Ja dat is wel raar. En Jolien had juist Elsa gekozen omdat zij dacht dat Elsa rechtvaardig zou zijn. En ik denk dat Elsa de opdracht niet begreep. << dat zij moest gaan voor degene die haar gekozen heeft. Dus nu had Jane 2 verdedigers.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:48 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa zegt mijn gevoel is bij jane. Dus ze moet jolien verdedigen en kiest voor anderen
Juist niet, maar goedquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind ik wel, hij spreekt zich uit.
Dan zit ge in het verkeerde spel héquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:59 schreef greysbones het volgende:
Jolien
mensen die ik graag heb
stem ik er niet uit
deze week speciale aanbiedingsbank i.v.m. gehaktdagquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het is woensdag. Normaal is het toch pas op donderdag de bekendmaking?
Wel mooie bank.
Ik weet alleen niet op wie ik ga stemmen.
Ik denk wel dat Keanu naar huis gaat.
Je kan al stemmen dus ben bang van nietquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:01 schreef TheVulture het volgende:
Wat een kutbank ineens
Ik ben benieuwd of Mattie nog een twist in petto heeft met de GC
nee.. die mag je alleen inzetten als je gaat stemmen..quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:01 schreef TheVulture het volgende:
Wat een kutbank ineens
ik snap wel wat ze bedoeldquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:00 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dan zit ge in het verkeerde spel hé
Maar hij wordt nu op beide streams besproken, dus is hij toch nog aanwezig.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:01 schreef mazaru het volgende:
Is Jordy bij de psychiater? Ik hoor hem niet schreeuwen
Kan niet meer, moest voor de bekendmaking van de nominatiesquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:01 schreef TheVulture het volgende:
Wat een kutbank ineens
Axel is niet diegene die we denken....Jaloers op Matti waar Jane goed mee kan.....Matti heeft nooit dacht ik een strobreed in de weg gelegd bij Axel.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:02 schreef Koos1958 het volgende:
Oh elsa zegt dat jordy het wel voor mattie heeft opgenomen. Dus die David en axel liegen dus
GC van Mattie moet hij toch wel of niet inzetten voor de nominaties bekend gemaakt worden.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:01 schreef TheVulture het volgende:
Wat een kutbank ineens
en mattie gaat met Jolien naar buitenquote:
opgenomen misschien met woorden, maar niet voor gekozenquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:02 schreef Koos1958 het volgende:
Oh elsa zegt dat jordy het wel voor mattie heeft opgenomen. Dus die David en axel liegen dus
Om even in zijn woorden te blijvenquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:04 schreef Was-beer het volgende:
Jordy: wat daar binnen is gebeurt is het grootste verraad dat ik ooit heb gezien
Geloof dat jolien niet v3el keus om te kiezen dus al Vrienden die ze kon kiezen waren Al gekozen dus Elsa bleef overquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:48 schreef Was-beer het volgende:
Elsa zat daar voor Jolien maar heeft Sharice en Jane gesaved?
quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:06 schreef Juultje1981 het volgende:
Ik vind dit echt zielig voor Jolien
Ik niet, ze wilde toch naar huis?quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:06 schreef Juultje1981 het volgende:
Erg he, Ilsa valt door de mand door Sharice te houden.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:05 schreef Kissingbird het volgende:
jordy; matthie wat daar is gebeurd is het grootste verraad wat ik ooit heb gezien.
ik heb jou naam niet gehoord, was al 4 tegen 1 tegen jane, dus dat kon ik niet meer winnen.. ging letterlijk tussen jolien en sharice
Waarom? Ze roept de hele week al dat ze weg wil. Nou zit ze op de bank en gaat ze jankenquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:06 schreef Juultje1981 het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Om even in zijn woorden te blijven
WAT EEN GEWELDIG SPEL!! I LOVE IT!! LIFE IS GOOD!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |