En hij is volgende week aan de beurtquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
En wat Jordy voor ogen had is ook compleet mislukt. Kan gebeuren
3 dusquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:12 schreef 5thencounter het volgende:
5 genomineerden, moet BB niet al een beetje beginnen met een paar vrijstelling spelletjes?
Nou, daar zal Elsa heel verdrietig over zijnquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:13 schreef Flow3r het volgende:
Jordy : dit is het grootste verraad en ik heb het ook tegen Elsa gezegd
Ik volg h3t gesprek buiten maar ik vind dat jirdy wel een punt heeft hierinquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:00 schreef KinKiJan het volgende:
David S., Jane en Axel over Jordy
Jane: "Maar waarom doet ie dan zo dat hij er geen woorden aan vuil wil maken?"
David S.: "omdat ie verloren heeft, hij kan niet tegen z'n verlies"
Jane: "Maar hij heeft ook niet zijn beste gedaan?"
Axel: "Hij heeft ook niet z'n best gedaan"
David S.: "Als Jordy iets niet kan waarmaken hoe dat in zijn hoofd moet dan *poef*"
Axel: "Maar ja hij heeft Mattie ook niet echt geprobeerd te saven en daardoor ...."
David S.: "Hij heeft niets gezegd!"
Axel: "Wil hij niks zeggen waarschijnlijk".
Nee meegegaan voor jane en daarna op jolien met axel en toen moest elsa kiezen tussen haar en sharice.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:13 schreef Hznootje het volgende:
Wahahaha..Jordy is zelf ook voor Jane gegaan ipv Jolien..WTF
Van wat ik begrijp was het meteen 4 tegen 1 voor Jane.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:13 schreef Hznootje het volgende:
Wahahaha..Jordy is zelf ook voor Jane gegaan ipv Jolien..WTF
Ja eigenlijk mag ze nog niet naar huis. Dan wellicht toch maar Keanu, die is teveel behang eigenlijk.quote:
Dat kan niet me3r dat gebeurd voor stemmenquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:01 schreef TheVulture het volgende:
Wat een kutbank ineens
Ik ben benieuwd of Mattie nog een twist in petto heeft met de GC
Ja maar het had weinig nut om hem te pakken want slaat nergens op. Het heeft geen effect toch Hij stond niet op de bankquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
En wat Jordy voor ogen had is ook compleet mislukt. Kan gebeuren
quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:47 schreef KinKiJan het volgende:
@:puzzieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ik heel eerlijk gezegd aan mattiequote:Op woensdag 12 februari 2025 13:15 schreef Droopie het volgende:
Matt en Jordy zijn wel volwassen in deze.
En Jolien, dubbel, je zit hier voor jezelf he.
Maar de maskers zijn af en handschoenen zijn aan.
Jij zegt toch eerlijk waarom dat hij het op den duur Mattie niet meer verdedigde want het had geen zin omdat niemand voor Mattie gingquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:16 schreef KinKiJan het volgende:
Elsa moet Jordy niet, maar andersom blijft Jordy niet minder over Elsa zeveren.
Ik hoor van 2 anderen binnen die erbij waren net dat Jordy evengoed zijn best niet gedaan heeft voor Mattheus, en dan zo'n hoog van de toren blazen over Elsa.
Snap wel waarom ie niks wilde zeggen net..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |