Afwachten hoe zielig.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:06 schreef Juultje1981 het volgende:
Ik vind dit echt zielig voor Jolien
Gisteren ging die echt helemaal uit zijn stekker. Hij bleef maar schreeuwen hoe geweldig hij het allemaal vond.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:53 schreef Ireth het volgende:
Wie zit er nu zo hysterisch te janken??
Ja en hij zegt nu eerlijk tegen Mattie ik heb je naam niet meer genoemd want het was een verloren zaak en dat neemt Mattie hem niet kwalijk want Mattie wist het. dus ................ Hij is er direct eerlijk over geweestquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:04 schreef Verida het volgende:
[..]
opgenomen misschien met woorden, maar niet voor gekozen
en dat terwijl hij toch door mattie was aangewezen....
de dame let goed opquote:
Ik ook op beiden 3 stemmenquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:09 schreef Koos1958 het volgende:
Op jolien en mattie erin blijven ga ik.
Ja en daarom ga ik jordy steeds meer waarderen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:09 schreef Lillfex het volgende:
Ja e
[..]
Ja en hij zegt nu eerlijk tegen Mattie ik heb je naam niet meer genoemd want het was een verloren zaak en dat neemt Mattie hem niet kwalijk want Mattie wist het. dus ................ Hij is er direct eerlijk over geweest
Daar koop je geen brood van.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:09 schreef greysbones het volgende:
elsa voelt zich nu toch wel schuldig
naar mattie
ruk op de cos? Nog nooit mee gemaakt dat t hier zo traag gaat.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zeker en vast
Wat is de COS traag trouwens.
En wat Jordy voor ogen had is ook compleet mislukt. Kan gebeurenquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:10 schreef marky het volgende:
De hele toko staat op zijn kop omdat de actie tegen Jordy is mislukt. Is toch gewoon hun eigen schuld.
heel bijzonder dat het eerlijk wordt gevonden dat Jordy niet kiest voor Mattie en dat het van Elsa hypocriet en achterbaks etc. wordt gevonden dat zij niet heeft gekozen voor Jolienquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:09 schreef marky het volgende:
Ze hebben allemaal lopen klote alleen Jordy is eerlijk tegen de mensen waar hij daar voor zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |