Wel zo makkelijk voor onsquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:42 schreef rinardo het volgende:
discussie op scherm wie hoeveel geld heeft, dit is de laatste update na erfenis Elsa
[ link | afbeelding ]
Financieel aantrekkelijk mensen in het linker rijtje te nomineren.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:42 schreef rinardo het volgende:
discussie op scherm wie hoeveel geld heeft, dit is de laatste update na erfenis Elsa
[ link | afbeelding ]
Ja dat vind ik dus een leuke toevoeging aan dit jaar.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Financieel aantrekkelijk mensen in het linker rijtje te nomineren.
Alleen heeft dat tot nu toe echt nog nooit een rol gespeeld.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Financieel aantrekkelijk mensen in het linker rijtje te nomineren.
jaaaa die hoor ik nu steeds door jou!! omdat je dat steeds zegtquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik hoor een pechvogel voorbij komen
Jij kunt toch rekenen?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou zou de dag nog wat brengen of blijft het hierbij voor vandaag
Als ze op Fok wilt komen mag ze mijn usernaam wel hebben hoorquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Haar gezicht wordt niet echt vrolijker met die vinger er op![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als ze op Fok wilt komen mag ze mijn usernaam wel hebben hoor
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als ze op Fok wilt komen mag ze mijn usernaam wel hebben hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |