Ik heb er geen vertrouwen meer in dat die twee nog op de bank gaan komenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Eigenlijk beter dat Pootje niet op de bank kan. Hoeven we ook niet op 'm te stemmen om Sharice of Milena eruit te krijgen. Als als als die op de bank komen.
Drama is maar weinig, ze liggen meer op bedquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb er geen vertrouwen meer in dat die twee nog op de bank gaan komen![]()
Op de een of andere manier lijkt het wel alsof ze de hand boven het hoofd wordt gehouden omdat ze tv maken en drama veroorzaken..
Ja het zijn wel echte luilakken, zit niet veel in.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Drama is maar weinig, ze liggen meer op bed
Als je ze ook niets te doen geeft.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het zijn wel echte luilakken, zit niet veel in.
Het beweegt teveel, ze brengen liever dit, geen omkijken naar.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Er was even een SL. Ik denk dat BB er ook genoeg van had, van dat gepluk en gefriemel aan elkaar![]()
[ afbeelding ]
Dan heb ik andere streams ,want ik zie bewoners die al weken bezig zijn met manipuleren, ruzie zoeken ,mensen lastig vallen, stoken, treiteren, passief agressief gedrag laten zien en de sfeer verziekenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Drama is maar weinig, ze liggen meer op bed
Maar ze doen het wel vaak vanaf bed .. dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan heb ik andere streams ,want ik zie bewoners die al weken bezig zijn met manipuleren, ruzie zoeken ,mensen lastig vallen, stoken, treiteren, passief agressief gedrag laten zien en de sfeer verzieken
Of bank... in ieder geval voornamelijk horizontaalquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar ze doen het wel vaak vanaf bed .. dat dan weer wel.
Dat doet Milena al vanaf het begin , nu met Sharice dan erbij ,quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar ze doen het wel vaak vanaf bed .. dat dan weer wel.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat doet Milena al vanaf het begin , nu met Sharice dan erbij ,
ik heb het over hun handelen en gedrag..
Maar ik denk dat ik andere streams heb
Is ook zo. Weet niet eens meer hoe dat andere jaren ging.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als je ze ook niets te doen geeft.
Lijkt mij lastig je te vermaken met niets, en kaarten is voor even leuk, niet de gehele dag.
In het jaar met tobias waren ze veel buiten aan het sporten (hadden ze de ruimte ook voor), ze kregen toen ook puzzels, tafeltennis, de hottub. Vorig jaar mochten ze op vrijdag iig los in de game area. De huidige tuin is ook niet echt geschikt nu, zelfs fatsoenlijk rondjes lopen lukt niet echt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo. Weet niet eens meer hoe dat andere jaren ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |