dat gaat niet .. kan alleen als je gaat nominerenquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:46 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Als ik Mattie was zou ik nu wel mijn GC inzetten. Hij gaat zelf niet, maar de andere 2 wil hij ook niet. Als hij Eva, Sharice of David S erop zet, red hij mogelijk zichzelf en de 2 anderen ook.
Denk het niet want we kunnen al stemmen volgens instaquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:45 schreef Koos1958 het volgende:
Hoop dat mattie zijn gc in kan zetten.
Nee, je kan al kiezen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:45 schreef Koos1958 het volgende:
Hoop dat mattie zijn gc in kan zetten.
Raar, je weet toch niet van te voren wie er op de bank zit. Of is het enkel voor nominatie target?quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij is definitief denk
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:47 schreef KinKiJan het volgende:
@:puzzieLove thisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaaaaaquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:48 schreef Was-beer het volgende:
Elsa zat daar voor Jolien maar heeft Sharice en Jane gesaved?
Ja er zal nog wel iets gebeuren met Valentijn helaasquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:48 schreef freaky40 het volgende:
Vreemd dat ze dit nu op woensdag al doen. Week is dus al eerder klaar.
Dus dat....quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:48 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa zegt mijn gevoel is bij jane. Dus ze moet jolien verdedigen en kiest voor anderen
Dan kan Sjeffrey op zijn gemak het valentijnsdiner voor Sjolien regelenquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:48 schreef freaky40 het volgende:
Vreemd dat ze dit nu op woensdag al doen. Week is dus al eerder klaar.
En terecht.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:51 schreef Kissingbird het volgende:
jordy; ik ga hier geen woorden aan vuil maken.
Straks tegen Mattie zal hij wel uit z'n dak gaan.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:51 schreef Ireth het volgende:
Jordy zwijgt. Ook wel eens lekker.
Kijken hoe lang hij het vol houdt...
die gaat straks los op zijn slaapkamer of buitenquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:51 schreef Ireth het volgende:
Jordy zwijgt. Ook wel eens lekker.
Kijken hoe lang hij het vol houdt...
Maar hoezo boos die Jordy. Elsa is verplicht te kiezen voor Jolien terwijl ze liever Jane heeft? Kan toch gewoonquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:51 schreef Kissingbird het volgende:
jordy; ik ga hier geen woorden aan vuil maken.
Maakt niet uit ook al komt ze op de bank.....BB beslist.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:51 schreef Cupfighter het volgende:
Slap gelul Elsa, mag die volgende week op de bank en gelijk eruit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |