Ik gok dat ze elke rare blik of "rolleyes" (die er vaak genoeg waren) per stuk hebben meegerekend. En dan vaak van die rare steken onder water die op dat moment de moeite niet waard zijn per stuk, maar alles bij elkaar tot een ontploffing bracht.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:12 schreef odie22 het volgende:
[..]
jane kon wel 100 dingen opnoemen en matti ook, nou dan moeten ze nog veel laten zien, want ik kwam maar tot 5 of 6 dingen
zou kunnen, vond het jammer dat beiden geen voorbeelden konden geven, ik kan ook niet alles onthoudenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik gok dat ze elke rare blik of "rolleyes" (die er vaak genoeg waren) per stuk hebben meegerekend. En dan vaak van die rare steken onder water die op dat moment de moeite niet waard zijn per stuk, maar alles bij elkaar tot een ontploffing bracht.
1 zandkorrel is niks, een emmer is zwaar.
Ik geloof het niet meer.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:33 schreef mazaru het volgende:
Team Jaxel heeft lol samen![]()
[ afbeelding ]
Blijft een heel leuk stel , en Jolien past er ook steeds meer bij.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:33 schreef mazaru het volgende:
Team Jaxel heeft lol samen![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben afgesproken, toen Jane net binnen was, dat ze nooit op elkaar zouden stemmen. En voor de rest proberen ze zo veel mogelijk informatie bij de anderen vandaan te halen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik geloof het niet meer.
Ax, Jane of allebei geen idee..... maar er zit daar iets wat voor mijn gevoel niet klopt..
Wat zal Jef hiervan vinden?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Blijft een heel leuk stel , en Jolien past er ook steeds meer bij.
En Keanu heeft al de hele dag honger en hoofdpijn maar dit is hem niet gegundquote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:39 schreef Schakeltopia het volgende:
omg jane, david en milena krijgen een japans dineetje
Daar heb ik het helemaal niet overquote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hebben afgesproken, toen Jane net binnen was, dat ze nooit op elkaar zouden stemmen. En voor de rest proberen ze zo veel mogelijk informatie bij de anderen vandaan te halen.
En dat ze niet door dik en dun elkaar verdedigen, staat hier denk ik los van.
oke, ik dacht dat je dat bedoeldequote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:39 schreef spapaars het volgende:
[
Daar heb ik het helemaal niet over
Ze hebben echt lol samen. En ze hebben er geen van tweeën problemen mee dat ze niet hetzelfde stemmen. Het einddoel is samen in de finale en de enige afspraak is dat ze niet op elkaar stemmen. Hoe ze verder stemmen heeft geen invloed op team Jaxelquote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Blijft een heel leuk stel , en Jolien past er ook steeds meer bij.
Jane pakte ook een mooie jurk.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:39 schreef Schakeltopia het volgende:
omg jane, david en milena krijgen een japans dineetje
neuh, bb geeft gewoon per team de rijkste een beloning in de vorm van een dinerquote:
Piekt hij wel op de juiste momenten blijkt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:44 schreef Silves het volgende:
En weer de slaapinwoner die een voordeel krijgt...
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy eet geen vis maar hoorde alleen maar Japanse biertjes
Hmmmquote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
neuh, bb geeft gewoon per team de rijkste een beloning in de vorm van een diner
waquote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:48 schreef Kissingbird het volgende:
Milena en jolien voelen zich verdikt
Dacht ik ook, Jane 1, Jordy 2 en Miles 3.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:50 schreef KinKiJan het volgende:
Even terug gekeken, Jordy dacht dat ie de rijkste was van zijn team!
Helaas!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |