Milena heeft iedere dag kleding van haar aan.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:29 schreef Jockari het volgende:
Als ik Sharice zie, twijfel ik steeds of die haar kleerkast al heeft gehad.
Ja het gaat zo soepel als dikke poep door een theezeefjequote:Op woensdag 12 februari 2025 12:31 schreef Folies het volgende:
Wat een ellende om hier iets te kunnen posten.
mooi omschrevenquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja het gaat zo soepel als dikke poep door een theezeefje
Mja, ging over het spel, niet over de productie die per ongeluk door een bewoner gespot wasquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:33 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
terug naar een die weeige stem
Goh wat gek he en maar blijven doorzeurenquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:33 schreef Folies het volgende:
Kenau miepen, ja voor jou is hij (Jordy) er wel, maar voor mij niet.
Wat heb ik gemist?!quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:41 schreef zodeju het volgende:
Is Wickey niet door de mand gevallen bij Jane of is die nog vol vertrouwen.....
Hey Renequote:
Wel een mooi boekquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:40 schreef Folies het volgende:
Steeds weer denk ik aan dit boek bij het noemen van zijn naam:
[ afbeelding ]
Ik ook niet switsch van de een naar de anderquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:43 schreef Ireth het volgende:
Ik zit op de verkeerde stream? Zie bewoners, geen schermen
Hij is definitief denkquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:44 schreef NineMilka het volgende:
En nu gaat Mattie z’n gamechanger nog inzetten of kan dat niet?
Hoedan ......hoedan.....die slang.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:44 schreef NineMilka het volgende:
En nu gaat Mattie z’n gamechanger nog inzetten of?
Als ik Mattie was zou ik nu wel mijn GC inzetten. Hij gaat zelf niet, maar de andere 2 wil hij ook niet. Als hij Eva, Sharice of David S erop zet, red hij mogelijk zichzelf en de 2 anderen ook.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:44 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien, keanu, mattie. Jane en sharice vrijgesteld
dat gaat niet .. kan alleen als je gaat nominerenquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:46 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Als ik Mattie was zou ik nu wel mijn GC inzetten. Hij gaat zelf niet, maar de andere 2 wil hij ook niet. Als hij Eva, Sharice of David S erop zet, red hij mogelijk zichzelf en de 2 anderen ook.
Denk het niet want we kunnen al stemmen volgens instaquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:45 schreef Koos1958 het volgende:
Hoop dat mattie zijn gc in kan zetten.
Nee, je kan al kiezen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:45 schreef Koos1958 het volgende:
Hoop dat mattie zijn gc in kan zetten.
Raar, je weet toch niet van te voren wie er op de bank zit. Of is het enkel voor nominatie target?quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij is definitief denk
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:47 schreef KinKiJan het volgende:
@:puzzieLove thisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaaaaaquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:48 schreef Was-beer het volgende:
Elsa zat daar voor Jolien maar heeft Sharice en Jane gesaved?
Ja er zal nog wel iets gebeuren met Valentijn helaasquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:48 schreef freaky40 het volgende:
Vreemd dat ze dit nu op woensdag al doen. Week is dus al eerder klaar.
Dus dat....quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:48 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa zegt mijn gevoel is bij jane. Dus ze moet jolien verdedigen en kiest voor anderen
Dan kan Sjeffrey op zijn gemak het valentijnsdiner voor Sjolien regelenquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:48 schreef freaky40 het volgende:
Vreemd dat ze dit nu op woensdag al doen. Week is dus al eerder klaar.
En terecht.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:51 schreef Kissingbird het volgende:
jordy; ik ga hier geen woorden aan vuil maken.
Straks tegen Mattie zal hij wel uit z'n dak gaan.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:51 schreef Ireth het volgende:
Jordy zwijgt. Ook wel eens lekker.
Kijken hoe lang hij het vol houdt...
die gaat straks los op zijn slaapkamer of buitenquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:51 schreef Ireth het volgende:
Jordy zwijgt. Ook wel eens lekker.
Kijken hoe lang hij het vol houdt...
Maar hoezo boos die Jordy. Elsa is verplicht te kiezen voor Jolien terwijl ze liever Jane heeft? Kan toch gewoonquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:51 schreef Kissingbird het volgende:
jordy; ik ga hier geen woorden aan vuil maken.
Maakt niet uit ook al komt ze op de bank.....BB beslist.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:51 schreef Cupfighter het volgende:
Slap gelul Elsa, mag die volgende week op de bank en gelijk eruit
Ze zat er om jolien te verdedigenquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:52 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Maar hoezo boos die Jordy. Elsa is verplicht te kiezen voor Jolien terwijl ze liever Jane heeft? Kan toch gewoon
Wie bedoeld hijquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:53 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy buiten: wat een schijnheil ,gatver, bahhh
kikiquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:53 schreef Ireth het volgende:
Wie zit er nu zo hysterisch te janken??
Ja maar dat is een gok van Jolien geweest. Elsa is niet verplicht om voor Jolien te kiezen, als ze liever heeft dat Jane blijftquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze zat er om jolien te verdedigen
Het is woensdag. Normaal is het toch pas op donderdag de bekendmaking?quote:
Vind ik wel, hij spreekt zich uit.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:56 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy maakt geen vrienden met deze actie.
Matti was al verloren. Dat zegt Axel net.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:56 schreef OmaJacky het volgende:
David S zegt dat Jordy geen woord over Mattie gezegd , Axel bevestigd het.
Valt wel heel erg tegen dan.
Ik ga niet eens stemmen. Ze mogen van mij alledrie wegquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het is woensdag. Normaal is het toch pas op donderdag de bekendmaking?
Wel mooie bank.
Ik weet alleen niet op wie ik ga stemmen.
Ik denk wel dat Keanu naar huis gaat.
Zeker en vastquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:57 schreef Gust.F het volgende:
Keanu naar huis, veel te labiel voor dit
extreem traagquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zeker en vast
Wat is de COS traag trouwens.
Ze zitten daar om te winnen, en dan moet je niet de zwakste wegsturen, zo redeneert hij (Al zal hij dat niet zo hardop zeggen)quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:56 schreef OmaJacky het volgende:
David S zegt dat Jordy geen woord over Mattie gezegd , Axel bevestigd het.
Valt wel heel erg tegen dan.
jolien had haar aangewezen, kon niet meer kiezen voor jordy of keanu ( die ze misschien liever had gehad)quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze zat er om jolien te verdedigen
Ja dat is wel raar. En Jolien had juist Elsa gekozen omdat zij dacht dat Elsa rechtvaardig zou zijn. En ik denk dat Elsa de opdracht niet begreep. << dat zij moest gaan voor degene die haar gekozen heeft. Dus nu had Jane 2 verdedigers.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:48 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa zegt mijn gevoel is bij jane. Dus ze moet jolien verdedigen en kiest voor anderen
Juist niet, maar goedquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind ik wel, hij spreekt zich uit.
Dan zit ge in het verkeerde spel héquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:59 schreef greysbones het volgende:
Jolien
mensen die ik graag heb
stem ik er niet uit
deze week speciale aanbiedingsbank i.v.m. gehaktdagquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het is woensdag. Normaal is het toch pas op donderdag de bekendmaking?
Wel mooie bank.
Ik weet alleen niet op wie ik ga stemmen.
Ik denk wel dat Keanu naar huis gaat.
Je kan al stemmen dus ben bang van nietquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:01 schreef TheVulture het volgende:
Wat een kutbank ineens
Ik ben benieuwd of Mattie nog een twist in petto heeft met de GC
nee.. die mag je alleen inzetten als je gaat stemmen..quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:01 schreef TheVulture het volgende:
Wat een kutbank ineens
ik snap wel wat ze bedoeldquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:00 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dan zit ge in het verkeerde spel hé
Maar hij wordt nu op beide streams besproken, dus is hij toch nog aanwezig.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:01 schreef mazaru het volgende:
Is Jordy bij de psychiater? Ik hoor hem niet schreeuwen
Kan niet meer, moest voor de bekendmaking van de nominatiesquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:01 schreef TheVulture het volgende:
Wat een kutbank ineens
Axel is niet diegene die we denken....Jaloers op Matti waar Jane goed mee kan.....Matti heeft nooit dacht ik een strobreed in de weg gelegd bij Axel.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:02 schreef Koos1958 het volgende:
Oh elsa zegt dat jordy het wel voor mattie heeft opgenomen. Dus die David en axel liegen dus
GC van Mattie moet hij toch wel of niet inzetten voor de nominaties bekend gemaakt worden.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:01 schreef TheVulture het volgende:
Wat een kutbank ineens
en mattie gaat met Jolien naar buitenquote:
opgenomen misschien met woorden, maar niet voor gekozenquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:02 schreef Koos1958 het volgende:
Oh elsa zegt dat jordy het wel voor mattie heeft opgenomen. Dus die David en axel liegen dus
Om even in zijn woorden te blijvenquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:04 schreef Was-beer het volgende:
Jordy: wat daar binnen is gebeurt is het grootste verraad dat ik ooit heb gezien
Geloof dat jolien niet v3el keus om te kiezen dus al Vrienden die ze kon kiezen waren Al gekozen dus Elsa bleef overquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:48 schreef Was-beer het volgende:
Elsa zat daar voor Jolien maar heeft Sharice en Jane gesaved?
quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:06 schreef Juultje1981 het volgende:
Ik vind dit echt zielig voor Jolien
Ik niet, ze wilde toch naar huis?quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:06 schreef Juultje1981 het volgende:
Erg he, Ilsa valt door de mand door Sharice te houden.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:05 schreef Kissingbird het volgende:
jordy; matthie wat daar is gebeurd is het grootste verraad wat ik ooit heb gezien.
ik heb jou naam niet gehoord, was al 4 tegen 1 tegen jane, dus dat kon ik niet meer winnen.. ging letterlijk tussen jolien en sharice
Waarom? Ze roept de hele week al dat ze weg wil. Nou zit ze op de bank en gaat ze jankenquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:06 schreef Juultje1981 het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Om even in zijn woorden te blijven
WAT EEN GEWELDIG SPEL!! I LOVE IT!! LIFE IS GOOD!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Afwachten hoe zielig.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:06 schreef Juultje1981 het volgende:
Gisteren ging die echt helemaal uit zijn stekker. Hij bleef maar schreeuwen hoe geweldig hij het allemaal vond.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:53 schreef Ireth het volgende:
Wie zit er nu zo hysterisch te janken??
Ja en hij zegt nu eerlijk tegen Mattie ik heb je naam niet meer genoemd want het was een verloren zaak en dat neemt Mattie hem niet kwalijk want Mattie wist het. dus ................ Hij is er direct eerlijk over geweestquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:04 schreef Verida het volgende:
[..]
opgenomen misschien met woorden, maar niet voor gekozen
en dat terwijl hij toch door mattie was aangewezen....
Ik ook op beiden 3 stemmenquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:09 schreef Koos1958 het volgende:
Op jolien en mattie erin blijven ga ik.
Ja en daarom ga ik jordy steeds meer waarderen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:09 schreef Lillfex het volgende:
Ja e
[..]
Ja en hij zegt nu eerlijk tegen Mattie ik heb je naam niet meer genoemd want het was een verloren zaak en dat neemt Mattie hem niet kwalijk want Mattie wist het. dus ................ Hij is er direct eerlijk over geweest
Daar koop je geen brood van.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:09 schreef greysbones het volgende:
elsa voelt zich nu toch wel schuldig
naar mattie
ruk op de cos? Nog nooit mee gemaakt dat t hier zo traag gaat.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zeker en vast
Wat is de COS traag trouwens.
En wat Jordy voor ogen had is ook compleet mislukt. Kan gebeurenquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:10 schreef marky het volgende:
De hele toko staat op zijn kop omdat de actie tegen Jordy is mislukt. Is toch gewoon hun eigen schuld.
heel bijzonder dat het eerlijk wordt gevonden dat Jordy niet kiest voor Mattie en dat het van Elsa hypocriet en achterbaks etc. wordt gevonden dat zij niet heeft gekozen voor Jolienquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:09 schreef marky het volgende:
Ze hebben allemaal lopen klote alleen Jordy is eerlijk tegen de mensen waar hij daar voor zat.
En hij is volgende week aan de beurtquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
En wat Jordy voor ogen had is ook compleet mislukt. Kan gebeuren
3 dusquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:12 schreef 5thencounter het volgende:
5 genomineerden, moet BB niet al een beetje beginnen met een paar vrijstelling spelletjes?
Nou, daar zal Elsa heel verdrietig over zijnquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:13 schreef Flow3r het volgende:
Jordy : dit is het grootste verraad en ik heb het ook tegen Elsa gezegd
Ik volg h3t gesprek buiten maar ik vind dat jirdy wel een punt heeft hierinquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:00 schreef KinKiJan het volgende:
David S., Jane en Axel over Jordy
Jane: "Maar waarom doet ie dan zo dat hij er geen woorden aan vuil wil maken?"
David S.: "omdat ie verloren heeft, hij kan niet tegen z'n verlies"
Jane: "Maar hij heeft ook niet zijn beste gedaan?"
Axel: "Hij heeft ook niet z'n best gedaan"
David S.: "Als Jordy iets niet kan waarmaken hoe dat in zijn hoofd moet dan *poef*"
Axel: "Maar ja hij heeft Mattie ook niet echt geprobeerd te saven en daardoor ...."
David S.: "Hij heeft niets gezegd!"
Axel: "Wil hij niks zeggen waarschijnlijk".
Nee meegegaan voor jane en daarna op jolien met axel en toen moest elsa kiezen tussen haar en sharice.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:13 schreef Hznootje het volgende:
Wahahaha..Jordy is zelf ook voor Jane gegaan ipv Jolien..WTF
Van wat ik begrijp was het meteen 4 tegen 1 voor Jane.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:13 schreef Hznootje het volgende:
Wahahaha..Jordy is zelf ook voor Jane gegaan ipv Jolien..WTF
Ja eigenlijk mag ze nog niet naar huis. Dan wellicht toch maar Keanu, die is teveel behang eigenlijk.quote:
Dat kan niet me3r dat gebeurd voor stemmenquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:01 schreef TheVulture het volgende:
Wat een kutbank ineens
Ja maar het had weinig nut om hem te pakken want slaat nergens op. Het heeft geen effect toch Hij stond niet op de bankquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
En wat Jordy voor ogen had is ook compleet mislukt. Kan gebeuren
quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:47 schreef KinKiJan het volgende:
@:puzzieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ik heel eerlijk gezegd aan mattiequote:Op woensdag 12 februari 2025 13:15 schreef Droopie het volgende:
Matt en Jordy zijn wel volwassen in deze.
En Jolien, dubbel, je zit hier voor jezelf he.
Maar de maskers zijn af en handschoenen zijn aan.
Jij zegt toch eerlijk waarom dat hij het op den duur Mattie niet meer verdedigde want het had geen zin omdat niemand voor Mattie gingquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:16 schreef KinKiJan het volgende:
Elsa moet Jordy niet, maar andersom blijft Jordy niet minder over Elsa zeveren.
Ik hoor van 2 anderen binnen die erbij waren net dat Jordy evengoed zijn best niet gedaan heeft voor Mattheus, en dan zo'n hoog van de toren blazen over Elsa.
Snap wel waarom ie niks wilde zeggen net..
Ik geloof David S en Axel, die erbij waren eigenlijk eerder dan Jordy, die binnen niks durfde te zeggen en nu ineens wel gaat praten bij mensen die er niet bij waren.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ik volg h3t gesprek buiten maar ik vind dat jirdy wel een punt heeft hierin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |