Als Elsa voor Jolien zou zijn gegaan dan waren Jordy en Axel ook voor haar gegaan dan was Sharice erop gebleven en was Jolien gered. Matti was een verloren zaak want daar stond Jordy er alleen voor de rest wilde Matti erop. Toen Axel en Jordy merkte dat Jolien ook verloren was zijn ze voor Jane gegaan.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:11 schreef Verida het volgende: [..] heel bijzonder dat het eerlijk wordt gevonden dat Jordy niet kiest voor Mattie en dat het van Elsa hypocriet en achterbaks etc. wordt gevonden dat zij niet heeft gekozen voor Jolien
Ja idd en jolien en Mattie vinden niet erg om erop te staan maar sharice had ook gemoeten,quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:06 schreef marky het volgende:
Jordy is dus gewoon eerlijk tegen Matti en Jolien. Verteld het eerlijk.
Ja tegenover jolienquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:21 schreef basicsaint het volgende:
Verder neemt Jordy het allemaal niet persoonlijk. Behalve dan dat dit het grootste verraad ooit is.
Daar deed Axel ook aan mee.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Er is dus weer gelogen dat Jordy niets gezegd heeft. Weer bewust zwart maken. Wat een vies spel
Inderdaad hoepel dan op manquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:21 schreef Flow3r het volgende:
David S wil het spel niet spelen, wil naar huis toe etc
Maar nog wel effe Sharice saven
Hoe weten we dat er gelogen is?quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Er is dus weer gelogen dat Jordy niets gezegd heeft. Weer bewust zwart maken. Wat een vies spel
Dat is het gesprek dat ik wil volgen!quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:23 schreef Koos1958 het volgende:
Axel en jordy aan het praten op achtergrond.
Niet, Jolien gaat straks praten met Elsa en dan is het klaarquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:24 schreef marky het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe deze ruzie tussen Elsa en Jordy gaat uitspelen.
Gek. Ik kan hier heel goed mee leven.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:25 schreef maxelu het volgende:
BB zit altijd vol twists enzo, maar het is wel gewoon dikke bullshit dat jolien vs wicky een nominatiegame spelen. en als wicky dan genomineerd hieruit komt, het kwijtgescholden wordt. en dat jolien nu gewoon op de bank zit. ik vind dit soort wendingen altijd best lame.
Jankenquote:
Omdat er eerst gezegd werd dat Jordy helemaal niets gezegd heeft en dat later door anderen weer ontkend werd.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoe weten we dat er gelogen is?
Bijna lunchquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom loopt Elsa met een tafelkleed om?
Waar op welke stream, ik zat buiten en daar werd daar niets over gezegd.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Omdat er eerst gezegd werd dat Jordy helemaal niets gezegd heeft en dat later door anderen weer ontkend werd.
In de woonkamer net. Pootje zat erbij.quote:
Jordy houdt van de grootste uitspraken. Jordy zou hier prima op de cos passen. Hij geeft commentaar op wat hij ziet. Jordy is de cosser in het huis.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:21 schreef basicsaint het volgende:
Verder neemt Jordy het allemaal niet persoonlijk. Behalve dan dat dit het grootste verraad ooit is.
Denk dat ze vooral om ging dat Jordy niet goed genoeg heeft gestreden voor Mattheus.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Omdat er eerst gezegd werd dat Jordy helemaal niets gezegd heeft en dat later door anderen weer ontkend werd.
ik ook hoor, maar je moet geen nominatiegame gaan doen en dan daarna de "en nu fiets je en dan geen nominatie meer!" game. by design vind ik dat gewoon stom.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:26 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Gek. Ik kan hier heel goed mee leven.
Ik heb het effe uitgezet Elsa trek ik gewoon niet meer op de streams. Wat een vreselijk mens ia dat.quote:
Het is het spel. Jolien heeft dit keer verkeerd gegokt. Op persoonlijk vlak snap ik wel dat ze het moeilijk heeft.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:27 schreef Droopie het volgende:
Ow?
Dus Jolien had Elsa uitgenodigd om voor haar te debatteren en die heeft haar weggestemd
Wat een verraad ja.
Andere kant, verkeerde persoon gekozen, je garandeert geen vrijstelling als je die persoon kiest.
Echt he met al haar smoesjes en zogenaamde grapjes.quote:
t het was geen redden meer aan want Mattie kreeg geen enkele stem dus dan is het gewoon een verloren zaak en hij heeft dat eerlijk tegen Mattie gezegd en die begreep hetquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:29 schreef Verity het volgende:
[..]
Denk dat ze vooral om ging dat Jordy niet goed genoeg heeft gestreden voor Mattheus.
Vermoed dat Jordy meteen in het begin al aanvoelde hoe het zou gaan en de handdoek een beetje in de ring heeft gegooid.
Elsa is niet eerlijk, ze is vals en speelt nu de zielige kaartquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:32 schreef greysbones het volgende:
Elsa praat plots heel slooom
jaaa
hmmmm
dat wist ik nieeet
hmmm jaaa
Ja en daar heb ik dus erge moeite mee, 53 jaar en dan zo doenquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Elsa is niet eerlijk, ze is vals en speelt nu de zielige kaart
Meestal als ze haar ware aard laat zien.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:32 schreef Juultje1981 het volgende:
Ik denk dat Elsa zo met migraine op bed ligt
Het is maar wat het beste uitkomt voor BB, Wicky moet natuurlijk blijven vanwege het inclusiviteits gehalte.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:25 schreef maxelu het volgende:
BB zit altijd vol twists enzo, maar het is wel gewoon dikke bullshit dat jolien vs wicky een nominatiegame spelen. en als wicky dan genomineerd hieruit komt, het kwijtgescholden wordt. en dat jolien nu gewoon op de bank zit. ik vind dit soort wendingen altijd best lame.
En ze doet het bewust, het is geen onnozelheid en dat neem ik haar kwalijk. Snel er uit met die vrouwquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja en daar heb ik dus erge moeite mee, 53 jaar en dan zo doen
Echt niet ze wist prima wat ze deed.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:33 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vermoed dat Elsa niet goed wist wat haar taak was toen Jolien haar uit koos. Dat het de bedoeling was om voor Jolien op te komen en haar vrijstelling te gunnen.
Helaas ging Elsa gewoon haar eigen ding doen.
We zien dat vaak bij haar. Ze luistert niet goed.
Die zit bij Elsa onder de duim. Speelt niet voorzichzelfquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is maar wat het beste uitkomt voor BB, Wicky moet natuurlijk blijven vanwege het inclusiviteits gehalte.
Ging erover dat Jordy niks heeft gezegd om Mattie te saven. Dat gaf Jordy buiten ook eerlijk toe aan Mattie.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij heeft ook duidelijk uitgelegd waarom en Mattie begreep het. Niemand koos voor Mattiequote:Op woensdag 12 februari 2025 13:36 schreef Keane007 het volgende:
[..]
Ging erover dat Jordy niks heeft gezegd om Mattie te saven. Dat gaf Jordy buiten ook eerlijk toe aan Mattie.
Jordy heeft daaraan wel toegevoegd dat hij wel een paar dingen had gezegd Mattheus een mooie groei mee maakte en nog een aantal dingen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:36 schreef Keane007 het volgende:
[..]
Ging erover dat Jordy niks heeft gezegd om Mattie te saven. Dat gaf Jordy buiten ook eerlijk toe aan Mattie.
dat zijn natuurlijk de geweldige quotes die voor de uitzending worden bewaardquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:39 schreef Verity het volgende:
[..]
Jordy heeft daaraan wel toegevoegd dat hij wel een paar dingen had gezegd Mattheus een mooie groei mee maakte en nog een aantal dingen.
Er viel niks meer te saven, Mattie was kansloos, alle stemmenv an Jordy op hem zouden verloren zijn en dus koos hij ervoor Jolien te savenquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:36 schreef Keane007 het volgende:
[..]
Matti had al 4 stemmen dus was nutteloos. David brengt dat alsof Jordy hoogverraad heeft gepleegd maar kijkt volledig langs de actie van Elsa heen. Dat meten met twee maten bij dat groepje is stuitend. Daarnaast heeft Jordy wel gepleit voor Matti ondanks dat dat nutteloos was.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:36 schreef Keane007 het volgende:
[..]
Maar ja, wie had ze dan moeten kiezen? Misschien Milena, maar die was voor Sharice gegaan en voor de rest was iedereen of al gekozen of al genomineerd.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:30 schreef Verity het volgende:
[..]
Het is het spel. Jolien heeft dit keer verkeerd gegokt. Op persoonlijk vlak snap ik wel dat ze het moeilijk heeft.
Ja, dus liegen die anderen niet als ze hem 'niks hebben zien doen voor Mattheus'.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij heeft ook duidelijk uitgelegd waarom en Mattie begreep het. Niemand koos voor Mattie
Wicky zit daar prima.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is maar wat het beste uitkomt voor BB, Wicky moet natuurlijk blijven vanwege het inclusiviteits gehalte.
Axel en Jordy hebben uiteindelijk Jane van de bank gehaald want Jolien was dus ook verloren.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Er viel niks meer te saven, Mattie was kansloos, alle stemmenv an Jordy op hem zouden verloren zijn en dus koos hij ervoor Jolien te saven
Jordy is op Jane en Mattie gegaan omdat Elsa als laatste over was en die zat daar voor Jolien Dus dan zou Sharice op de bank komen en Jolien en dat heeft Elsa niet gedaan Zo heb ik het begrpenquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:42 schreef marky het volgende:
[..]
Axel en Jordy hebben uiteindelijk Jane van de bank gehaald want Jolien was dus ook verloren.
Snap ik, ik ookquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:43 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik ben nog wel bezig me over haar kleffe fase heen te zetten.
nee daar doet ze alsof haar neus bloed, maar ze zal het wel met Wicky besprekenquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:43 schreef Verity het volgende:
Benieuwd of Elsa dit zo gaat bespreken met Milena en Sharice
Ze is echt open gebloeid, sinds dat Jeffrey weg is. BB had beter kunnen inzetten op hun als losse spelers i.p.v. er moet een stelletje komen en dat wekelijks bij ze te checken.quote:
Echt welquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:44 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja verbaasd mij dat ze zo voor haarzelf opkomt
Dat is niet waar hij heeft wel een pleidooi gehouden voor Matti. Aangegeven dat Matti daar zit voor de persoonlijke groei ed. Hij wist dat hij Matti niet kon redden dus is toen voor Jolien gegaan en daarna voor Jane.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, dus liegen die anderen niet als ze hem 'niks hebben zien doen voor Mattheus'.
Had ie sowieso ook binnen gewoon kunnen zeggen, had er bij niemand een misverstand over ontstaan, door te zwijgen werkt ie dat juist in de hand. Vind het niet handig van 'm dat ie dat niet gedaan heeft.
Tuurlijk wist ze het wel.......anders moest ze in haar eigen groep snijden....met Sharice en Jolijn hoort niet bij die groep......quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:33 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vermoed dat Elsa niet goed wist wat haar taak was toen Jolien haar uit koos. Dat het de bedoeling was om voor Jolien op te komen en haar vrijstelling te gunnen.
Helaas ging Elsa gewoon haar eigen ding doen.
We zien dat vaak bij haar. Ze luistert niet goed.
Ja laat idd die maar gaanquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Dan hoop ik toch dat Keanu weg moet
Againquote:
Denk dat iedereen gewoon een pleidooi heeft moeten houden voor degene die ze daarheen heeft geroepen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:45 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is niet waar hij heeft wel een pleidooi gehouden voor Matti. Aangegeven dat Matti daar zit voor de persoonlijke groei ed. Hij wist dat hij Matti niet kon redden dus is toen voor Jolien gegaan en daarna voor Jane.
je kiest wie bij je pastquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Elsa hoeft Jordy niet leuk te vinden, maar ze vindt de verkeerde mensen wél leuk. Je zou denken dat ze meer mensenkennis heeft
en had meer mensenkennis bij haar verwacht, dat heb je in de gevangenis wel nodig, mensen kunnen lezen en dat kan ze dus helemaal niet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Again
Dus gisteren hangt ze Jordy publiek op (mag, maar ze had het ook niet hoeven te doen)
Vandaag Jolien voor de bus gegooid.
Voor een ex militair en gevangenisbewaarder had ze wel wat volwassener mogen zijn.
Nee met Keanu win de oorlog niet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:49 schreef basicsaint het volgende:
Ik denk dat Keanu gaat vertrekken. Denk niet dat veel mensen zich met een emo identificeren.
👍quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik ben even weg en BAM nominaties bekend
Jane vrij![]()
Sharice vrij![]()
Maar goed Keanu uitzwaaien is ook leuk
Hij is saai,speelt het spel niet, wil vriendjes met iedereen zijn en kan alleen maar over gevoel pratenquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:49 schreef basicsaint het volgende:
Ik denk dat Keanu gaat vertrekken. Denk niet dat veel mensen zich met een emo identificeren.
Hmm, volwassenen kunnen fouten maken. Ex-militairen ook.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Again
Dus gisteren hangt ze Jordy publiek op (mag, maar ze had het ook niet hoeven te doen)
Vandaag Jolien voor de bus gegooid.
Voor een ex militair en gevangenisbewaarder had ze wel wat volwassener mogen zijn.
Die heeft ze wel hoor maar ze kan er niet tegen dat Jordy ook druk is en tegen haar ingaat en haar geen gelijk geeft.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
en had meer mensenkennis bij haar verwacht, dat heb je in de gevangenis wel nodig, mensen kunnen lezen en dat kan ze dus helemaal niet.
genoegquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:51 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Hmm, volwassenen kunnen fouten maken. Ex-militairen ook.
Verder niet veel mis met Elsa.
Hij wil het spel idd niet spelen dus weet je al dat het niets gaat worden met Keanuquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij is saai,speelt het spel niet, wil vriendjes met iedereen zijn en kan alleen maar over gevoel praten
weg ermee
team mattie janequote:Op woensdag 12 februari 2025 13:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij wil het spel idd niet spelen dus weet je al dat het niets gaat worden met Keanu![]()
Ik ben wel benieuwd hoe de beef gisteren tussen iedereen het op social media heeft gedaan![]()
dat dusquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:51 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Hmm, volwassenen kunnen fouten maken. Ex-militairen ook.
Verder niet veel mis met Elsa.
Ahhh!quote:
Die zijn allemaal afquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ahhh!![]()
Maar ik bedoel meer de rol van Sharice en haar kontkruipers
Voor mij ook de final 5!quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mattie, Jane, Axel, Jolien en Jordy
Geen kwaaie kerel, maar al schijnt de zon volop, hoor ik hem praten, dan regent het pijpenstelen in mijn hoofd...quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij is saai,speelt het spel niet, wil vriendjes met iedereen zijn en kan alleen maar over gevoel praten
weg ermee
KiKi gaat naar huis denk ikquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij wil het spel idd niet spelen dus weet je al dat het niets gaat worden met Keanu![]()
Ik ben wel benieuwd hoe de beef gisteren tussen iedereen het op social media heeft gedaan![]()
Jij vindt Keanu wel de leukste van de genomineerden?quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
KiKi gaat naar huis denk ik![]()
Noujah dan ben ik er ook klaar mee denk ik. Vind het seizoen sowieso niet zo geweldig
Dat het gezegd is is geen punt maar de manier waarop . Het leek wel een klein kind en we zagen eindelijk de ware....Elsaquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:54 schreef Verida het volgende:
[..]
dat dus
en zo ontzettend vreselijk iets heeft ze niet tegen jordy gezegd, Ze heeft gezegd dat ze hem stemmen heeft gegeven omdat ze hem niet mag.
En dat hebben er al zoveel over andere bewoners gezegd, alleen niet waar iedereen bij was, maar in hun eigen groep.
Ze zeiden dat hij zijn naam niet een keer genoemd heeft. Das niet waar ze zeiden eerst hij heeft niets gezegd over Matti das ook niet waar en als je niet precies weet hoe het lopen gaat en je ziet al 4 stemmen op Matti dan kies je ervoor om een van Matti zijn maatjes te redden en dat werd uiteindelijk Jane. Het verschil met Jolien is Elsa had de beslissende stem en die gaf ze aan Sharice en niet aan Jolien.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat iedereen gewoon een pleidooi heeft moeten houden voor degene die ze daarheen heeft geroepen.
Maar dat was het punt ook niet.
Als dat het enige is wat ie voor Mattheus gedaan heeft, kunnen die anderen dat gewoon zien als 'niet z'n best gedaan hebben', helemaal als ie vervolgens weigert zijn beweegredenen in de groep te noemen.
Dat maakt hen geen leugenaars zoals hier stellig beweerd werd. Maar goed, ik zie het in de aflevering wel.
Jahoor. Het is allemaal niet veel, maar dan zou ik Jol lekker naar huis sturen in de trui van Sjefke met de brief en een zak nootjes (gejat van Peter voor Sjef)quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij vindt Keanu wel de leukste van de genomineerden?
quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:59 schreef Kodiak100 het volgende:
https://www.vogelbescherm(...)xO_8Z_oUu3HFh-hRlfmA
BB vogelhuisjes te koop 25 euro per stuk
Het is een mooie ontwikkeling. ze hebben nu ook 2 belgen in de groep man en vrowu, die miste ze nog. De groep van Sharice heeft maar 1 nderlandse vrouw.quote:
Zoals ik zei, ik zie het wel in de aflevering. Wij waren er niet bij.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:58 schreef marky het volgende:
[..]
Ze zeiden dat hij zijn naam niet een keer genoemd heeft. Das niet waar ze zeiden eerst hij heeft niets gezegd over Matti das ook niet waar en als je niet precies weet hoe het lopen gaat en je ziet al 4 stemmen op Matti dan kies je ervoor om een van Matti zijn maatjes te redden en dat werd uiteindelijk Jane. Het verschil met Jolien is Elsa had de beslissende stem en die gaf ze aan Sharice en niet aan Jolien.
een paar honderd beschikbaarquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:59 schreef Kodiak100 het volgende:
niks mis met housequote:Op woensdag 12 februari 2025 14:02 schreef Droopie het volgende:
Matt houdt van house
Lekker de diepte in
De stagiaires hebben hard door getimmerdquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
een paar honderd beschikbaar![]()
Worden ze vanmiddag nog even opgesloten om er nog 150 bij te timmeren?
Vertel?quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Veel mensen daar hebben een rugzakje, ADHD is niet alsof je een zwakzinnige zonder plichtsbesef en wilsbekwaamheid neer zet.
Jordy functioneert redelijk tot goed in de open wereld, dus hem uitsluiten van deelname zou wel heel raar zijn.
****MOD EDIT heeft niets met deze RLS te maken.*******
House is zo divers.quote:
Van mij had ie nog lang niet weg gehoeven, maar met deze 3 en het feit dat hij op zichzelf niet echt boven het maaiveld uitsteekt zal ie wel vertrekken ja.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:49 schreef basicsaint het volgende:
Denk ik ook, want waarom anders de nominaties vandaag al doen?quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze denken dat er morgen wat voor Valentijn gaat komen
Eva “speelt” Zwitserlandquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:19 schreef greysbones het volgende:
Eva komt weer eens binnenvallen
op een moment
die heeft ook geen radar
Geen radar, maar wel een neus voor juicequote:Op woensdag 12 februari 2025 14:19 schreef greysbones het volgende:
op een moment
die heeft ook geen radar
Je posts lezen vaak als een gedicht.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:19 schreef greysbones het volgende:
op een moment
die heeft ook geen radar
Precies dit.. Dat is puur om alles mee te kunnen krijgen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Geen radar, maar wel een neus voor juice
quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:21 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Je posts lezen vaak als een gedicht.
hij is zelf ook volwassenquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:21 schreef mario390 het volgende:
haLLO
kenu heeft en kutuitsprak en geen respect vor volwaschen
Ah Mario is weer in tha Housequote:Op woensdag 12 februari 2025 14:21 schreef mario390 het volgende:
haLLO
mariooooquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:21 schreef mario390 het volgende:
haLLO
jij zegt dit omdat je denkt dat hij zeiquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
van leeftheit misschien, aar zo is hij en teen
Dank je!!quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:26 schreef Dotteke het volgende:
Berichten verwijderd
Er gaat hier niet zo maar een diagnose over iemand gesteld worden.
Ik heb die hele discussie verwijderd
Oh ik heb je niet gezienquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:27 schreef mario390 het volgende:
[..]was ook gistern vanavondd kort hier
nee niet dick, maar hij schnauzte haar anquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij zegt dit omdat je denkt dat hij zei
lick my dick??
hij is gewoon volwassenquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
van leeftheit misschien, aar zo is hij en teen
quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee niet dick, maar hij schnauzte haar an
kijk maar op FBquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:28 schreef Droopie het volgende:
Mensen, ik kijk net op X.
Maar Keanu krijgt verbazend veel stemmen.
Dan weten jullie dat.
Mijn stem gaat naar Jolien, respect afgedwongen zojuist, maar gaat ze, zal t mij worst zijn.
Wie zijn nu de genomineerden danquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:28 schreef Droopie het volgende:
Dan weten jullie dat.
Mijn stem gaat naar Jolien, respect afgedwongen zojuist, maar gaat ze, zal t mij worst zijn.
Wat blijft die gozer lang hangen in dingen. Is al 2x uitgesproken. Hij denkt dat hij bij alle mensen hoog staat in hun lijstje terwijl dat helemaal niet zo isquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kiki weer janken over Jordy, lekker meezeuren, want Elsa zit er ook bij? Lekker naar huis Kiki![]()
Welke X poll?quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:28 schreef Droopie het volgende:
Dan weten jullie dat.
Ja, schandalig.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:29 schreef -river- het volgende:
Huh, Shar en Jane hun nominatie vrijgespeeld?
Nee je kan nu al stemmenquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar morgen kunnen we stemmen toch?
NL https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmenquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar morgen kunnen we stemmen toch?
Ow ja, jij was boodschappen doenquote:
Nou idd want normaliter krijg ik een extra veld op videoland BB waar ik op kan klikken om te kunnen stemmen maar nu nietquote:
BB is trending in jouw bubbelquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bigbrother was trending en ik zag allemaal Keanu bedankt gifjes.
Geen poll
Vind ik ook.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:48 schreef freaky40 het volgende:
Vreemd dat ze dit nu op woensdag al doen. Week is dus al eerder klaar.
Hij weet waar de poort is.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:33 schreef greysbones het volgende:
volgens eva wil David niet echt naar huis
Ik ook!quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij vindt Keanu wel de leukste van de genomineerden?
hebben we hier foto van?quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:44 schreef OmaJacky het volgende:
Elsa weet donders goed hoe het spel gespeeld moet worden.
Ze is groot fan van BB en niet voor niets vorig jaar als fan in het huis geweest bij een freez.
En nu de zielige uithangen bah.
heb je die filmpjes eronder gekeken?quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Edit staat boven zie ik nu .quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:45 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Die heb ik wel ergens gezien in het begin van deze BB , maar weet niet meer waar.
zeker nietquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:46 schreef Puzzie het volgende:
Keanu is geen slechte jongen laat dat ook duidelijk zijn.
Ja dag!!quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeker niet
als je moeite hebt met slapen moet je hem gewoon even bellen
Dan hij keer op keer vertellen dat hij met Jordy heeft gesproken, waarbij Jordy keer op keer heeft gezegd dat er niks aan de hand is.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeker niet
als je moeite hebt met slapen moet je hem gewoon even bellen
Ik stel voor dat jij gewoon geen diagnose over een bewoner van BB doet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:45 schreef czvt het volgende:
[..]
Ik stel geen diagnose, die is reeds gemaakt door gekwalificeerde psychologen. I've been there, I've done all that, I live with this situation. Ik leef onder geen steen maar als jullie dit beslissen dan stel ik voor jullie blinddoek af te doen en meer respect te tonen voor deze materie.
Ben haar na 10 minuten ook echt moe gehoord. Mag alweer op de bank.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:51 schreef greysbones het volgende:
Eva is net zo erg
misschien nog erger
Eens, en nog wat valsig erbij en onbeschoft gebekt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:51 schreef greysbones het volgende:
Eva is net zo erg
misschien nog erger
quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:51 schreef Puzzie het volgende:
Eva kan geen bijzondere dingen delen want dat kwetst haar familie
Vast niet. Sommigen zitten gewoon nog in de kastquote:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:53 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
sorry dit is niet te doen
zoals ze praat en wat ze zegt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Tja zo is ze gewoon.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:57 schreef Joyce-43 het volgende:
wat is Eva weer oneerbiedig bezig zeg
ik wist dat iemand dat ging lukken, hey wat gaaf hahha dank je welquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]free photo hosting
[ link | afbeelding ][/spoiler]
quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zullen we gaan flyeren voor KiKi op de haarlemmerstraat zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
En ze is niet beroerd om het spel te spelen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
misschien heb ik een te roze bril op of zo maar eerlijk is eerlijk
Jolien laten blijven is goed voor als we Sharice definitief op de bank willen, alle stemmen zijn belangrijk bij de noms
Mij niet bellen!quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dag!!![]()
Dat is een mooie taak voor @:ledn81 en @:DGK-Eric
Ze heeft het gister heel goed gedaan en van zich afgebeten, had ik niet achter haar gezocht. Respect heeft ze daarmee verdiendquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En ze is niet beroerd om het spel te spelen.
Die laatste foto is hartstikke leukquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][/spoiler]
Maakte Elza vorig jaar deel uit van de open deur dag BB bezoeken 🤔quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik wist dat iemand dat ging lukken, hey wat gaaf hahha dank je wel![]()
Vrijdag zullen we het weten, ik dacht dat vorige week spannender was.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:19 schreef -river- het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BB liet op FB achter dat de live zo spannend gaat worden!
Het is een drama , gisteravond ook alquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:22 schreef mazaru het volgende:
Is Fok! gehacked dat het zo traag is?
Dan neem je Elsa als favoriet, dan ben je er zeker van dat ze niet met ene vent zoent.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:23 schreef mario390 het volgende:
en keer en enige keer will ik erleven dat mijn favurit niet met en vent zoent
Het is niet te doen om zo te posten. Daar raak ik kriegel doorquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is een drama , gisteravond ook al
Je bent niet de enige hoor, er zijn meer klachten overquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is niet te doen om zo te posten. Daar raak ik kriegel door
nee niet elsaaquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:24 schreef -river- het volgende:
[..]
Dan neem je Elsa als favoriet, dan ben je er zeker van dat ze niet met ene vent zoent.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:24 schreef -river- het volgende:
[..]
Dan neem je Elsa als favoriet, dan ben je er zeker van dat ze niet met ene vent zoent.
ze hebben geen ovenquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:30 schreef riri het volgende:
Daar moet je toch een bol van kneden om een mooi broood van te maken en dan uitrollen zodat die in de vorm past, wat zijn dit toch voor klungels deze mensen
Ze hebben het totaal niet goed gekneed is veel te nat ookquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:30 schreef riri het volgende:
Daar moet je toch een bol van kneden om een mooi brood van te maken en dan uitrollen zodat die in de vorm past, wat zijn dit toch voor klungels deze mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |