Net?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:35 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Heeft Axel nou de telefoon opgenomen en mag hij er niets over zeggen?
Die telefoon kunnen ze ook laten afgaan als de gewenste bewoner er het dichts bij staat.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:35 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Heeft Axel nou de telefoon opgenomen en mag hij er niets over zeggen?
Oh raarquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:38 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ik las het op Instagram?
Ja, is op de Toekomst waarschijnlijk. Het jeugdcomplex van Ajax. Daar wordt nu gevoetbald door jeugdteams.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:39 schreef Jackiegekkie het volgende:
Axel en Pootje horen buiten muziek in de achtergrond (op stream ook te horen)
Dus nu een dubbele slquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:39 schreef Jackiegekkie het volgende:
Axel en Pootje horen buiten muziek in de achtergrond (op stream ook te horen)
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:47 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Jordy die vraagt net aan Matti, had jij de nominatie target zelf gehouden of weggegeven aan Charice of Milena. Matti zegt; had ik zelf gehouden.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:59 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: we krijgen straks gewoon onze eigen serie net zoals Frans Bouwer![]()
Is wel erg wishful thinking Jordy
vroegerquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice had vroeger de droom een bar te openen aan het strand op ibiza
Zolang ze dan maar geen ijskoffie serveren.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice had vroeger de droom een bar te openen aan het strand op ibiza
Er was ook een jaar waarin ze dachten dat ze naar het Televizier-Ring Gala mochten gaan.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:59 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: we krijgen straks gewoon onze eigen serie net zoals Frans Bouwer![]()
Is wel erg wishful thinking Jordy
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:05 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Er was ook een jaar waarin ze dachten dat ze naar het Televizier-Ring Gala mochten gaan.
Doen ze nu achter SL'squote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:06 schreef odie22 het volgende:
ik vind dat ze wel overdreven gemaakt aardig doen tegen elkaar, 2 dagen terug was het nog moord en brand
Dat zou ook wel overgaan, zoveel was het ook niet, wat peertjes en een glas ijskoffie.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:06 schreef odie22 het volgende:
ik vind dat ze wel overdreven gemaakt aardig doen tegen elkaar, 2 dagen terug was het nog moord en brand
jane kon wel 100 dingen opnoemen en matti ook, nou dan moeten ze nog veel laten zien, want ik kwam maar tot 5 of 6 dingenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zou ook wel overgaan, zoveel was het ook niet, wat peertjes en een glas ijskoffie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |