Nou vreselijk irritantquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:21 schreef Ireth het volgende:
Kan iemand pootje even resetten naar de fabrieksinstellingen? Gaat niet goed daar geloof ik...
Nee David is zijn naam.quote:
Tja Axel is zo erg aan het afglijdenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:12 schreef Koos1958 het volgende:
Pootje loved bb. 3e keer op rij de telefoon zegt jordy ik vermoed axel. Toen jordy 2e keer pakte spraken ze er schande van, ook axel.
Waren ze wel actiever, maar kregen ook wel dingetjes te doen binnen het huis, zoals die legoblokjes, of code intikken.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo. Weet niet eens meer hoe dat andere jaren ging.
Pootje is voorlopig met geen mogelijkheid weg te krijgenquote:
Ik hoop nog op een geldbedrag.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Pootje is voorlopig met geen mogelijkheid weg te krijgen
Ja dat is wat minderquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Pootje is voorlopig met geen mogelijkheid weg te krijgen
Als ze al hun geld samen leggen komen ze misschien wel aan de 15k voor pootjequote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik hoop nog op een geldbedrag.
ik kan hier uren naar kijkenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het beweegt teveel, ze brengen liever dit, geen omkijken naar.
[ afbeelding ]
Die loopt de boel echt te fucken , en dan Axel erbij.. Dat wordt ook een huichel setje ....quote:
Ben bang dat het in een herhaling niet veel beter wordtquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:29 schreef Schakeltopia het volgende:
als iedereen nou is begint met bij alles wat david zegt, kun je dat nog is herhalen ik versta het niet
maar hij zal er wel verdomde gek van worden als hij dat constant hoort. gewoon bij elke zinquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ben bang dat het in een herhaling niet veel beter wordt
Maar ze hebben in ieder geval wel genoeg zoutquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Suiker op
Room is er niet
Geen pudding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |