ja echt wel!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:14 schreef Kodiak100 het volgende:
De aap komt uit de mouw
En Axel is af
Geloof ik niks van. Als hij nu 10k aangeboden krijgt, zie ik hem dat echt nog wel pakken. 10K en dan ook nog samen met z'n zoontje vakantie vieren. Win-win voor hem.quote:
Echt he? Overdrijven is ook een vakquote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:17 schreef KinKiJan het volgende:
Als je alleen zou lezen zou je denken dat er een moord gepleegd is in die sauna
Die vertrouw ik vanaf het begin al niet, net als Milena, Charise en Pootje, alle 4 oneerlijke spelersquote:
Vooral de stem van Milena gaat door merg en beenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:24 schreef KinKiJan het volgende:
Ik heb bij gesprekken van Sharice en Milena, en dan nu ook met Mattheus erbij, eigenlijk best vaak dat ik ze hoor praten, maar dat wat ze zeggen me volledig ontgaat.
Druk halverwege zo'n gesprek op mute, vraag me waar het over gaat en ik kan geen antwoord geven, al kan 'nergens over' misschien ook wel juist zijn..
Maar daarom mag een ander het toch nog wel posten?quote:
Ja, hij kan ook gewoon weg gaan en vakantie vieren met zijn zoontje.....Lekker samen zijn met vrouw en zoontje kan thuis net zo leuk zijn als je vrij bent.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:18 schreef Verity het volgende:
[..]
Geloof ik niks van. Als hij nu 10k aangeboden krijgt, zie ik hem dat echt nog wel pakken. 10K en dan ook nog samen met z'n zoontje vakantie vieren. Win-win voor hem.
jazeker hij had een vraag over zijn verslag en ik zei dat hij het antwoord kon vinden in mijn verslag , er wordt toch wel vaker dubbel gepost? hier zal je mij nooit over horenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar daarom mag een ander het toch nog wel posten?
Het gaat over de streams, soms staan dingen er wel 10x
ik vind Axel een eerlijke speler en juist heel neutraal, zie hem ook nooit stokenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:14 schreef riri het volgende:
Lekker hè Axel dat stoken wat je voortdurend doet, ik vind je een oneerlijke speler
Ik word er ook doodmoe vanquote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:41 schreef Schakeltopia het volgende:
wat een flopshow is het toch ook, ligt maar te liggen allemaal
Dat hoorde ik Milena kermenquote:
Op haar eigen bed, precies wat Milena wilde, en Sharice eerst zei : 'Kom maar op mijn bed'quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:57 schreef Dotteke het volgende:
A Milena krijgt een massage van Sharice
Lamme pootquote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En Pootje ligt er naast te slapen
Zal ze in het echte leven ook alles voor elkaar krijgen vraag ik mij wel eens af.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Op haar eigen bed, precies wat Milena wilde, en Sharice eerst zei : 'Kom maar op mijn bed'
Pootje is zijn naamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |