Omdat er eerst gezegd werd dat Jordy helemaal niets gezegd heeft en dat later door anderen weer ontkend werd.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoe weten we dat er gelogen is?
Bijna lunchquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom loopt Elsa met een tafelkleed om?
Waar op welke stream, ik zat buiten en daar werd daar niets over gezegd.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Omdat er eerst gezegd werd dat Jordy helemaal niets gezegd heeft en dat later door anderen weer ontkend werd.
In de woonkamer net. Pootje zat erbij.quote:
Jordy houdt van de grootste uitspraken. Jordy zou hier prima op de cos passen. Hij geeft commentaar op wat hij ziet. Jordy is de cosser in het huis.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:21 schreef basicsaint het volgende:
Verder neemt Jordy het allemaal niet persoonlijk. Behalve dan dat dit het grootste verraad ooit is.
Denk dat ze vooral om ging dat Jordy niet goed genoeg heeft gestreden voor Mattheus.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Omdat er eerst gezegd werd dat Jordy helemaal niets gezegd heeft en dat later door anderen weer ontkend werd.
ik ook hoor, maar je moet geen nominatiegame gaan doen en dan daarna de "en nu fiets je en dan geen nominatie meer!" game. by design vind ik dat gewoon stom.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:26 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Gek. Ik kan hier heel goed mee leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |