Als Elsa voor Jolien zou zijn gegaan dan waren Jordy en Axel ook voor haar gegaan dan was Sharice erop gebleven en was Jolien gered. Matti was een verloren zaak want daar stond Jordy er alleen voor de rest wilde Matti erop. Toen Axel en Jordy merkte dat Jolien ook verloren was zijn ze voor Jane gegaan.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:11 schreef Verida het volgende: [..] heel bijzonder dat het eerlijk wordt gevonden dat Jordy niet kiest voor Mattie en dat het van Elsa hypocriet en achterbaks etc. wordt gevonden dat zij niet heeft gekozen voor Jolien
Ja idd en jolien en Mattie vinden niet erg om erop te staan maar sharice had ook gemoeten,quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:06 schreef marky het volgende:
Jordy is dus gewoon eerlijk tegen Matti en Jolien. Verteld het eerlijk.
Ja tegenover jolienquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:21 schreef basicsaint het volgende:
Verder neemt Jordy het allemaal niet persoonlijk. Behalve dan dat dit het grootste verraad ooit is.
Daar deed Axel ook aan mee.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Er is dus weer gelogen dat Jordy niets gezegd heeft. Weer bewust zwart maken. Wat een vies spel
Inderdaad hoepel dan op manquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:21 schreef Flow3r het volgende:
David S wil het spel niet spelen, wil naar huis toe etc
Maar nog wel effe Sharice saven
Hoe weten we dat er gelogen is?quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Er is dus weer gelogen dat Jordy niets gezegd heeft. Weer bewust zwart maken. Wat een vies spel
Dat is het gesprek dat ik wil volgen!quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:23 schreef Koos1958 het volgende:
Axel en jordy aan het praten op achtergrond.
Niet, Jolien gaat straks praten met Elsa en dan is het klaarquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:24 schreef marky het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe deze ruzie tussen Elsa en Jordy gaat uitspelen.
Gek. Ik kan hier heel goed mee leven.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:25 schreef maxelu het volgende:
BB zit altijd vol twists enzo, maar het is wel gewoon dikke bullshit dat jolien vs wicky een nominatiegame spelen. en als wicky dan genomineerd hieruit komt, het kwijtgescholden wordt. en dat jolien nu gewoon op de bank zit. ik vind dit soort wendingen altijd best lame.
Jankenquote:
Omdat er eerst gezegd werd dat Jordy helemaal niets gezegd heeft en dat later door anderen weer ontkend werd.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoe weten we dat er gelogen is?
Bijna lunchquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom loopt Elsa met een tafelkleed om?
Waar op welke stream, ik zat buiten en daar werd daar niets over gezegd.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Omdat er eerst gezegd werd dat Jordy helemaal niets gezegd heeft en dat later door anderen weer ontkend werd.
In de woonkamer net. Pootje zat erbij.quote:
Jordy houdt van de grootste uitspraken. Jordy zou hier prima op de cos passen. Hij geeft commentaar op wat hij ziet. Jordy is de cosser in het huis.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:21 schreef basicsaint het volgende:
Verder neemt Jordy het allemaal niet persoonlijk. Behalve dan dat dit het grootste verraad ooit is.
Denk dat ze vooral om ging dat Jordy niet goed genoeg heeft gestreden voor Mattheus.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Omdat er eerst gezegd werd dat Jordy helemaal niets gezegd heeft en dat later door anderen weer ontkend werd.
ik ook hoor, maar je moet geen nominatiegame gaan doen en dan daarna de "en nu fiets je en dan geen nominatie meer!" game. by design vind ik dat gewoon stom.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:26 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Gek. Ik kan hier heel goed mee leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |