: we krijgen straks gewoon onze eigen serie net zoals Frans Bouwer![]()
Is wel erg wishful thinking Jordy
vroegerquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice had vroeger de droom een bar te openen aan het strand op ibiza
Zolang ze dan maar geen ijskoffie serveren.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice had vroeger de droom een bar te openen aan het strand op ibiza
Er was ook een jaar waarin ze dachten dat ze naar het Televizier-Ring Gala mochten gaan.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:59 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: we krijgen straks gewoon onze eigen serie net zoals Frans Bouwer![]()
Is wel erg wishful thinking Jordy
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:05 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Er was ook een jaar waarin ze dachten dat ze naar het Televizier-Ring Gala mochten gaan.
Doen ze nu achter SL'squote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:06 schreef odie22 het volgende:
ik vind dat ze wel overdreven gemaakt aardig doen tegen elkaar, 2 dagen terug was het nog moord en brand
Dat zou ook wel overgaan, zoveel was het ook niet, wat peertjes en een glas ijskoffie.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:06 schreef odie22 het volgende:
ik vind dat ze wel overdreven gemaakt aardig doen tegen elkaar, 2 dagen terug was het nog moord en brand
jane kon wel 100 dingen opnoemen en matti ook, nou dan moeten ze nog veel laten zien, want ik kwam maar tot 5 of 6 dingenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zou ook wel overgaan, zoveel was het ook niet, wat peertjes en een glas ijskoffie.
Ik gok dat ze elke rare blik of "rolleyes" (die er vaak genoeg waren) per stuk hebben meegerekend. En dan vaak van die rare steken onder water die op dat moment de moeite niet waard zijn per stuk, maar alles bij elkaar tot een ontploffing bracht.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:12 schreef odie22 het volgende:
[..]
jane kon wel 100 dingen opnoemen en matti ook, nou dan moeten ze nog veel laten zien, want ik kwam maar tot 5 of 6 dingen
zou kunnen, vond het jammer dat beiden geen voorbeelden konden geven, ik kan ook niet alles onthoudenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik gok dat ze elke rare blik of "rolleyes" (die er vaak genoeg waren) per stuk hebben meegerekend. En dan vaak van die rare steken onder water die op dat moment de moeite niet waard zijn per stuk, maar alles bij elkaar tot een ontploffing bracht.
1 zandkorrel is niks, een emmer is zwaar.
Ik geloof het niet meer.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:33 schreef mazaru het volgende:
Team Jaxel heeft lol samen![]()
[ afbeelding ]
Blijft een heel leuk stel , en Jolien past er ook steeds meer bij.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:33 schreef mazaru het volgende:
Team Jaxel heeft lol samen![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben afgesproken, toen Jane net binnen was, dat ze nooit op elkaar zouden stemmen. En voor de rest proberen ze zo veel mogelijk informatie bij de anderen vandaan te halen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik geloof het niet meer.
Ax, Jane of allebei geen idee..... maar er zit daar iets wat voor mijn gevoel niet klopt..
Wat zal Jef hiervan vinden?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Blijft een heel leuk stel , en Jolien past er ook steeds meer bij.
En Keanu heeft al de hele dag honger en hoofdpijn maar dit is hem niet gegundquote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:39 schreef Schakeltopia het volgende:
omg jane, david en milena krijgen een japans dineetje
Daar heb ik het helemaal niet overquote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hebben afgesproken, toen Jane net binnen was, dat ze nooit op elkaar zouden stemmen. En voor de rest proberen ze zo veel mogelijk informatie bij de anderen vandaan te halen.
En dat ze niet door dik en dun elkaar verdedigen, staat hier denk ik los van.
oke, ik dacht dat je dat bedoeldequote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:39 schreef spapaars het volgende:
[
Daar heb ik het helemaal niet over
Ze hebben echt lol samen. En ze hebben er geen van tweeën problemen mee dat ze niet hetzelfde stemmen. Het einddoel is samen in de finale en de enige afspraak is dat ze niet op elkaar stemmen. Hoe ze verder stemmen heeft geen invloed op team Jaxelquote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Blijft een heel leuk stel , en Jolien past er ook steeds meer bij.
Jane pakte ook een mooie jurk.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:39 schreef Schakeltopia het volgende:
omg jane, david en milena krijgen een japans dineetje
neuh, bb geeft gewoon per team de rijkste een beloning in de vorm van een dinerquote:
Piekt hij wel op de juiste momenten blijkt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:44 schreef Silves het volgende:
En weer de slaapinwoner die een voordeel krijgt...
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy eet geen vis maar hoorde alleen maar Japanse biertjes
Hmmmquote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
neuh, bb geeft gewoon per team de rijkste een beloning in de vorm van een diner
waquote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:48 schreef Kissingbird het volgende:
Milena en jolien voelen zich verdikt
Dacht ik ook, Jane 1, Jordy 2 en Miles 3.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:50 schreef KinKiJan het volgende:
Even terug gekeken, Jordy dacht dat ie de rijkste was van zijn team!
Helaas!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |